Vimsevips Skrevet 25. oktober 2005 Forfatter #701 Del Skrevet 25. oktober 2005 Det høres jo helt fortreffelig ut Og assistentene synes det er greit å planlegge og gjennomføre grupper selv? ← Ja, de liker å bli bekreftet som gode, få utfordringer og tar dem, men har også derfor fått planleggingstid, slik at de får anledning til å lage opplegg med kvalitet. Jeg er veldig fornøyd med systemet, også fordi det letter en del på oss pedlederene i travle perioder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 25. oktober 2005 Forfatter #702 Del Skrevet 25. oktober 2005 P.S. Jeg har gledelige nyheter i dagboka mi! ← Har en mistanke om hva det kan være, tar meg en kjapp tur inn for å se om jeg har rett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 25. oktober 2005 Forfatter #703 Del Skrevet 25. oktober 2005 Joda, mine antagelser var riktige XAVIA er gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 25. oktober 2005 Forfatter #704 Del Skrevet 25. oktober 2005 (endret) Det er godt å ha en rolig dag hjemme av og til Er formen bedre? ← Formen er MYE bedre i dag. Hadde seinvakt og personalmøte etterpå. Kjente godt på pusten at det ble en slitsom dag. Fikk litt små panikk når astma-medisinen ikke ga det utslaget jeg ønsket så fort som jeg ville. Så det hjalp godt å komme hjem til Ordensmannen, og roe det hele helt ned Lover å ta det veldig med ro i morgen Også fordi jeg har hatt en del kynnere i dag Endret 25. oktober 2005 av Vimsevips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 25. oktober 2005 #705 Del Skrevet 25. oktober 2005 Ja, de liker å bli bekreftet som gode, få utfordringer og tar dem, men har også derfor fått planleggingstid, slik at de får anledning til å lage opplegg med kvalitet. Jeg er veldig fornøyd med systemet, også fordi det letter en del på oss pedlederene i travle perioder ← Ja, det er et system jeg også tror på. Dessverre har det blitt slik for noen at planleggingstid er noe man har krav på, men det har inget innhold. Hva er det spesifikt du gor over til dine assistenter da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 25. oktober 2005 Forfatter #706 Del Skrevet 25. oktober 2005 Nå i november skal vi lage og dramatisere litt fra Hakkebakkeskogen. Så da har assistentene fått ansvaret for hele opplegget fra A-Å. Rammen er at opplegget skal gå over 8 av 10 gruppedager i november, og vi skal på tur til det samme området hver gang. Det som planlegges må legges frem skriftlig for de andre, slik at vi får tid til å sette oss inn i opplegget. stille spm og evt supplere. Etterpå må de evaluere og lage dokumentasjon som settes inn i permene til barna (Dokumentasjonen går på hele temaet samlet). Ellers har assistentene ansvar for valg aktiviteter, da trenger de ikke å lage dokumentasjon for hver gang De har ansvaret for dokumentasjonen i permene til sine primærbarn. Og må skrive barnebrev til disse 2 ganger i året. De har ansvaret for å føre inn observasjoner på sine primærbarn inn i de skjemaene vi har, slik at den blir litt mer oversiktlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. oktober 2005 #707 Del Skrevet 25. oktober 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter #708 Del Skrevet 26. oktober 2005 ← DET var en god klem Tusen takk, ALWA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. oktober 2005 #709 Del Skrevet 27. oktober 2005 innom og sier jeg. Alt vel i den hønsegården? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 27. oktober 2005 #710 Del Skrevet 27. oktober 2005 Nå i november skal vi lage og dramatisere litt fra Hakkebakkeskogen. Så da har assistentene fått ansvaret for hele opplegget fra A-Å. Rammen er at opplegget skal gå over 8 av 10 gruppedager i november, og vi skal på tur til det samme området hver gang. Det som planlegges må legges frem skriftlig for de andre, slik at vi får tid til å sette oss inn i opplegget. stille spm og evt supplere. Etterpå må de evaluere og lage dokumentasjon som settes inn i permene til barna (Dokumentasjonen går på hele temaet samlet). Ellers har assistentene ansvar for valg aktiviteter, da trenger de ikke å lage dokumentasjon for hver gang De har ansvaret for dokumentasjonen i permene til sine primærbarn. Og må skrive barnebrev til disse 2 ganger i året. De har ansvaret for å føre inn observasjoner på sine primærbarn inn i de skjemaene vi har, slik at den blir litt mer oversiktlig. ← Oi, det var mye å ha ansvar for. Hva mener de om det? Er de fornøyde? Synes de det er mye? Hva slags oppgaver har dere førskolelærere i forbindelse med dette? Gjør dere andre aktiviteter sammen med barna? Hva er barnebrev? Det ble mange spørsmål du Men du skjønner at jeg har assistenter som nekter å observere når de ikke skal være med på foreldresamtalene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 29. oktober 2005 #711 Del Skrevet 29. oktober 2005 Du får ta det litt rolig da, når du har kynnere vennen Ha en flott søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 29. oktober 2005 Forfatter #712 Del Skrevet 29. oktober 2005 Er utrolig sliten i dag Tusen takk for alle meldinger, og skal prøve å få svart dere alle i løpet av helga. Det er når jeg er så sliten som nå jeg skulle ønske babyen ville komme, selv om det egentlig er 10 uker før tida Vesla er hos farmor og farfar i dag, så det hjelper, men litt ovewrskudd til å være våken hadde vært fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 29. oktober 2005 #713 Del Skrevet 29. oktober 2005 Bare ti uker igjen?! Utrolig hvor fort det går når andre er gravide... Håper du får opparbeidet litt overskudd nå når Vesla er borte.Ingen skam i å legge seg veeeldig tidlig altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 30. oktober 2005 #714 Del Skrevet 30. oktober 2005 Jeg har ny dagbok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 3. november 2005 #715 Del Skrevet 3. november 2005 Er det bra med deg Vips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 6. november 2005 Forfatter #716 Del Skrevet 6. november 2005 Alt bra Søster´n og forloveden har vært på besøk, onsdag-lørdag. Det var kjempe kos I dag våknet jeg med en fryktelig kløe i halsen, og har vært fryktelig trøtt. Det er godt de reiste i går, og ikke i dag, ellers kunne jeg bare glemt å gå på jobb i morgen Skal ha den siste foreldresamtalen i morgen, så det er greit å komme seg på jobb og være litt opplagt Magen vokser seg stadig større, og er nå også i følge Vesla større enn Ordensmannen sin 9 uker igjen til termin..,- akkurat nå er det litt lenge, men hver dag er en dag nærmere målet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 7. november 2005 #717 Del Skrevet 7. november 2005 Større en Ordensmannen sin Vesla får det virkelig sagt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 7. november 2005 Forfatter #718 Del Skrevet 7. november 2005 En liten tur innom før jeg løper i et møte. Har hatt en del vondt i ryggen de siste dagene, og i dag har jeg også hatt mye kynnere. Alle av det superkorte slaget, men de kjentes godt i en allerede vond rygg. Skal legge meg ned etter møte, så får vi se om jeg finner en god stilling for ryggen. Klarte ikke det i natt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 8. november 2005 #719 Del Skrevet 8. november 2005 Magen vokser seg stadig større, og er nå også i følge Vesla større enn Ordensmannen sin :grine2: :grine2: :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 8. november 2005 #720 Del Skrevet 8. november 2005 Du får knipe sammen litt til, 10 uker for tidlig er enda litt for tidlig! Selv om jeg skjønner at du blir sliten Ellers slenger jeg meg på uttalelsen over her: Andres svangerskap går så fort! Det er annerledes med sin egen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå