Gå til innhold

Frikjent

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kan dere som har sett neste ukes episode ta diskusjonen på pm? Takk.

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det flere enn meg som ser det på sumo å ligger en uke foran? Nå skjønner jeg ingenting!!

Samme her! Skjønner ikke en døyt.. Men har en sterk mistanke om at mordet har skjedd i et eller annet samarbeid mellom Tonje (pga sjalusi) og Erik.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Samme her! Skjønner ikke en døyt.. Men har en sterk mistanke om at mordet har skjedd i et eller annet samarbeid mellom Tonje (pga sjalusi) og Erik.

Ikke snakk om neste ukes episode her.

Anonymous poster hash: 5ddef...30d

• Liker 1
Skrevet

Ikke snakk om neste ukes episode her.

Anonymous poster hash: 5ddef...30d

Snakker ikke om neste episode? Hadde samme mistanke før jeg så den siste episoden. Haha

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Snakker ikke om neste episode? Hadde samme mistanke før jeg så den siste episoden. Haha

Enig, har jo ikke røpt noen ting :P

Anonymous poster hash: 38ec4...a07

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

​Marianne Eriksen
MO200910480126110AR.jpg

Er vel den som maser mest om at Aksel må være morderen (utenom Eva Hansteen).

Hun var nær venn av Karine, men var forelsket i Aksel. Hvis anledningen byr seg sprer hun tvil om Aksel sitt vesen og uskyld. Egen vinning?

Tonje Sandvik

Synn%C3%B8ve-Macody-Lund-Fite-ambassad%C

Var/er forelsket i Aksel.

Ingenting forhindret henne i å ta livet av Karine før hun oppsøkte sin eldre elsker for å gi seg selv alibi for kvelden. Ved å gi Aksel et alibi, gir hun jo samtidig seg selv et alibi, ved at det plasserer de begge utenfor åstedet.

Lars Hansteen

052_Henrik_Rafaelsen_Normal.jpg?size=591

Karines lillebror - som kan ha hvilket som helst motiv i hele verden, som over hode ikke har noe med Aksel å gjøre. Kanskje Karine drev snusk med lillebroren? Kanskje hun ville avsløre at han egentlig er homo? Kanskje Karines far og lillebror drev snusk med henne? (à la Stieg Larsson )

Kanskje Karine hadde stjelt lillebrors ukelønn?

Hva var motivet for å drepe henne & hvem hadde det?

Motivet kan jo være hva som helst og trenger verken være knyttet til Aksel eller hans relasjon til Karine.

Kan like gjerne være den snuskete politimannen Finn Kristoffersen

oystein_roger.jpgFordi Karine var vitne til noe hun ikke skulle se. Det ville i hvert fall forklart den elendige etterforskningen.

Og dessuten så er det vel ingenting som skaper mer liv og røre blant TV-seere og lesere, enn når skurken er en politimann.

Anonymous poster hash: f5b02...ba7
  • Liker 4
Skrevet

Kan dere som har sett neste ukes episode ta diskusjonen på pm? Takk.

Ingen her som har røpet noe som helst. Eneste som har kommer frem er at ingen av oss skjønner hva som skjer. Det er ikke spoiling.

Skrevet

Ingen her som har røpet noe som helst. Eneste som har kommer frem er at ingen av oss skjønner hva som skjer. Det er ikke spoiling.

Nei, men jeg har vært her lenge nok til å vite at det fort utvikler seg til spoiling.

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror det er hun moren til Karine - Eva- som drepte henne. Hun er for ivrig på at det er Aksel, og hun virker ikke helt i vater.

Tror ikke det er henne. Hun virker jo helt besatt i å få saken opp igjen og få Aksel dømt denne gangen. Om det var hun som hadde gjort det burde hun være happy med å la det ligge og la alle tro det er Aksel.

Erik er liksom ett for opplagt alternativ føler jeg.

Men jeg "likte" scenarioet over her med dama til Fritjof Såheim - eller Tonje i samarbeid med noen :)

Skrevet

Tror ikke det er henne. Hun virker jo helt besatt i å få saken opp igjen og få Aksel dømt denne gangen. Om det var hun som hadde gjort det burde hun være happy med å la det ligge og la alle tro det er Aksel.

Erik er liksom ett for opplagt alternativ føler jeg.

Men jeg "likte" scenarioet over her med dama til Fritjof Såheim - eller Tonje i samarbeid med noen :)

Men hvorfor ble hun da så avmålt når politimannen begynte å snakke om DNA? Plutselig ville hun ikke snakke om saken likevel..

Ikke godt å si :)

Skrevet

Jeg tenkte at det var fordi han fortsatt sa at det kun ville vise at hun hadde sloss.

Det ville ikke være bevis for at den hun sloss med drepte henne.

Mistenker fortsatt faren hennes litt også forresten.

Skrevet

Han godeste Ingar Helge Gimle har vel en karriere med en del mistenksomme og "uheldige" roller :P

Jeg synes denne serien blir bedre og bedre, og nå er det bare 2 episoder igjen. Etter gårsdagens episode ble jeg ganske usikker på hvem morderen er, men det kan da ikke være Aksel.

Skrevet

Han godeste Ingar Helge Gimle har vel en karriere med en del mistenksomme og "uheldige" roller :P

Jeg synes denne serien blir bedre og bedre, og nå er det bare 2 episoder igjen. Etter gårsdagens episode ble jeg ganske usikker på hvem morderen er, men det kan da ikke være Aksel.

Er det jeg også tenker. Det blir liksom for teit om det er Aksel som har gjort da:/

AnonymBruker
Skrevet

Shlapp av folkens. Det er bare Aksel som har mareritt. Snart våkner han opp i armene på en voksen Karine. ;)

Anonymous poster hash: b3157...561

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Shlapp av folkens. Det er bare Aksel som har mareritt. Snart våkner han opp i armene på en voksen Karine. ;)

Anonymous poster hash: b3157...561

Flashback til Sunset Beach...

Anonymous poster hash: 62c49...085

• Liker 1
Skrevet

​Marianne Eriksen

MO200910480126110AR.jpg

Er vel den som maser mest om at Aksel må være morderen (utenom Eva Hansteen).

Hun var nær venn av Karine, men var forelsket i Aksel. Hvis anledningen byr seg sprer hun tvil om Aksel sitt vesen og uskyld. Egen vinning?

Tonje Sandvik

Synn%C3%B8ve-Macody-Lund-Fite-ambassad%C

Var/er forelsket i Aksel.

Ingenting forhindret henne i å ta livet av Karine før hun oppsøkte sin eldre elsker for å gi seg selv alibi for kvelden. Ved å gi Aksel et alibi, gir hun jo samtidig seg selv et alibi, ved at det plasserer de begge utenfor åstedet.

Lars Hansteen

052_Henrik_Rafaelsen_Normal.jpg?size=591

Karines lillebror - som kan ha hvilket som helst motiv i hele verden, som over hode ikke har noe med Aksel å gjøre. Kanskje Karine drev snusk med lillebroren? Kanskje hun ville avsløre at han egentlig er homo? Kanskje Karines far og lillebror drev snusk med henne? (à la Stieg Larsson )

Kanskje Karine hadde stjelt lillebrors ukelønn?

Hva var motivet for å drepe henne & hvem hadde det?

Motivet kan jo være hva som helst og trenger verken være knyttet til Aksel eller hans relasjon til Karine.

Kan like gjerne være den snuskete politimannen Finn Kristoffersen

oystein_roger.jpgFordi Karine var vitne til noe hun ikke skulle se. Det ville i hvert fall forklart den elendige etterforskningen.

Og dessuten så er det vel ingenting som skaper mer liv og røre blant TV-seere og lesere, enn når skurken er en politimann.

Hvem er Marianne Eriksen? Jeg har sett stort sett alle episodene, jeg klarer bare ikke plassere henne akkurat nå :klo:

• Liker 1
Skrevet

Holder en knapp på karakteren til Fridtjov Såheim.

Fordi ingen ansetter Fridtjof Såheim for å bare spille en litt forsmådd industriarbeider.

Jeg sa det samme for 30 minutt siden om Anne Marit Jacobsen. Så hun er nå en av mine to mistenkte.

Skrevet

Hvem er Marianne Eriksen? Jeg har sett stort sett alle episodene, jeg klarer bare ikke plassere henne akkurat nå :klo:

Er ikke hun gift med kompisen til Lars? Han som er fagforbundsleder på bedriften? Spilt av Fridtjov Såheim.

AnonymBruker
Skrevet

Hun er gift med Svein Eriksen ( Fridtjov Såheim ) , ansatt i bedriften (som sekretær?) og er tilsynelatende mer opprørt over Aksels nærver, påståtte uskyld og skittkasting om ham, enn det faktum at mannen hennes og hans kollegaer er i ferd med å miste jobben.

...Også er jo Anna Bache-Wiig (hun som spiller Marianne Eriksen) en av manusforfatterne...

Gjest Olivia Benson
Skrevet (endret)

Jeg tror faren til Karine drepte henne. Eller at han er far til Aksel også. Eventuelt begge deler. Noe som vil gjøre Aksel og Karine til halvsøsken. Han har i alle fall et merkelig beskytterinstinkt overfor noen som er mistenkt for å drepe datteren sin.

Endret av Olivia Benson
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...