Gå til innhold

Hvilken blogger er verst?

Snurten1

Anbefalte innlegg

Gjest Pizzaface
5 minutter siden, ElizabethTaylor skrev:

lillja.blogg.no

karimaritas.blogg.no

pusu.blogg.no

Tror ikke synskepeggy blogger lenger.

Så SP er forkortelse for Synske Peggy? Jeg lurte litt på det. Er det noen bakgrunn eller noe jeg burde vite før jeg stuper ned kaninhullet? Hvorfor beefer de?

Takk, Miss Taylor! 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Minnimud

Vel damer og herrer. Avartarer og Anonyme.

Ønsker dere en koselig helg.

Og jeg er stolt av og være en som blir diskutert i Rampelyset, ( Jeg er jo en ramp, med egne meninger,så jeg passer vel godt inn:fnise:)

Og nå er det tydelig så mye jeg ikke vet om, som blir trukket inni diskusjonenher, og om mine blogger, så da trekker jeg meg ut, så får dere ringe etter SE OG HØR redaksjonen, de vet jo alt, om hva som skjer.

GOD HELG.

Ta frem popkornet, snart kommer flere til.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
2 minutter siden, Pizzaface skrev:

Så SP er forkortelse for Synske Peggy? Jeg lurte litt på det. Er det noen bakgrunn eller noe jeg burde vite før jeg stuper ned kaninhullet? Hvorfor beefer de?

Takk, Miss Taylor! 👍

jeg tror at mye er sjalusi. mange syns lillja er en flink blogger. hun skriver samfunns engasjerende innlegg og hun er opptatt av organdonasjon fordi sønnen hennes har en hjerte sykdom. kari marita er sjalu på lillja for jeg har sett på 40 + at hver gang lillja har shoutet ett innlegg så shouter kari marita noen sekunder senere. lillja tror jeg ikke er med i noen krangling. ikke som jeg har sett. kranglingen var mellom helsedagboken eller pusu som hun kalte seg, synske peggy og kari marita. jeg leste på synske peggy sin blogg at både hun og helsedagboken (pusu) ble stengt ute fra blogg.no fra og shoute innlegg mens kari marita fikk fortsette,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bruker83924
13 minutter siden, Carina Maria skrev:

jeg så i dag at lillja.blogg.no hadde shoutet ett innlegg med overskriften hei tjukka det er lov og gå forbi kakedisken. innlegget skrev hun 13.juli 2014 ett år før kari marita begynte og blogge. i dag shoutet kari marita et innllegg med overskriften aldri hatt vektproblemer? hvis ikke, har du da viten og uttale deg? det virker som km trodde innlegget til lillja handlet om henne :P

For å være helt ærlig, så kjenner jeg lite til kranglingen deres. Har sett ting som har blitt lagt ut her, og klikka meg inn når synskepeggy og lulu,som hun kalte seg den gangen, holdt på som verst i kommentarfeltene.

Men tror ikke det er ukjent at Karimaritas/lulu tror innlegg er ment på henne, ikke at hun har tatt feil heller. Har og lagt merke til at de shoute ut enormt gamle innlegg. Forstår ikke hvorfor :vetikke:

10 minutter siden, Pizzaface skrev:

Takk, Miss Taylor! 👍

Jepp. Nå vet jeg ikke om hun enda blogger, men har trykka inn på noen ganger pga kommentarfeltet. Forstår svært lite av innleggene, da hun skriver mye og usammenhengene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sophie Elise er vel bloggern som tjener mest. Ho har vel sin ekspertiseområde i sminke og mote. Minuset ved ho er at ho skriver om mye annet (palmeolje, innvandring og annet samfunnsaktuelle tema). Utvide sitt ekspertiseområde er smart: flere sponsorer, reklamer og mer oppmerksomhet.

MEN folk flest er ikke interessert i hennes meninger om flyktningspolitikken etc. Alle har meninger om samfunnsaktuelle temaer, men vi hører bare på eksperter, innvandringsministre etc,  ikke en rosablogger. Om Tv2,  VG, NRK skal intervju noen ang. Flyktningskrisen, henter de Listhaug, Erna og andre "likesinnede".  

Da tvillingtårna kollapset, intervjuet en tvkanal (husker ikke hvilken) Ja Rule. Han er en rapper. Hvem vil høre på en rappers mening sekunder etter en katastrofe, på en direktesendt kanal? Kunne ikke se for meg Sophie Elise som et intervjumateriale i noe annet enn sminke og mote. 

Endret av Johnny the Mud
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Honey Dew skrev:

Endelig har denne tråden begynt å leve litt igjen. Hurrrraaaaaa!!!!!! :danse:

Hvis bloggerne ikke liker å bli diskutert og tåler at folk har meninger om dem, burde de strengt tatt holde seg borte fra bloggingen og heller skrive dagbok.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
Et øyeblikk siden, ElizabethTaylor skrev:

For å være helt ærlig, så kjenner jeg lite til kranglingen deres. Har sett ting som har blitt lagt ut her, og klikka meg inn når synskepeggy og lulu,som hun kalte seg den gangen, holdt på som verst i kommentarfeltene.

Men tror ikke det er ukjent at Karimaritas/lulu tror innlegg er ment på henne, ikke at hun har tatt feil heller. Har og lagt merke til at de shoute ut enormt gamle innlegg. Forstår ikke hvorfor :vetikke:

Jepp. Nå vet jeg ikke om hun enda blogger, men har trykka inn på noen ganger pga kommentarfeltet. Forstår svært lite av innleggene, da hun skriver mye og usammenhengene.

du har ikke gått glipp av noe. blogg.no satte foten ned og det roet seg. jeg har mest kontakt med noen bloggere på 25 - 39 + og det var de som tipset meg om den blogg krangelen som de holdt på med. det er mange av bloggerne på 25 - 39 + som shouter gamle innlegg også. det er vel for at de føler at de vil si noe viktig kanskje. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pizzaface
3 minutter siden, Carina Maria skrev:

jeg tror at mye er sjalusi. mange syns lillja er en flink blogger. hun skriver samfunns engasjerende innlegg og hun er opptatt av organdonasjon fordi sønnen hennes har en hjerte sykdom. kari marita er sjalu på lillja for jeg har sett på 40 + at hver gang lillja har shoutet ett innlegg så shouter kari marita noen sekunder senere. lillja tror jeg ikke er med i noen krangling. ikke som jeg har sett. kranglingen var mellom helsedagboken eller pusu som hun kalte seg, synske peggy og kari marita. jeg leste på synske peggy sin blogg at både hun og helsedagboken (pusu) ble stengt ute fra blogg.no fra og shoute innlegg mens kari marita fikk fortsette,

Så du; Carina Maria, er verken denne Kari Maria eller Lilja, altså? Og Minimum her er tidligere Pusa/Helsedagboken? Wow.

Hvor finner jeg 40+? Det er nesten så jeg skulle ønske jeg var sengeliggende, så fantastisk er dette. 

Takk for svar, Carina! ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Johnny the Mudd skrev:

Sophie Elise er vel bloggern som tjener mest. Ho har vel sin ekspertiseområde i sminke og mote. Minuset ved ho er at ho skriver om mye annet (palmeolje, innvandring og annet samfunnsaktuelle tema). Utvide sitt ekspertiseområde er smart: flere sponsorer, reklamer og mer oppmerksomhet.

MEN folk flest er ikke interessert i hennes meninger om flyktningspolitikken etc. Alle har meninger om samfunnsaktuelle temaer, men vi hører bare på eksperter, innvandringsministre etc,  ikke en rosablogger. Om Tv2,  VG, NRK skal intervju noen ang. Flyktningskrisen, henter de Listhaug, Erna og andre "likesinnede".  

Da tvillingtårna kollapset, intervjuet en nyhetskanal (husker ikke hvilken) Ja Rule. Han er en rapper. Hvem faen vil høre på en rappers mening sekunder etter en katastrofe, på en direktesendt nyhetskanal? Kunne ikke se for meg Sophie Elise som et intervjumateriale i noe annet enn sminke og mote. 

Tja, jeg er ikke alltid enig med Sophie Elise og irriterer meg over dobbeltmoralen hennes. Når det er sagt så syns jeg det er bra at hun uttaler seg om dagsaktuelle ting da hun når frem til en målgruppe som vanligvis ikke hadde engasjert seg noe særlig i dagsaktuelle tema. Syns det blir feil å si at hun bør holde seg til rosa fordi det er det hun kan. Du må ikke glemme hvor mange unge mennesker den jenta faktisk når ut til. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest bruker83924
5 minutter siden, Carina Maria skrev:

du har ikke gått glipp av noe. blogg.no satte foten ned og det roet seg. jeg har mest kontakt med noen bloggere på 25 - 39 + og det var de som tipset meg om den blogg krangelen som de holdt på med. det er mange av bloggerne på 25 - 39 + som shouter gamle innlegg også. det er vel for at de føler at de vil si noe viktig kanskje. 

Det er godt vi har litt kommentarfelt-drama, nå som de store bloggerne stenger kommentarfeltet en etter en :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, IglePigle skrev:

Tja, jeg er ikke alltid enig med Sophie Elise og irriterer meg over dobbeltmoralen hennes. Når det er sagt så syns jeg det er bra at hun uttaler seg om dagsaktuelle ting da hun når frem til en målgruppe som vanligvis ikke hadde engasjert seg noe særlig i dagsaktuelle tema. Syns det blir feil å si at hun bør holde seg til rosa fordi det er det hun kan. Du må ikke glemme hvor mange unge mennesker den jenta faktisk når ut til. 

Yes,  ho når ut til ganske mange. Men jeg er redd mange av disse vil vri og vrenge det til negativ oppmerksomhet og kritikk (stakkars jenta får mye mot seg,.. Takk til Tv2 og VG) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
12 minutter siden, Pizzaface skrev:

Så du; Carina Maria, er verken denne Kari Maria eller Lilja, altså? Og Minimum her er tidligere Pusa/Helsedagboken? Wow.

Hvor finner jeg 40+? Det er nesten så jeg skulle ønske jeg var sengeliggende, så fantastisk er dette. 

Takk for svar, Carina! ☺

www.blogg.no Etterpå velger du 40+ på fanen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
Et øyeblikk siden, Honey Dew skrev:

www.blogg.no Etterpå velger du 40+ på fanen

17 minutter siden, Pizzaface skrev:

Takk for svar, Carina! ☺

jeg er nok ikke kari marita eller lillja og heller ikke pusa eller noen helsedagbok. her finner du 40+ http://blogg.no/f/40-100  det er shouting listen til de over 40 år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
8 minutter siden, Johnny the Mudd skrev:

Yes,  ho når ut til ganske mange. Men jeg er redd mange av disse vil vri og vrenge det til negativ oppmerksomhet og kritikk (stakkars jenta får mye mot seg,.. Takk til Tv2 og VG) 

da hun begynte og blogge var hun 15 år og usikker på seg selv. alle forandrer vi oss fra vi er 15 til vi blir 20 år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FarDareisMai

Jeg syns det er litt vanskelig å diskutere småbloggere, leser ofte inne på blogg.no for å finne nye blogger å lese, og kan ikke unngå disse som shouter i hytt og pine. Gode blogginnlegg drukner jo blant alle disse puppe- vondtihelsa -Louis Vuitton-og rompe-innleggene. For all del, de må jo skrive om det de ønsker, men syns det blir litt egoistisk å skvise andre bloggere til side. Her syns jeg at blogg.no kunne tatt mer kontroll over shoutingsystemet. F.eks kun en shout i døgnet, øke prisene, ha folk som kan følge litt mer med. Kanskje disse taletrengte da vil velge innlegg med mer omhu? I allefall hvis man vil litt mer med bloggingen sin enn bare dagbokinnlegg? Føler at småbloggere, slik som karimaritas, pusu, og andre ikke er helt samme kategori som mer proffe aktører som Sophie Elise, CBE, Pappahjerte, et.c, siden de er mer et foretak enn dagbok. 

@Minnimud må innrømme jeg lurer litt. Du ville være anonym med pusu-bloggen din, sliK jeg forsto det, og dukket opp her da du ble outet. Det kan jeg forstå, syns folk må respektere det hvis man vil være anonym og starte på ny frisk igjen. Men jeg er ofte inne på blogg no, og leste dine tidligere blogger innimellom, syntes du hadde fine bilder, og enkelte gode innlegg(ikke alt jeg var enig i eller likte, men det får være så) så da jeg tilfeldigvis snublet inn på pusubloggen din, så kjente jeg igjen stilen med en gang. Kanskje en ide å blogge på en annen plattform, endre på skrivestil/ tema, eller noe for å beholde anonymiteten? Ser ingenting galt i å være anonym, så lenge man ikke bryter regler og slikt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...