Gå til innhold

Størrelse på utstyr, hvor viktig?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Some like it hot

Noen kvinner liker tømmerstokker, andre små tynne pinner.

Ta det med ro gutter, det finnes en kvinne for alle størrelser. :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest Jentenes tur?
Størrelsen er noe vi jentene i min venninne-gjeng snakker mye om når vi slarver. Vi er alle single fo røyeblikket, så vi ranker våre ONS fra byen på en felles "svartebok" vi har.

Gjett om vi har det gøy med å fære opp poengscore for hvor god mannen var til å dunke og størrelsen på utstyret... :ler: Morsomt for en periode hvertfall :)

Det blir jo litt som gutta gjør det, og i tillegg har enkelte jente-venninnegjenger begynt å sette poengsummer for "størrelse" i margen. Jeg kjenner ti endel ungdomsmiljøer også, og ble noe sjokkert over å se hvor sex-fikserte jentene er blitt!

*Maria Mena synger da også om at hun pleide å erte typen for at han hadde liten penis...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest huffameg

å si at det ikke er størrelsen som teller men hvordan dem bruker,n er bare tull. Uansett hvor oppfinnsom han er i senga så kan det ikke gjemmes vekk at "dama ikke kjenner noen ting"

Jeg skal ærlig innrømme at jeg har hatt mer enn 30 sexpartnere i mitt liv og jaggu har jeg prøvd litt av både stort og smått,og de store er best.

Hadde sex med en mann som hadde 7 cm i erigert tilstand,ikke kom her å si at det er godt altså kjære medsøstre.

Og det verste av alt er att jeg har vært så uheldig å truffet på flere av dem..

Når de spør" var det godt?? :hoho: er jeg stor?? Skal vi gjøre det en gang til?? :hoho::hoho::hoho:

hva sier man da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
å si at det ikke er størrelsen som teller men hvordan dem bruker,n er bare tull. Uansett hvor oppfinnsom han er i senga så kan det ikke gjemmes vekk at "dama ikke kjenner noen ting"

Jeg skal ærlig innrømme at jeg har hatt mer enn 30 sexpartnere i mitt liv og jaggu har jeg prøvd litt av både stort og smått,og de store er best.

Hadde sex med en mann som hadde 7 cm i erigert tilstand,ikke kom her å si at det er godt altså kjære medsøstre.

Og det verste av alt er att jeg har vært så uheldig å truffet på flere av dem..

Når de spør" var det godt?? :hoho: er jeg stor?? Skal vi gjøre det en gang til?? :hoho::hoho::hoho:

hva sier man da??

Da svarer man "ja" av veldedighet, eller "nei, føler meg ikke helt bra"....

Hehe, kjenner igjen beskrivelsene dine. :):ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Hadde sex med en mann som hadde 7 cm i erigert tilstand,ikke kom her å si at det er godt altså kjære medsøstre.

Og det verste av alt er att jeg har vært så uheldig å truffet på flere av dem..

Når de spør" var det godt?? :hoho: er jeg stor?? Skal vi gjøre det en gang til?? :hoho::hoho::hoho:

hva sier man da??

Hvorfor spør menn med små peniser slik? Er de masochister? Tror de at de er store? Håper de at et nølende 'eh, ja da' skal få dem til å tro det vet er usant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har hatt både "stor" 18 cm(tror det ville blitt vondt med en større for han måtte være veldig forsiktig når han skulle ta den inn) og liten 14cm. Har fått flere orgasmer under samleie av begge størrelsene. Det skal derimot mer til for at jeg blir tilfredsstillt av den minste. Da må man helst ha sex flere ganger. Den som i mine øyne var 18 og tykk klarte jeg så vidt en omgang med så var jeg helt utslitt så det holdt for flere dager.

Uansett så er det ikke penis størrelse som tenner meg med en mann. Det er hvordan han får meg til å føle meg, hvordan personligheten er og at jeg er tiltrukket av ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Hvorfor spør menn med små peniser slik? Er de masochister? Tror de at de er store? Håper de at et nølende 'eh, ja da' skal få dem til å tro det vet er usant?

:hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

helt enig. man svarer jo at det var godt,ååååååå så stor du er,ja la oss gjøre det en gang til(egentlig vil man bare vekk) Selvfølgelig må man ikek være ufin, de får jo prestasjonsangst og dårlig selvbilde om vi er så stygge at vi sier sannheten i slike situasjoner :roll::hoho::roll::hoho:

mann må like mannen og føle seg tiltrukket av ham,men det hjelper dårlig om han er hyper i senga med lite utstyr. :hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm.. jeg er nå ganske så normal (dvs. liten for de fleste her inne), men har da ikke opplevd noen klager enda.. klart at de fleste ville jo ikke ha sagt det hvis de ikke var fornøyd, men de kom da stadig tilbake (ikke nå lengre, for nå er de kun ei som har tilgangen, og hun forsvinner nok ikke :) )

Men uansett, jeg har aldri skrytt på meg noe, kan jo skjønne at det blir en nedtur hvis jeg hadde skrytt på med 25cm for å få med meg noen hjem, for så å kommet med "lille karen" min..

Men er faktsik ganske så fornøyd med det her jeg! Jeg vet at min frue er det, og det er nok for meg..

(klart hun kan lyve, men så åpne vi er tundt tema sex, så kan jeg ikke helt se det som aktuelt..)

Det jeg ikke har i cm, tar jeg etter beste evne igjen med tunge++ så tror faktisk det kan være like så bra for enkelte..

men men.. smaken er som baken osv..

Men når det kommer til str i slapp kontra erigert tilstand så vil tror jeg faktisk på det at de med små ofte "vokser" mer enn de med store! -jeg har nemmelig en av de aller minste jeg noen gang har sett i slapp tilstand, men den karer seg altså alikevel opp til gjenomsnittet når den er klar.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

:hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

helt enig. man svarer jo at det var godt,ååååååå så stor du er,ja la oss gjøre det en gang til(egentlig vil man bare vekk) Selvfølgelig må man ikek være ufin, de får jo prestasjonsangst og dårlig selvbilde om vi er så stygge at vi sier sannheten i slike situasjoner :roll::hoho::roll::hoho:

mann må like mannen og føle seg tiltrukket av ham,men det hjelper dårlig om han er hyper i senga med lite utstyr. :hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

:kvalm: :evil: Må være noe av det værste innlegget jeg har sett noengang. Værste som finnes er når man rakker ned på andre og gjør narr av dem fordi de ikke er skapt med et kjønnsorgan som akkurat DEN personen foretrekker. Greit å ha meninger om saker å ting men å latterliggjøre andre på denne måten er ordentlig stygt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mamman

synes innlegget er helt greit jeg,så lenge det blir her inne og ikke blir sagt høyt ut til mannen.

Kanskje vondt for noen å lese at denne personen traff spikeren så kontant på hodet.

Mange tenker sånn,men ingen sier noe.

Så att det kanskje var et provoserende innlegg er greit,men det er nok endel sannhet i det også.

kanskje sannheten som svir. Ja at vi kvinnfolk har begynt å kreve litt mer og at vi tør å hyle ut om det.

Synes det er kjempestilig jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hvorfor spør menn med små peniser slik? Er de masochister? Tror de at de er store? Håper de at et nølende 'eh, ja da' skal få dem til å tro det vet er usant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg syns ikke det er stor forskjell på sex med en normal eller en stor,(av og til gjør en stor vondt), men jeg merker at jeg tenner mer på en stor. Nå har jeg en partner med stor, og det er alltid han og den svære jeg fantaserer om. Har ikke hendt etter jeg traff han at jeg fantaserer om andre.

En av mine ekser hadde litt mindre enn normalt, og det var ikke like ofte jeg gikk rundt å dagdrømte om han slik som jeg gjør/gjorde med dem som har/hadde store.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
synes innlegget er helt greit jeg,så lenge det blir her inne og ikke blir sagt høyt ut til mannen.

Kanskje vondt for noen å lese at  denne personen traff spikeren så kontant på hodet.

Mange tenker sånn,men ingen sier noe.

Så att det kanskje var et provoserende innlegg er greit,men det er nok endel sannhet i det også.

kanskje sannheten som svir. Ja at vi kvinnfolk har begynt å kreve litt mer og at vi tør å hyle ut om det.

Synes det er kjempestilig jeg.

Enig med deg. Jeg har lest om menn som snakker slik om oss kvinner, og jeg har selv sett og hørt menn snakke om hvor trange "vaginaene" (de sa jo f....) er, og om at jenta var "vid som en låvedør", og videre "hun hadde omtrent ikke pupper" (skuffet)...osv..

Slik tar ikke mange menn fem øre for å si høyt og gjett om kommentarer har såret kvinner og jenter i alle år! Det er selvsagt ingen grunn til å hevne seg på menn ved å "ta igjen", men dersom noen kvinner vil si at de liker best de store penisene, la dem få si det- høyt.

Alltid noen som rammes av kommentarene dessverre. Det gjelder alt og alle temaer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest mammAn

Enig med deg. Jeg har lest om menn som snakker slik om oss kvinner, og jeg har selv sett og hørt menn snakke om hvor trange "vaginaene" (de sa jo f....) er, og om at jenta var "vid som en låvedør", og videre "hun hadde omtrent ikke pupper" (skuffet)...osv..

Slik tar ikke mange menn fem øre for å si høyt og gjett om kommentarer har såret kvinner og jenter i alle år! Det er selvsagt ingen grunn til å hevne seg på menn ved å "ta igjen", men dersom noen kvinner vil si at de liker best de store penisene, la dem få si det- høyt.

Alltid noen som rammes av kommentarene dessverre. Det gjelder alt og alle temaer.

takk skal du ha,endelig en som er enig med meg i alle fall.

hilsen mamman

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Jeg syns ikke det er stor forskjell på sex med en normal eller en stor,(av og til gjør en stor vondt), men jeg merker at jeg tenner mer på en stor. Nå har jeg en partner med stor, og det er alltid han og den svære jeg fantaserer om. Har ikke hendt etter jeg traff han at jeg fantaserer om andre.

En av mine ekser hadde litt mindre enn normalt, og det var ikke like ofte jeg gikk rundt å dagdrømte om han slik som jeg gjør/gjorde med dem som har/hadde store.

Helt enig! Eks'n min hadde en normal en, (gjennomsnittlig tynn og lang), men etter å ha truffet en med litt større og kraftigere utstyr nå, må jeg si at eks'n er totalt glemt! Nå er det kun han siste som gjelder!! Du verden, det er faktisk forskjell på gjennomsnitt og større..Mmmmm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

stort er bra, men større er best. Har hørt at store peniser vokser mindre enn små peniser i erigrert tilstand, så det stemmer nok sikkert tenker jeg.

Noen som er hissig på kennisen her inne? :hoho::hoho::hoho: Det var jo ikke akkurat det temaet gjaldt da. Men men ingen kritikk fra min side, for dette er jo bare morro. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Menn leser her i smug?

Hmmm...merk dere antall lesere som har lest denne tråden. Tro nok det er mange menn som leser i smug her på KG..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fighter
Hmmm...merk dere antall lesere som har lest denne tråden. Tro nok det er mange menn som leser i smug her på KG..?

Det er faktisk flere menn som både leser og skriver her, i full åpenhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk flere menn som både leser og skriver her, i full åpenhet.

sier meg enig! Jeg trives godt her, ikke fordi at jeg på noen måte finner sidene "snuskete" med bruker det rett å slett som en ide, og opplysnings bank!

her kan man få svar på det aller meste, noe skulle man ønske at man ikke viste, og andre ting er man sjeleglad for at men lærte..

Er helt sikker på at jeg har plukket opp ett og annet her som har kommet godt med i "hverdagen", men jammen har dere jentene satt noen nye "griller" i hodet mitt også!

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...