Gå til innhold

Frikjent


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Rart hvordan folk presterer å si de ikke har sett den siste episoden, og bedyrer veldig at det bare er "vill gjetting". For det første er 'siste episode' den som har gått på TV, og da bomma dere litt når dere skulle si dere ikke hadde sett den siste som er lagt ut på Sumo. For det andre, hvorfor bedyre så veldig at det er vill gjetting? Da virker det egentlig som at det er nettopp det det ikke er.

Anonymous poster hash: d0144...a08

Jeg var en av dem som ærlig sa at jeg gjettet. Jeg har nettopp sett episode 9 nå, og det er en igjen. Og jeg har ikke Sumo så her var det iallfall vill gjetting! Det gjenstår å få svaret i episode 10 :)

Anonymous poster hash: b3eec...cd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp sett episode 9! Spennende. Jeg tror William er faren til Aksel. Og ble helt sikker da moren sa at "du skulle ikke blitt født. Du var et uhell."

Har tenkt på moren som skyldig en stund, men nå lurer jeg på om hun tar på seg skylden fordi hun tror det er en av sønnene. Men hvis William er faren, kan jo moren til Aksel ha drept Karine for å beskytte sønnen sin, siden karine og Aksel da ville vært søsken.

Men får se hva som skjer i siste episode. Klør i fingrene etter å skaffe meg TV2 Sumo, men jeg synes litt av sjarmen er å holde på spenningen også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har etterhvert trodd at det har vært moren til Karine som gjorde det. Moren var sikkert klar over hennes oppførsel som kom frem fra bildene, og i den perfekte familie så kunne de ikke ha det slikt. Så sikkert under en heftig krangel har noe skjedd og Karine døde. Forklarer også hvorfor moren nekter å godta beviser, uansett hva som legges frem, men dog litt merkelig hvorfor hun ikke sier seg fornøyd når noen blir tatt for det. Skyldfølelse kanskje?

Nå tror jeg ikke at det er moren til Erik og Aksel siden gårsdagens episode het "løgnen".

Blir spennende neste uke. Har ekstremt lyst å gå for Sumo å se den der, men får vel bare holde ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ser du episodenavnet?? Det har jeg ikke sett før.

Men løgnen kan jo spille på løgenen til Erik eller løgnen til hun bærta på hotellet som kliner med Degang bak ryggen på mannen sin også.

Blir spennende å se. Håper det blir en oppklaring i siste episode.

Men jeg tror liksom ikke det er moren til Aksel likevel, siden hun ble arrestert nå denne episoden. Men ser ikke hvorfor moren til Karine skulle være så besatt av saken hvis hun hadde gjort det selv. Hvis ikke hun har fornektet hele greia og ikke vet at hun har gjort det eller noe sånt? Eller så er det sikkert en som vi bare har sett i biroller - i ekte krimbokstil :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Navnet på episodene finner du her.

http://www.imdb.com/title/tt3582458/episodes?season=1&ref_=tt_eps_sn_1

Neste heter "sannheten", så tror ikke "løgnen" og "sannheten" går på noe annet enn hvem som faktisk er morderen.

Hun er besatt av saken for hun vil så gjerne det skal være en annen, og nekter å slå seg til ro med tanken på at hun selv står bak. Derfor er hun helt besatt på at de skal finne morderen, men når de finner noen så er hun likevel ikke fornøyd da hun vet de har feil person og har ikke samvittighet til at en uskyldig skal sone for henne? Nei jeg aner ikke, kan jo kanskje være hun som holder på med Axel også, selv om jeg ikke har noen tro på det. Tipper det blir som du sier, at vi får en vri i siste episode, en som har sett uskyldig ut hele sesongen og som ingen har mistenkt i det hele tatt er den skyldige.

Det snakkes jo om en sesong 2, men det var vel gjerne bare en aprilspøk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var det altså han jeg trodde mest på fra starten, men tenkte kanskje det var en for opplagt løsning.



Anonymous poster hash: bf66a...d1b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen for en nervepirrende avslutning!! Veldig bra serie :)



Anonymous poster hash: 5ddef...30d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen for en nervepirrende avslutning!! Veldig bra serie :)

Anonymous poster hash: 5ddef...30d

Enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns likevel det er mange ubesvarte spørsmål som står igjen. Og hadde egentlig forventet at vi skulle få sett et tilbakeblikk av hva som skjedde. Siden de hadde med Karines dobbeltgjenger i serien uansett.



Anonymous poster hash: bf66a...d1b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns likevel det er mange ubesvarte spørsmål som står igjen. Og hadde egentlig forventet at vi skulle få sett et tilbakeblikk av hva som skjedde. Siden de hadde med Karines dobbeltgjenger i serien uansett.

Anonymous poster hash: bf66a...d1b

Det er lagt veldig opp til en sesong 2 da. Med tanke på sønnen til Aksel som stikker av. Broren til Karine og kona. Hva skjer med selvmordet til faren til Karine.

Garantert sesong 2:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som tenker at Eva og Aksel ønsket at faren til Karine skulle ta selvmord?

Tenker på det som så litt opplagt ut når Aksel kastet geværet på gulvet foran han... Typisk TV-serieaktig tenker jeg, men jeg hadde liksom ikke klart å legge opp til noens selvmord samme hva:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som tenker at Eva og Aksel ønsket at faren til Karine skulle ta selvmord?

Tenker på det som så litt opplagt ut når Aksel kastet geværet på gulvet foran han... Typisk TV-serieaktig tenker jeg, men jeg hadde liksom ikke klart å legge opp til noens selvmord samme hva:p

Jeg tenkte faktisk ikke det, jeg ble lettet over at han ikke gjorde det. DA hadde han havner i fengsel...ironisk nok. Så det selvmordet kom bardust på meg!

Anonymous poster hash: 5ddef...30d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere enn meg som sitter med en følelse av at noe ikke stemmer? Tenker særlig på Helene og Tim.

Altså, Eva takler å snakke med Aksel, Eirik og May Britt, men klikker helt når hun ser Helene sammen med Tim. Til og med faren sier han ikke orker å se henne mer. Kan Karine være mora til Helene? Må bli en sesong til altså! 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere enn meg som sitter med en følelse av at noe ikke stemmer? Tenker særlig på Helene og Tim.

Altså, Eva takler å snakke med Aksel, Eirik og May Britt, men klikker helt når hun ser Helene sammen med Tim. Til og med faren sier han ikke orker å se henne mer. Kan Karine være mora til Helene? Må bli en sesong til altså! 😂

Karine kan ikke være moren, det stemmer ikke overens med alderen til Helene, tror jeg? Var ikke drapet for 20 år siden?
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Karine kan ikke være moren, det stemmer ikke overens med alderen til Helene, tror jeg? Var ikke drapet for 20 år siden?

Jo visst... Da kan jeg slutte å bekymre meg over det. Men det ER noe rart der!!

Endret av RedRobbin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere enn meg som sitter med en følelse av at noe ikke stemmer? Tenker særlig på Helene og Tim.

Altså, Eva takler å snakke med Aksel, Eirik og May Britt, men klikker helt når hun ser Helene sammen med Tim. Til og med faren sier han ikke orker å se henne mer. Kan Karine være mora til Helene? Må bli en sesong til altså! 😂

Det var jo bare dårlig timing når hun kom. Både faren og farmoren var på sammenbruddets rand når hun kom å skulle vise frem kjærsten som de ikke likte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo bare dårlig timing når hun kom. Både faren og farmoren var på sammenbruddets rand når hun kom å skulle vise frem kjærsten som de ikke likte.

Du har jo rett i det, men det er ikke første gang faren klikka når han så Tim med dattera. Mulig jeg har hengt meg litt mye opp i dette tenker jeg nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo visst... Da kan jeg slutte å bekymre meg over det. Men det ER noe rart der!!

Det er iallefall mange løse tråder her.. Var ikke drapet litt for voldsomt til at det bare kan ha vært en ulykke? Eller husker jeg feil der?

Ang Helene og Tim, tror jeg kanskje de bare gir Eva dårlige minner, på et vis. Altså at de minner for mye om Karine og Aksel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...