Gå til innhold

Frikjent

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det bare meg, eller blir serien dårligere og dårligere? :murvegg:

Anonymous poster hash: f5b02...ba7

Helt enig. Den er nesten som en såpeopera, handlingen går treeegt, mye som ikke henger på greip, allikevel følger man med..

Er jo helt frivillig å se på. Hvorfor følger dere med på serien når dere synes den er så dårlig? Finnes mange andre serier dere kan se på i stedet. Jeg synes serien er kjempebra.

Anonymous poster hash: f5c4f...118

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Spent på hvem som er morderen. Kjenner jeg kommer til å bli skikkelig sur om de lar det henge i lufta og frister med en ny sesong... ;)

Jeg heller mot å tro det er Erik. Og i går viste jo plutselig den tafatte dotten Lars at han kan bli sint også. Men var det noen som sa han var alt for liten til å kunne ha gjort noe den gangen? Men jeg mistenker fortsatt faren hennes også. (William er det ikke det han heter.) Virker jo som hun var litt flørtete med "alle" - kanskje han prøvde å irettesette henne og det gikk over styr?

Om det plutselig viser ser at det er en det overhode ikke har vært fokus på syns jeg det er kjipt. Eller ikke kjipt, men av og til er det sånn i serier og bøker at det liksom er noen man overhode ikke har sett som har gjort ting - da har man jo nesten ingen mulighet til å gjette seg til det selv ;)

Endret av *Emma*
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er jo helt frivillig å se på. Hvorfor følger dere med på serien når dere synes den er så dårlig? Finnes mange andre serier dere kan se på i stedet. Jeg synes serien er kjempebra.

Anonymous poster hash: f5c4f...118

Helt enig. Når man henger seg opp i at sønnen til Aksel snakker norsk, og at søsken i serien snakker forskjellig dialekt, da må det være på tide å skifte kanal.

Noe MÅ liksom irritere seg over alt... :vetikke:

Synes den er bra, jeg.

:lillesky:

Anonymous poster hash: 6db7b...4d7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Spent på hvem som er morderen. Kjenner jeg kommer til å bli skikkelig sur om de lar det henge i lufta og frister med en ny sesong... ;)

NCB har sagt i et intervju at vi får vite hvem morderen er :) TV2 har ikke kjøpt noen oppfølger ennå, men de som skriver serien jobber med en.. Da vil det sikkert være et nytt problem i så fall!

Jeg klarer liksom ikke å bestemme meg for om jeg tror det er Erik, eller om det er noen andre.. Synes noen ganger det virker for "åpenbart" at det er han, og da tenker jeg at det sikkert ikke er det.. Har tenkt litt på han kjæresten til hun ferjedama og (han med dobbeltnavn), men føler det og er litt for åpenbart.. Hadde digga hvis det var ei jente, så håper litt på Tonje :fnise:

Anonymous poster hash: a5965...796

AnonymBruker
Skrevet

Tror nå at det kanskje er kjæresten til hun som ble banket opp i slutten av siste episode (hun som Erik har et forhold til)....

Og så er det noe skummelt med Tonje. Som liksom etter alle disse årene bare ligger med Aksel og så lever videre som ingenting har skjedd. Litt rart det og da.

Anonymous poster hash: bd1a3...3ba
Skrevet

Vet vi hvem tonje hadde et forhold til?

Skrevet

Vet vi hvem tonje hadde et forhold til?

Ordføreren:P

AnonymBruker
Skrevet

I forrige episode sto det at hun hadde et forhold til en major.

Anonymous poster hash: 66722...d15

AnonymBruker
Skrevet

I forrige episode sto det at hun hadde et forhold til en major. Anonymous poster hash: 66722...d15

Evt en "mayor" - altså ordføreren.

Ja, jeg vet.....

Anonymous poster hash: 803f1...1f7

AnonymBruker
Skrevet

Evt en "mayor" - altså ordføreren.

Ja, jeg vet.....Anonymous poster hash: 803f1...1f7

Jeg hører ikke hva de sier, men det sto "majoren".

Anonymous poster hash: 66722...d15

Skrevet (endret)

Når blir nyeste episode lagt ut på Sumo?

Endret av pluttipott
AnonymBruker
Skrevet

Når blir nyeste episode lagt ut på Sumo?

En uke før den sendes på tv. Sumo ligger alltid en uke forann på frikjent.

Anonymous poster hash: 38ec4...a07

AnonymBruker
Skrevet

Men litt merkelig med de bildene som ble lagt på trappa deres og en person som sprang...?

Anonymous poster hash: 5ddef...30d
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

NCB har sagt i et intervju at vi får vite hvem morderen er :) TV2 har ikke kjøpt noen oppfølger ennå, men de som skriver serien jobber med en.. Da vil det sikkert være et nytt problem i så fall!

Jeg klarer liksom ikke å bestemme meg for om jeg tror det er Erik, eller om det er noen andre.. Synes noen ganger det virker for "åpenbart" at det er han, og da tenker jeg at det sikkert ikke er det.. Har tenkt litt på han kjæresten til hun ferjedama og (han med dobbeltnavn), men føler det og er litt for åpenbart.. Hadde digga hvis det var ei jente, så håper litt på Tonje :fnise:

Anonymous poster hash: a5965...796

Tenker også er det er litt for opplagt at vi skal tro det er Erik. Jeg tror Erik har tatt bildene. Og så tror jeg av en eller annen grunn at det er moren til Erik og Aksel som har drept henne.

Anonymous poster hash: f2bd0...831

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror det er hun moren til Karine - Eva- som drepte henne. Hun er for ivrig på at det er Aksel, og hun virker ikke helt i vater.

Skrevet (endret)

Er det flere enn meg som ser det på sumo å ligger en uke foran? Nå skjønner jeg ingenting!!

Endret av superdupermeg
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Holder en knapp på karakteren til Fridtjov Såheim.

Fordi ingen ansetter Fridtjof Såheim for å bare spille en litt forsmådd industriarbeider.

Anonymous poster hash: f5b02...ba7
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det flere enn meg som ser det på sumo å ligger en uke foran? Nå skjønner jeg ingenting!!

Ja jeg gjør! Skjønner ingen ting jeg heller! Håper ikke serien ender i samme forvirring

Anonymous poster hash: 38ec4...a07

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror det er hun moren til Karine - Eva- som drepte henne. Hun er for ivrig på at det er Aksel, og hun virker ikke helt i vater.

Har jeg også tenkt siden forrige episode.

Skrevet

Eg også ser neste vekes episode! Altfor spennande!

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...