Gå til innhold

Farlig utvikling, flere og flere tror på kreasjonisme


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

tyngdekraften virker etter presise repeterbare lover i motsetning til evolusjonen som bare er vås.

Hvilke lover ?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du glemte og ta forbehold om disse jordekornene, noen typer lemen, og en...ehhh, var det rev?...Rotte?...husker ikke helt, men det fantes faktisk noen pattedyr for 146 millioner år siden.

Det er litt avhengig av hvordan man definerer pattedyr, dvs hvor man skal trekke grensen. Faktisk er det en utbredt oppfatning at de første pattedyrene dukket opp allerede for 225 millioner år siden. Små, nattaktive insektetere.

Men de skilte seg sterkt fra moderne pattedyr, som er hele poenget med den lett spøkefulle "kaniner i kambrium".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tyngdekraften virker etter presise repeterbare lover i motsetning til evolusjonen som bare er vås.

Hva en tilbakestående taper som deg påstår om den mest solid vitenskapen som finnes, er irrelevant.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sleip ordmanøver!!! Du er ikke lite frekk!

Det er nettopp interaksjonen mellom DNA og RNA som SKAPER proteinet!!!!!!!!

Poenget er at proteiner og DNA ikke er prinsipielt nødvendige hverken for cellers funksjon, eller for lagring og overføring av genetisk informasjon. RNA kan lagre genetisk informasjon akkurat som DNA gjør, og RNA kan også fungere som katalysator i stoffskiftereaksjoner, en av de virkelig viktige oppgavene til proteiner i moderne eukariotiske celler.

Så i en verden med encellet liv er ikke hverken DNA eller proteiner nødvendige, selv om det er mange fordeler med dem. Og dermed forsvinner hele høna-og egget-problematikken som du forsøkte å konstruere.

Endret av Mann 42
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva en tilbakestående taper som deg påstår om den mest solid vitenskapen som finnes, er irrelevant.

Hehe, så det er fordi evolusjon aldri er observert, repetert eller har predikert resultat som er testbart, som gjør den er solid.

Sågar ikke har noe med vitenskap å gjøre.

Endret av debatant
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, så det er fordi evolusjon aldri er observert, repetert eller har predikert resultat som er testbart, som gjør den er solid.

Sågar ikke har noe med vitenskap å gjøre.

Å det sier du som påstår at gravitasjon er observert.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, så det er fordi evolusjon aldri er observert, repetert eller har predikert resultat som er testbart, som gjør den er solid.

Sågar ikke har noe med vitenskap å gjøre.

Jeg tror ikke du fikk med det hva jeg skrev.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke du fikk med det hva jeg skrev.

Ja hva i alle dager var det du prøvde å si ? :)

Prøv en gang til.

Endret av debatant
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hva i alle dager var det du prøvde å si ? :)

Prøv en gang til.

Fortsatt ikke fått med deg hva jeg skrev.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt ikke fått med deg hva jeg skrev.

Har lest våset ditt i årevis :(

Endret av debatant
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sikter du til lobefinnefisken??

Jeg sikter til ALT som har med biologi å gjøre. Du har jo ikke akkurat utmerket deg der.

Endret av Synapomorphy
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sikter til ALT som har med biologi å gjøre. Du har jo ikke akkurat utmerket deg der.

det er blendede at du har oversett Mendels love og Pasteur som s at liv kommer fra liv.

Er det masse flotte løgner som underbygger evolusjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

det er blendede at du har oversett Mendels love og Pasteur som s at liv kommer fra liv.

Er det masse flotte løgner som underbygger evolusjon?

Hva har din totale kunnskapsmangel om Mendels lov og Pasteurs lov om biogenese å gjøre med evolusjonsbiologien?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har din totale kunnskapsmangel om Mendels lov og Pasteurs lov om biogenese å gjøre med evolusjonsbiologien?

det vet vel du, haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det vet vel du, haha!

Vil tørre å påstå at jeg har rimelig god bakgrunn for å si det, ja.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...