Gå til innhold

21 års fengsel for abort?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Vampen

Her vil jeg egentlig svare ja. Nå vet jeg at du og jeg stort sett er enig. Tenk, hvordan opptrer mange i debatter om islam? Jeg vil si at mye er likt. Disse menneskene vi daglig har diskutert islam med og som fornekter det fakta vi vet om islam. Hvor henter de sitt tankegods i fra? De har lært det og av hvem? Vi har flere så kalte eksperter i Norge, hvilken side politisk tilhører disse? Venstresiden selvsagt.

Håhåhå, dette var det mest sneaky forsøket på hersketeknikk jeg har sett på lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håhåhå, dette var det mest sneaky forsøket på hersketeknikk jeg har sett på lenge.

Takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Takk

Jo værsågod du. Det skal sies at det hadde vært hakket mer imponerende om det faktisk funka.

Og for å komme tilbake til topic: denne tråden er tidvis skremmende lesing. Dette handler ikke om mord, like lite som det handler om "mannekamp". Dette er intet mindre enn et grovt overgrep, både fysisk og psykisk. Fengsel er helt på sin plass.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo værsågod du. Det skal sies at det hadde vært hakket mer imponerende om det faktisk funka.

Funka veldig bra det jeg skrev, for det er fakta. Hva nå du måtte mene om det. Spiller fint liten rolle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...