AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #161 Skrevet 4. mai 2015 Kan ikke være Karine som er moren til Helene, for faren til Helene er jo søsteren til Karine. Anonymous poster hash: 5ddef...30d
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #162 Skrevet 4. mai 2015 Kunne de ikke kuttet ned all døtiden og sauset det ned til to max tre episoder? Anonymous poster hash: f5b02...ba7 1
*Emma* Skrevet 5. mai 2015 #163 Skrevet 5. mai 2015 Noen som tenker at Eva og Aksel ønsket at faren til Karine skulle ta selvmord? Tenker på det som så litt opplagt ut når Aksel kastet geværet på gulvet foran han... Typisk TV-serieaktig tenker jeg, men jeg hadde liksom ikke klart å legge opp til noens selvmord samme hva:p Jeg tror absolutt de ønsket å "gi ham muligheten" til å ta selvmord. Det var ganske åpenbart syns jeg. Reaksjonen deres da de satt på trappen og hørte skuddet viste det godt. Hva angår Tim og Helene tror jeg bare Eva ikke taklet å se dem sammen fordi da hun gjorde det trodde hun fortsatt at Aksel hadde drept Karine. Nå som hun vet at det ikke var ham er jeg helt sikker på at hun ikke har noe imot at de to er sammen. (Men det vil jo sesong 2 vise.)
*Emma* Skrevet 5. mai 2015 #164 Skrevet 5. mai 2015 Ellers litt fornøyd med at det viste seg at den jeg har mistenkt mest fra starten var morderen. Selv om jeg syns det var litt vel åpenlyst. (Og derfor tvilte på "intuisjonen" )
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 6. mai 2015 #166 Skrevet 6. mai 2015 Jeg tror absolutt de ønsket å "gi ham muligheten" til å ta selvmord. Det var ganske åpenbart syns jeg. Reaksjonen deres da de satt på trappen og hørte skuddet viste det godt. Hva angår Tim og Helene tror jeg bare Eva ikke taklet å se dem sammen fordi da hun gjorde det trodde hun fortsatt at Aksel hadde drept Karine. Nå som hun vet at det ikke var ham er jeg helt sikker på at hun ikke har noe imot at de to er sammen. (Men det vil jo sesong 2 vise.) Gleder meg til sesong 2!
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #167 Skrevet 6. mai 2015 Strengt tatt vet vi ikke om han begikk selvmord en gang. Kanskje han skjøt på noen andre som befant seg der inne? Jeg synes i hvert fall det blir for dumt om de nå skal gå videre med en hel ny sesong der Aksel enda en gang er uskyldig mistenkt for mord. Spesielt nå som vi VET han er uskyldig. Så de må finne på noe mer spenstig enn det Anonymous poster hash: bf66a...d1b
Emas Skrevet 6. mai 2015 #168 Skrevet 6. mai 2015 Mulig at eg er heilt på jordet no, men eg forsto ikkje heilt slutten.. Visste Aksel at William var mordaren når han kom til huset i slutten av siste episode? Eller trudde han at det var Eva? Og hadde Eva egentlig visst det heile tida, men fornekta sannheten? (Skylda på Aksel for at sannheten vart for vanskelig?)
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #169 Skrevet 6. mai 2015 Mulig at eg er heilt på jordet no, men eg forsto ikkje heilt slutten.. Visste Aksel at William var mordaren når han kom til huset i slutten av siste episode? Eller trudde han at det var Eva? Og hadde Eva egentlig visst det heile tida, men fornekta sannheten? (Skylda på Aksel for at sannheten vart for vanskelig?) Ble litt mye informasjon å ta inn helt på slutten, så lurer litt på det jeg også. Anonymous poster hash: 5ddef...30d
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #170 Skrevet 6. mai 2015 Mulig at eg er heilt på jordet no, men eg forsto ikkje heilt slutten.. Visste Aksel at William var mordaren når han kom til huset i slutten av siste episode? Eller trudde han at det var Eva? Og hadde Eva egentlig visst det heile tida, men fornekta sannheten? (Skylda på Aksel for at sannheten vart for vanskelig?) Ble litt mye informasjon å ta inn helt på slutten, så lurer litt på det jeg også. Anonymous poster hash: 5ddef...30d
minister-mio Skrevet 6. mai 2015 #171 Skrevet 6. mai 2015 Kan ikke være Karine som er moren til Helene, for faren til Helene er jo søsteren til Karine. Anonymous poster hash: 5ddef...30d 3
Mynona Skrevet 6. mai 2015 #172 Skrevet 6. mai 2015 Mulig at eg er heilt på jordet no, men eg forsto ikkje heilt slutten.. Visste Aksel at William var mordaren når han kom til huset i slutten av siste episode? Eller trudde han at det var Eva? Og hadde Eva egentlig visst det heile tida, men fornekta sannheten? (Skylda på Aksel for at sannheten vart for vanskelig?) Jeg tolket det som at Aksel trodde det var Eva, og at Eva skjønte dat det var William mens Aksel kom med sitt resonnement/beskyldning. At det da gikk opp for henne at Willams forklaring på at han ikke fant henne da han var ute å lette var en løgn. Men jeg leste en overskrift om at de hadde byttet morder i siste øyeblikk. Noen som fikk med seg saken? Hvem hadde de egentlig tenkt å ha som morder? 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #173 Skrevet 6. mai 2015 Jeg tolket det som at Aksel trodde det var Eva, og at Eva skjønte dat det var William mens Aksel kom med sitt resonnement/beskyldning. At det da gikk opp for henne at Willams forklaring på at han ikke fant henne da han var ute å lette var en løgn. Men jeg leste en overskrift om at de hadde byttet morder i siste øyeblikk. Noen som fikk med seg saken? Hvem hadde de egentlig tenkt å ha som morder? Jeg så intervjuet, men de sa ikke hvem! Sykt irriterende:PAnonymous poster hash: 7609e...1ee
Scherbatsky Skrevet 8. mai 2015 #174 Skrevet 8. mai 2015 Jeg tolket det som at Aksel trodde det var Eva, og at Eva skjønte dat det var William mens Aksel kom med sitt resonnement/beskyldning. At det da gikk opp for henne at Willams forklaring på at han ikke fant henne da han var ute å lette var en løgn. Men jeg leste en overskrift om at de hadde byttet morder i siste øyeblikk. Noen som fikk med seg saken? Hvem hadde de egentlig tenkt å ha som morder? De sa ikke at de skiftet morder, men at de ikke visste hvem morderen var før de var nesten på slutten av manuset. De ville la historien de (manusforfatterne) hadde fortelle de hvem som gjorde det. Så de visste lenge før de spilte inn, men de skrev ikke manuset med en klar slutt og en morder i tankene. De skiftet mellom å tenke at "... er morderen" flere ganger i løpet av skriveprossessen.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #175 Skrevet 8. mai 2015 De sa ikke at de skiftet morder, men at de ikke visste hvem morderen var før de var nesten på slutten av manuset. De ville la historien de (manusforfatterne) hadde fortelle de hvem som gjorde det. Så de visste lenge før de spilte inn, men de skrev ikke manuset med en klar slutt og en morder i tankene. De skiftet mellom å tenke at "... er morderen" flere ganger i løpet av skriveprossessen. Jo det sa de. Først hadde de ikke bestemt noen, også bestemte de seg helt for hvem og helt i siste sekund endret de til en annen. Se det en gang til du...Anonymous poster hash: 7609e...1ee 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #177 Skrevet 8. mai 2015 Hva? Anonymous poster hash: 5ddef...30d Les innlegget ditt en gang til Anonymous poster hash: aa270...cc1 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #178 Skrevet 8. mai 2015 Les innlegget ditt en gang til Anonymous poster hash: aa270...cc1 Hehe, ja men det er ikke feil? Anonymous poster hash: 5ddef...30d
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #179 Skrevet 8. mai 2015 Hehe, ja men det er ikke feil?Anonymous poster hash: 5ddef...30d Søsteren? :skratte :Anonymous poster hash: aa270...cc1 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #180 Skrevet 8. mai 2015 Søsteren? :skratte :Anonymous poster hash: aa270...cc1 Ja? Karine er søsteren til faren til Helene Anonymous poster hash: 5ddef...30d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå