Gå til innhold

Størrelse på utstyr, hvor viktig?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest glamourgirl
:roll: Denne diskusjonen begynner å bli latterlig! Blir helt flau på mitt eget kjønns vegne av å lese dette her. Kniper man under samleiet, og utenom samleiet, så kan man bli fyllt opp av det meste. Så klart at noen tenner mer på store bryster, og noen tenner på store pikker, men det skal mye til for at sex ikke er godt, og da skal du være rimelig passiv og sjøstjerne.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Neip, sjøstjerner ligger helt stille med armene og bena pent strukket ut, og med et pent hull i midten 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjestejente på 26

Jeg også lurer litt på hvordan dere måler. Er det under, helt fra ballene og oppover eller er det skikkelig fra roten ovenpå??? Kan begynne å lure!!! :wink:

Line

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også lurer litt på hvordan dere måler. Er det under, helt fra ballene og oppover eller er det skikkelig fra roten ovenpå??? Kan begynne å lure!!! :wink:

Line

Trenger strengt tatt ikke måle for å bedømme om den er liten eller stor, sånt ser man jo :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest TomKrus

:o

Herregud for noen fjortisdiskusjoner jenter kan starte opp. Spør mannen i etterkant om hvor stor penisen var, lure på hvor man starter å måle... Jeg blir sikkert bedre i senga hvis jeg rapporterer de ekstra centimenterene penisen min får ved å starte målingen ved anus. Blir sikkert en bedre elsker bare ved å oppgi lengden. Like tåpelig som å sjekke om noen er vakre ved å sjekke symmetrien mellom ringefingeren og pekefingeren (ja, det er en teori det og).

Har ikke vært borti slikt med gutta siden jeg var fjortis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjestejente på 26

Jeg tenkte mer på f.eks. hun som mente typen hadde 21 cm og tykk. Holder den mål? At den er større en snittet kan man se.

Line

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Celine25

Jeg har målt den fra oversiden, og da er den 21 cm i stiv tilstand og 17 cm slapp. Den er så tykk at jeg ikke klarer å holde rundt den.. Føler meg heldig, jeg får flere orgasmer hver gang vi har sex!

Sexlivet har aldri vært bedre.

Det må jo være kjipt for menn med små, men sex fikk liksom en ny mening etter jeg fant min nåværende mann..

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har målt den fra oversiden, og da er den 21 cm i stiv tilstand og 17 cm slapp. Den er så tykk at jeg ikke klarer å holde rundt den.. Føler meg heldig, jeg får flere orgasmer hver gang vi har sex!

Sexlivet har aldri vært bedre.

Jojo, har man skikkelig slapp mus, så kan man skjønne at man trenger en hestepenis for å bli tilfredsstilt, men jeg tror de aller fleste klarer seg med en gjennomsnitts en. Akkurat som menn flest synes pupper er staselige greier, uansett om de er store eller små (hvis man ser bort ifra det ekstreme).

Det må jo være kjipt for menn med små, men sex fikk liksom en ny mening etter jeg fant min nåværende mann..

:)

Ja, hvis ikke engang knipeøvelser hjelper, så er det nok greit med noe som kan fylle opp låvedøra di :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

En eller flere (?) gjester gir meg assosiasjoner til smått utstyrte menn som får litt angst av å være inne på denne tråden hvor jentene faktisk gjør sitt beste for å avlive myten om at størrelsen ikke betyr noe....

Gutter, ta dere sammen. Har dere småpinglete utstyr så lær dere å bruke fingre og munn.... de aller fleste jenter/kvinner får allikevel ikke orgasmer av ut og inn-øvelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet ikke om det er meg du sikter til, jeg, mysan ???

Men det må da være bedre med "utstyr" som kan brukes til mer enn bare 1 ting??

En kvinnes utblokkingsbehov kan jo tilfredsstilles på andre måter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
En eller flere (?) gjester gir meg assosiasjoner til smått utstyrte menn som får litt angst av å være inne på denne tråden hvor jentene faktisk gjør sitt beste for å avlive myten om at størrelsen ikke betyr noe....

Gutter, ta dere sammen. Har dere småpinglete utstyr så lær dere å bruke fingre og munn.... de aller fleste jenter/kvinner får allikevel ikke orgasmer av ut og inn-øvelser.

Hehe...tror det der går begge veier. Når en mann vil ha store pupper er han mannssåvinsit. Hvis en dame vil ha stor pikk, er hun en kvinne som vet hva hun vil. Der er forskjlellen. Og ja jeg er dårlig utstyrt. Jeg har kun 17cm som tydligvis er for lite...Og jeg hadde blitt rimelig forbanna hvis dama mi hadde målt utstyret mitt, da hadde jeg kastet henne ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Hehe...tror det der går begge veier. Når en mann vil ha store pupper er han mannssåvinsit. Hvis en dame vil ha stor pikk, er hun en kvinne som vet hva hun vil. Der er forskjlellen. Og ja jeg er dårlig utstyrt. Jeg har kun 17cm som tydligvis er for lite...Og jeg hadde blitt rimelig forbanna hvis dama mi hadde målt utstyret mitt, da hadde jeg kastet henne ut.

Søte deg - 17 cm er da ikke lite! Nå må du gi deg, og hvis du får komplekser av at det finnes jenter her inne med kjærester som er større i utstyret og som er megafornøyd med det, så er jo det ditt eget personlige problem og ikke noe å herse med kvinnene for.

Gjennomsnittet er femten cm i tilfelle du ikke visste det. Omkresten skal visst være ca fjorten eller hva det nå var. 17 er bra det! Skjerp deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Tykkelsen også

Det er jo ikke bare lengden som er viktig her i denne diskusjonen.

Det hjelper ikke med en lang en på 25 cm, hvis dener like tynn som et sugerør. Hjelper ikke mye med knipeøvelser da, nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ja det er klart. Tykkelse og størrelse går hånd i hånd. De som har begge deler i orden må jo klassifiseres som superelskerne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn med stor penis kan også bruke fingre og munn, sånn til opplysning for de som sier at menn med liten penis kan kompensere med munn og fingre.

Jeg er så glad for at jeg har en god elsker. Han er oppmerksom, myk og sexy, han har antenner for hintene mine underveis, og vi har god kjemi i senga. Vi kan prate om alt, og har forståelse for hverandre. Det kaller jeg en god elsker. :sjarmor:

(Og ja, han er velutstyrt, men det er bare en bonus, og ikke noe grunnlag for "god elsker"-stempelet.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd "små" menn som kan sine saker, og "store" som overhodet ikke har peiling. Det skal vel likevel ikke stikkes under en stol at jeg tenner på å vite at jeg skal få "en stor en" :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...