Gå til innhold

Størrelse på utstyr, hvor viktig?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Denne tråden startet med ei jente som spurte om praktiske råd fordi mannen hennes er stor, men med noen få hederlige unntak er det blitt en endeløs debatt om "størst er best" og masse annet rart.

Jeg har bare et lite spørsmål til kvinner som sier de ha 20+.

Blir det ikke noen overflødige cm da? Jeg mener: Selv er jeg en moderat utstyrt mann, i faktisk størrelse ikke så langt i fra konas "Samurai". Da kommer jeg helt inn når vi har misjonær, slik at området rundt penisroten presser mot hennes ytre kjønnsorganer. Intimt og deilig for begge. Med doggy støter jeg mot bunnen hennes. (Dessuten slipper vi å bruke masse penger på kostbare glidemidler).

Med 20 cm blir det da umulig å få inn hele?

Så de ekstra cm må jo bare være flott fordi det tar seg ut visuelt, akkurat som med en kvinnes bryster. Eller ved spesielle stillinger, som f.eks. at kvinnen ligger på rygg oppå mannen?

Så alle dere gutter og jenter: Hvorfor ikke heller glede dere over, og være stolt av de kropper og kjønnsorganer du og kjæresten er så heldig å være utstyrt med, i stedet for å kaste bort livet sitt med hele tiden å måle seg opp mot andre mennesker? Bruk heller tiden på å leke sammen, og finne ut hva som er best for dere to! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter er faktisk ganske elastiske, så man vil ofte ikke få problemer med å få inn en på 20 cm, selv om en på 15 sikkert er nok til å bunne henne.

I begynnelsen med kjæresten jeg har nå, hadde jeg problemer med blødninger, han sprengte vel noen blodkar eller noe. Dette gikk seg til etter hvert, og nå går det finfint. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bjørnsdatter

Som Bjørnemannen sa:

"De gutta som virkelig har en stor en går ikke rundt og skryter av det, for de vet at damene ikke setter så stor pris på det som mange menn tror..."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Nei, og det er jo dessverre sånn fremdeles at enkelte gutter/menn tror de er guds gave til kvinnen og verdens beste elskere KUN fordi de har en diger kjepp mellom bena. Men kan de ikke bruke'n, så hjelper det jo ikke at den er stor....

Forøvrig er det ikke godt med en som bunner deg bakfra heller - det er au! Må være veldig forsiktig da.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjetil27

Hvorfor skal kvinner plutselig ha rett til å stille så store krav?

Menn kan ikke bestemme sin egen penis-størrelse, så kvinner burde være fornøyd med det de får.

Slutt å være så kravstore!

At mange menn foretrekker store pupper er fordi pupper er en sexy og er en del av kroppsfasongen. Penis synes jo ikke i samme grad, så størrelsen burde ikke være så viktig.

Vær fornøyd med det dere får!

Selv har jeg pult mange med mine 10 cm, og ingen har klaget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Hvorfor skal kvinner plutselig ha rett til å stille så store krav?

Menn kan ikke bestemme sin egen penis-størrelse, så kvinner burde være fornøyd med det de får.

Slutt å være så kravstore!

At mange menn foretrekker store pupper er fordi pupper er en sexy og er en del av kroppsfasongen. Penis synes jo ikke i samme grad, så størrelsen burde ikke være så viktig.

Vær fornøyd med det dere får!

Selv har jeg pult mange med mine 10 cm, og ingen har klaget!

Jeg var helt enig med deg jeg Kjetil - helt til du klarte å si det med puppene :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puppestørrelse har vært diskutert mange ganger her inne..... og vet du hva, majoriteten av gutta har svart at de liker små pupper mest.

Jeg er enig med deg Mannen - men du har feilsitert - det var Kjetil og ikke Alex som sa det der... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Jepp, de fleste menn liker små pupper best, det er derfor det er så mange storbrysta damer her inne, vi må det for å få oss noe :roll: dessverre :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ethereal
Jepp' date=' de fleste menn liker små pupper best, det er derfor det er så mange storbrysta damer her inne, vi må det for å få oss noe :roll: dessverre :sjarmor:[/quote']

Logikken din sklir fra meg, glammy??? :wink:

Jeg tror at mange av gjestene her inne hadde hatt godt av å ta ex.phil, hvor man lærer at man IKKE kan generalisere fra en til alle.

dessuten tror jeg jenter som opererer inn silikon, gjør det for jentene, ikke nødvendigvis for gutta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mannen

Jeg er enig med deg Mannen - men du har feilsitert - det var Kjetil og ikke Alex som sa det der... :wink:

Ouups :oops: ble vist litt feil det der ja, takk for at du påpekte det Suzy

Min beklagelse til Gamle Alex er herved fremlagt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

:o Må jeg være logisk, jeg er da blond :roll: Men, altså, av diskusjonene her inne har det helt klart gått fram at puppetilgang er punkt nummer en, så kommer vanlige pupper på en andreplass, kjempestore er det bare Løwen og et par endre som vil ha. Silikonkommentaren er jeg helt enig i!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...