Gå til innhold

KGs Kvinner- hvordan ser neglene deres ut? :) (Bilder er fint.)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Prøvde på en ny farge i dag.

20200724_215722.thumb.jpg.fdea462b894b78c912b2edadd080c85c.jpg

Anonymkode: 00412...3e5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld meg, men neglelakk nå for tiden er jo helt spinnvillt! Er dere klar over hvor mye vanskeligere det er å holde rent, enn korte negler uten lakk??

Anonymkode: 26ed9...08b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Unnskyld meg, men neglelakk nå for tiden er jo helt spinnvillt! Er dere klar over hvor mye vanskeligere det er å holde rent, enn korte negler uten lakk??

Anonymkode: 26ed9...08b

Gå bort i en annen tråd! 

Anonymkode: c5173...741

  • Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Unnskyld meg, men neglelakk nå for tiden er jo helt spinnvillt! Er dere klar over hvor mye vanskeligere det er å holde rent, enn korte negler uten lakk??

Anonymkode: 26ed9...08b

Nå vet du jo lite om folks situasjon, da. Når jeg i all hovedsak befinner meg hjemme, i en by der det knapt finnes smitte? Ja, jeg har på neglelakk. Jeg har tenkt å droppe den når jeg skal tilbake på jobb.

Anonymkode: 00412...3e5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

20200802_130823.thumb.jpg.574f2a1c88912a6a7bff350f687d2954.jpg

La ny lakk i går. Resultatet er ikke perfekt, men det får være. Liker denne lakken, den skimrer litt, og får litt ulik farge ettersom hvordan lyset faller på den.

Anonymkode: 00412...3e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.7.2020 den 23.41, Pikaboo skrev:

image.jpg

😍Hvilken lakk er det?

Anonymkode: c5019...a7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.7.2020 den 22.00, AnonymBruker skrev:

Prøvde på en ny farge i dag.

20200724_215722.thumb.jpg.fdea462b894b78c912b2edadd080c85c.jpg

Anonymkode: 00412...3e5

Kjempefint! 😍Hva heter fargen og merket? 

Anonymkode: 91079...3df

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker said:

Kjempefint! 😍Hva heter fargen og merket? 

Anonymkode: 91079...3df

Takk😊 Jeg har hatt den liggende lenge, det er en Makeup Mekka lakk som sikkert ikke er å få tak på lenger. Pretty Proof heter fargen.

Anonymkode: 00412...3e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.5.2020 den 14.37, Snøkvit skrev:

Lite aktivitet her, men her er mine negler i dag 😊

Velfig enkle med to strøk av Orly sin BB crème i «barley blush» 🌸 

BA52CC69-1CBF-4575-906A-F22DBD1DC2EC.jpeg

Nydelig hånd, fingre og negler 😍😍 Lucky u 🌺☺️☺️

Anonymkode: 4fb36...36c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nydelig hånd, fingre og negler 😍😍 Lucky u 🌺☺️☺️

Anonymkode: 4fb36...36c

Åh, takk for det 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.8.2020 den 14.23, AnonymBruker skrev:

😍Hvilken lakk er det?

Anonymkode: c5019...a7b

Du finner den på www.holotaco.com 

utrolig mange fine neglelakker som sitter en evighet! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker HM sin neglelakk. To strøk og overlakk. Holder i 5-7 dager. Koster kr 50,- pr stk. 

Har "spart" på disse i 6 år. Har sikkert over 70 stk..... på salg 2 ganger i året. Det er da jeg har gått amok.....

Anonymkode: 3dd7d...8fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg må bare spørre, fordi jeg ikke forstår meg helt på dette med neglelakk...

Enkelte velger farger som gjør at huden ser helt død ut, eller neglene ser ut som neglene til et lik. Etter å ha sett litt i denne tråden må jeg si at enkelte blå, grønne og hudfargede farger virkelig ikke er spesielt pent. Hva er det som gjør at man vil gå rundt med så feil farge?

Vil ikke sitere noen fordi jeg er redd for at enkelte føler seg uthengt hvis jeg gjør det.

Samtidig synes jeg heller ikke at veldig sterke farger er fint heller, det skriker jo i øynene. Det ser også ganske rart ut med farger på neglene fordi det ikke er et sted på kroppen som har farge på seg fra naturens side. Litt rosa leppestift og litt farge på øyelokkene kan være fint, men der er jo både munnhulen/leppene og øynene i en farge og det ser mer naturlig ut.

Må si jeg ikke skjønner greia, men håper noen kan forklare? 😛 Hva er så tiltrekkende med synlige og iøyefallende negler eller farger som gjør at man ser helt død ut? Jeg trodde man helst skulle fremheve det fine ved seg selv og ikke overdrive med farger eller gjøre det fælt ved å bruke feil farge?

Bruker selv bare klar neglelakk når jeg bruker noe, eller en som er soft rosabeige. Føler hendene og fargen på hendene blir finere da, men ikke når jeg tar på sterke eller feil farger, det finnes jo ikke attraktivt?

Anonymkode: 25db2...722

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg må bare spørre, fordi jeg ikke forstår meg helt på dette med neglelakk...

Enkelte velger farger som gjør at huden ser helt død ut, eller neglene ser ut som neglene til et lik. Etter å ha sett litt i denne tråden må jeg si at enkelte blå, grønne og hudfargede farger virkelig ikke er spesielt pent. Hva er det som gjør at man vil gå rundt med så feil farge?

Vil ikke sitere noen fordi jeg er redd for at enkelte føler seg uthengt hvis jeg gjør det.

Samtidig synes jeg heller ikke at veldig sterke farger er fint heller, det skriker jo i øynene. Det ser også ganske rart ut med farger på neglene fordi det ikke er et sted på kroppen som har farge på seg fra naturens side. Litt rosa leppestift og litt farge på øyelokkene kan være fint, men der er jo både munnhulen/leppene og øynene i en farge og det ser mer naturlig ut.

Må si jeg ikke skjønner greia, men håper noen kan forklare? 😛 Hva er så tiltrekkende med synlige og iøyefallende negler eller farger som gjør at man ser helt død ut? Jeg trodde man helst skulle fremheve det fine ved seg selv og ikke overdrive med farger eller gjøre det fælt ved å bruke feil farge?

Bruker selv bare klar neglelakk når jeg bruker noe, eller en som er soft rosabeige. Føler hendene og fargen på hendene blir finere da, men ikke når jeg tar på sterke eller feil farger, det finnes jo ikke attraktivt?

Anonymkode: 25db2...722

Du trenger ikke å forstå det.

Det er gøy. Livet er for kort til å ha kjedelige negler. Jeg gjør det fordi jeg liker det, driter i andres mening. 

Neglelakk kan enkelt fjernes og endres, å begrense seg til å bare bruke "flatterende" (gørrkjedelige) farger ville gjort at jeg bare sluttet med det. :) 

Vil utfordre deg til å prøve noe gøy, kanskje du føler deg attraktiv likevel.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...