Gjest Jalapeno Skrevet 16. april 2015 #101 Skrevet 16. april 2015 Serien er jo utformet slik at alle skal tro at Aksel er uskyldig. Det er jo selve plottet. Derfor tror jeg det er Aksel, rett og slett fordi det vil være den overraskende slutten man forventer. Et annet alternativ jeg har tenkt på er rett og slett at det kan være Eva selv som har gjort det, og at hun derfor er så besatt etter å få noen andre dømt.....
AnonymBruker Skrevet 20. april 2015 #102 Skrevet 20. april 2015 Zzz... Anonymous poster hash: f5b02...ba7 1
pluttipott Skrevet 20. april 2015 #105 Skrevet 20. april 2015 HÆÆÆÆÆÆÆÆ????? :S Hahaha, jeg hadde faktisk tenkt tanken! Til dere andre: nei dette er ikke spoiling det røper ingen verdens tinngggg:-) 2
#Sunrise Skrevet 20. april 2015 #106 Skrevet 20. april 2015 Hahaha, jeg hadde faktisk tenkt tanken! Til dere andre: nei dette er ikke spoiling det røper ingen verdens tinngggg:-) Jeg må se siste episode og så se hele sesongen en gang til :S 2
superdupermeg Skrevet 21. april 2015 #107 Skrevet 21. april 2015 Hohooo, tv2 sumo sier jeg bare. Haha enig! 3
Gjest Caroline91 Skrevet 21. april 2015 #108 Skrevet 21. april 2015 Jeg har ikke sett gårsdagens episode,så dette er altså ikke spoiling, men ren gjetting. Jeg tror morderen er Tonje eller moren til Aksel og Erik.
*Emma* Skrevet 21. april 2015 #109 Skrevet 21. april 2015 Jeg har ikke sett gårsdagens episode,så dette er altså ikke spoiling, men ren gjetting. Jeg tror morderen er Tonje eller moren til Aksel og Erik. Gårsdagens episode røpet ikke hvem morderen er. Den hintet vel kraftig i retning Aksel - men jeg føler at det bare er for å forvirre oss. De noe vet noe mer har sett neste episode på TV2 Sumo 1
superdupermeg Skrevet 21. april 2015 #110 Skrevet 21. april 2015 Lurer på hvordan sesong 1 blir avsluttet, er jo snakk om en sesong 2. Men man får jo vite hvem morderen er denne sesongen.
Gjest Sukkerbit Skrevet 21. april 2015 #111 Skrevet 21. april 2015 Det er så greit å ha sumo så vet jeg hva som skjer, men må passe på så jeg ikke forsnakker meg til andre som ser!
Mynona Skrevet 21. april 2015 #112 Skrevet 21. april 2015 Jeg tenker at det betyr jo ikke at Aksel har drept Karine, selv om han var full av blod. Han kan jo ha funnet henne. Jeg tenker at det må være en twist her. Noe vi ikke har sett. Kanskje moren er involvert. Hun har jo blitt litt ustabil etter dette skjedde.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #113 Skrevet 21. april 2015 Jeg har begynt å mistenke William, faren til Karine. Etter jeg fikk mistanken har jeg sett alle episodene på nytt, og da blir jeg bare enda mer sikker.. Hans oppførsel og respons er mistenksom, men ikke så mistenksom at alle ville skjønt det. Derfor tror jeg han er den perfekte morderen. Gleder meg til de to siste episodene! Anonymous poster hash: 1c5aa...b10 3
Mynona Skrevet 21. april 2015 #114 Skrevet 21. april 2015 Jeg har også tenkt på William et par ganger. Men det gir ikke mening at han skulle dra Aksel inn i bygda igjen da. For å dra opp hele saken. Hvilke tegn mener du at du ser da?
AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #115 Skrevet 22. april 2015 Jeg har også tenkt på William et par ganger. Men det gir ikke mening at han skulle dra Aksel inn i bygda igjen da. For å dra opp hele saken. Hvilke tegn mener du at du ser da? Jeg tror det er hans dårlige samvittighet ovenfor Aksel som gjorde at han hentet han inn i bygda igjen. Kanskje underbevisstheten hans ønsker å bli tatt? Han virker altfor rolig og tankefull når Eva prater om mordet, akkurat som om han vet hva som skjedde. Kanskje William drepte henne i sinne fordi hun var seksuelt aktiv med en god venn av han, eller hennes egen bror eller prøvde seg på William selv. Hun virker i hvert fall som hun var helt gærn, så jeg tror det er et seksuelt motiv uansett hvem morderen er. Anonymous poster hash: 1c5aa...b10
AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #116 Skrevet 22. april 2015 Det kan være William, men han har ikke noe motiv som vi vet om. Jeg tror mer på at det kan være Lars eller Tonje. Blir spennende å se siste episode. Anonymous poster hash: 71af3...ae3
AnonymBruker Skrevet 26. april 2015 #117 Skrevet 26. april 2015 Jeg har ikke sett siste episode, men gjetter på moren til Aksel og Erik. Hvis det stemmer at Erik tok bildene så ville hun kanskje "beskytte" sønnene sine mot denne jenta. Aksel var jo sammen med henne og hvis hun hadde fått Erik i "garnet" også så rant det kansje over for moren. Mulig derfor hun er så smårar? Hun kan jo også ofret Aksel på en måte fordi hun følte at han tvang henne til å drepe Karine på en måte, i hennes hode iallfall. Bare vill gjetting Anonymous poster hash: b3eec...cd0
BeautyBox Skrevet 26. april 2015 #118 Skrevet 26. april 2015 Til dere som sier dere ikke har sett siste episode, og dere som har sett siste episode... Den siste episoden gir fortsatt ikke nødvendigvis en indikasjon om hvem som faktisk er morderen
superdupermeg Skrevet 26. april 2015 #119 Skrevet 26. april 2015 Til dere som sier dere ikke har sett siste episode, og dere som har sett siste episode... Den siste episoden gir fortsatt ikke nødvendigvis en indikasjon om hvem som faktisk er morderen Enig, jeg tror det er noen helt andre:) 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå