Gå til innhold

Går han tilbake til kona?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

TS, hvordan går det med deg, med dere?



Anonymous poster hash: d20ca...4e4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skam dere.

Anonymous poster hash: 01e01...3a4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raggy

Ofte blir man sittende igjen å føle fortvilelse når en gjør ting som er sårende for andre. En blir sjøl bitt i ræva når en oppfører seg dårlig. Karma kalles det vel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, hvordan går det med deg, med dere?

Anonymous poster hash: d20ca...4e4

Han har ikke gått tilbake til kona, men tatt ut formell separasjon. Han fant vel ut at det ikke var liv laga, uavhengig av om vi skal bli et par eller ikke. Så nå kan vi etterhvert starte på nytt på en ryddig måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest smilejenta

Litt offtopic. Er du fra Pakistan? Kjenner en jente som heter Amina og hun er ifra Pakistan.

Anonymous poster hash: 82b45...e43

Jada, bare en som heter Amina, så det er nok henne.

Ps. Hadde det vært tilfelle, at det bare fantes en Amina, vil jeg tro hun hadde litt mer vett enn å bruke sitt virkelige og enestående navn på et av Norges støreste forumer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jada, bare en som heter Amina, så det er nok henne.

Ps. Hadde det vært tilfelle, at det bare fantes en Amina, vil jeg tro hun hadde litt mer vett enn å bruke sitt virkelige og enestående navn på et av Norges støreste forumer.

Ler 😄😜.... Du har nok rett i at det ikke er bare meg som heter det ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, bare en som heter Amina, så det er nok henne.

Ps. Hadde det vært tilfelle, at det bare fantes en Amina, vil jeg tro hun hadde litt mer vett enn å bruke sitt virkelige og enestående navn på et av Norges støreste forumer.

Duuuuuh...Var ikke ment som det er henne. Bare lurte på om TS er fra Pskistan pga navnet!!! *dustefolk* tenk litt før du kommer med dine teite svar....

Anonymous poster hash: 82b45...e43

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har ikke gått tilbake til kona, men tatt ut formell separasjon. Han fant vel ut at det ikke var liv laga, uavhengig av om vi skal bli et par eller ikke. Så nå kan vi etterhvert starte på nytt på en ryddig måte.

Dere begge har barn, ikke sant? Vet dere hvordan dere går videre I forhold til barn? Har dere planer å flytte sammen?

Er I liknende situasjon og synes det er fryktelig vanskelig når man vil ta hensyn til barn.

Anonymous poster hash: d20ca...4e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest smilejenta

Duuuuuh...Var ikke ment som det er henne. Bare lurte på om TS er fra Pskistan pga navnet!!! *dustefolk* tenk litt før du kommer med dine teite svar....

Anonymous poster hash: 82b45...e43

Åja det var det du mente, ja siden alle som heter Sarah kan jo hende kommer fra Amerika siden jeg kjenner en som er amerikaner og heter Sarah. Skal forresten spørre en som heter Sarah i klassen min om hun er fra Amerika. Ser hva du mener nå, så beklager det dumme spørsmålet mitt!

*ironiflagg*

Endret av smilejenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja det var det du mente, ja siden alle som heter Sarah kan jo hende kommer fra Amerika siden jeg kjenner en som er amerikaner og heter Sarah. Skal forresten spørre en som heter Sarah i klassen min om hun er fra Amerika. Ser hva du mener nå, så beklager det dumme spørsmålet mitt!

*ironiflagg*

Hello fjortis....

Anonymous poster hash: 82b45...e43

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere begge har barn, ikke sant? Vet dere hvordan dere går videre I forhold til barn? Har dere planer å flytte sammen?

Er I liknende situasjon og synes det er fryktelig vanskelig når man vil ta hensyn til barn.

Anonymous poster hash: d20ca...4e4

Ja, det er ingen enkel situasjon. Vi bor veldig langt fra hverandre, og ingen av oss ønsker å ha et langdistanse- forhold over tid. Så vi har tenkt å flytte sammen på sikt. Nå må vi bruke tiden sammen, og la ungene bli kjent med oss og hverandre. Og så tar vi det derfra. Men utgangspunktet er å flytte sammen høsten 2016.

Hvor gamle er barna deres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest smilejenta

Hello fjortis....

Anonymous poster hash: 82b45...e43

Ja for du er den modne her.

Ro, ro, ro din båt,

ta din åre fatt.

Vuggende, vuggende,

vuggende, vuggende

over Kattegatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er ingen enkel situasjon. Vi bor veldig langt fra hverandre, og ingen av oss ønsker å ha et langdistanse- forhold over tid. Så vi har tenkt å flytte sammen på sikt. Nå må vi bruke tiden sammen, og la ungene bli kjent med oss og hverandre. Og så tar vi det derfra. Men utgangspunktet er å flytte sammen høsten 2016.

Hvor gamle er barna deres?

Hvem av dere skal flytte fra ungene sine da? Eller sagt på barns måte: hvem unger skal bli sviktet?

Anonymous poster hash: 56cc0...a16

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja for du er den modne her.

Ro, ro, ro din båt,

ta din åre fatt.

Vuggende, vuggende,

vuggende, vuggende

over Kattegatt

Bla bla bla...

Anonymous poster hash: 82b45...e43

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært i en lignende situasjon - forhold med gift mann i et dårlig ekteskap, han ville først skilles fra kona, men begynte så å tvile på om han klarte å forlate det trygge livet sitt. Det endte med at vi brøt kontakten etter to år. Han fortsatte ekteskapet sitt i nesten tre år til, men skilte seg til slutt nå i høst etter det jeg har hørt fra felles bekjente. Vi har som sagt ingen kontakt lenger, og sånn er det best at det forblir.

Idag er jeg veldig glad for at han valgte å bli igjen hos kona, fordi jeg dermed måtte ta et valg og gå videre i livet. Han var en flott mann, men hele situasjonen var utmattende. Ofte tenker jeg på hvordan det ville blitt om han faktisk skilte seg fra kona den gangen, og satset på et seriøst forhold med meg. Og nå i ettertid gir den tanken meg litt angst. Det er ikke helt sunt å gå direkte fra et langvarig ekteskap og familieliv, og rett inn i et nytt seriøst forhold. Man trenger space og tid alene for å bearbeide ting først. Og hele affæren var jo bygget på at det var en rømning fra hverdagen, spenning og lidenskap. Hva skjer da, når affæren plutselig blir hverdag?

Det var veldig vondt å ta valget og bryte, men idag er jeg mye lykkeligere. Jeg har nå en ny kjæreste, som var bare min fra dag én. Ingen såret ekskone og unger, ingen hemmeligheter, begge er 100% ferdige med tidligere relasjoner. Og forholdet vårt er bygget på et gjensidig ønske om å være hverandres store kjærlighet, det er ikke den ene personens rømningsvei ut av et annet forhold. Idag kunne jeg aldri tenke meg å ta imot en mann som kommer rett fra en annen dames seng og hjem. Han må ha vært singel en stund, bodd alene, blitt vant med sitt nye liv som skilt og samværspappa, og SÅ er han kanskje klar for å finne kjærligheten igjen.

Anonymous poster hash: c675d...305

Helt enig med deg. Jeg har vært i lignende situasjon og hos meg skilte han seg fra konen, kjøpte hus og hadde delt samvær med barna. Nå fortalte vi konen om det fra dag en og han bodde en stund hos henne før han fikk kjøpt huset. Så kom han på besøk en dag i uken i den tiden. Jeg var singel og v entet på han i den tiden der. Han skilte seg ikke på grunn av meg, men fordi de var ferdige med hverandre (hans ord) Det har vært en fryktelig tøff tid, og jeg hadde ikke klart noe sånt igjen. selv om vi er sammen enda etter 2 år ca. det har vært mange ekstra utfordringer og ikke minst min samvittighet har nesten tatt livet av meg . gikk inn i og er i en dyp depresjon pga dette.Også han ble deprimert , mye av min sorg. skal ikke nekte for at vi har det fint sammen og koser oss, men tror ikke noen som ikke har vært der aner hva det vil si. og hvor mye det vil koste dem. best å møtes under rydige omstendigheter, der en har vært alene en stund og er klar for en ny partner.

Anonymous poster hash: 8f2d4...47b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvem av dere skal flytte fra ungene sine da? Eller sagt på barns måte: hvem unger skal bli sviktet?

Anonymous poster hash: 56cc0...a16

Ingen av oss skal flytte fra ungene sine. Hans barn har flyttet hjemmefra, de har bosatt seg delvis i utlandet og i andre byer her i Norge pga jobb og studier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det sikkert mange som fryder seg og mener at man får som fortjent osv..... Det er ikke de kommentarene jeg trenger nå.....

Min kjæreste har i natt overnattet hos sin (eks-) kone og er på nytt usikker på om han tør forlate tryggheten og familielivet.

Min verden raste litt sammen, men jeg greier ikke å være sint på ham fordi jeg vet hvordan han har det. Har jo vært der selv! Så; hva gjør jeg nå? Skal jeg sette hardt mot hardt? Eller skal jeg fortsette å stå i dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det sikkert mange som fryder seg og mener at man får som fortjent osv..... Det er ikke de kommentarene jeg trenger nå.....

Min kjæreste har i natt overnattet hos sin (eks-) kone og er på nytt usikker på om han tør forlate tryggheten og familielivet.

Min verden raste litt sammen, men jeg greier ikke å være sint på ham fordi jeg vet hvordan han har det. Har jo vært der selv! Så; hva gjør jeg nå? Skal jeg sette hardt mot hardt? Eller skal jeg fortsette å stå i dette?

Du behøver ikke være sint på ham for å beskytte deg selv. Mannen er forvirret og i en vanskelig situasjon, ok. Det betyr ikke at du behøver vente på ham og få ditt liv rotet opp i. Jeg ville nok ha sagt at nå blir det for kaotisk, og at han får ringe hvis han på noe tidspunkt er singel, med boet fordelt. I mellomtiden hadde jeg fokusert på andre ting.

Anonymous poster hash: 07bdc...708

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du behøver ikke være sint på ham for å beskytte deg selv. Mannen er forvirret og i en vanskelig situasjon, ok. Det betyr ikke at du behøver vente på ham og få ditt liv rotet opp i. Jeg ville nok ha sagt at nå blir det for kaotisk, og at han får ringe hvis han på noe tidspunkt er singel, med boet fordelt. I mellomtiden hadde jeg fokusert på andre ting.

Anonymous poster hash: 07bdc...708 [/quote

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...