Gå til innhold

KGs Kvinner- hvordan ser neglene deres ut? :) (Bilder er fint.)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest padawan
Peanut skrev (På 10.6.2021 den 18.10):

Oppdatert med Dior Diorlisse Abricot 500 Pink Petal (3 strøk) + Gel Top Coat:

😍😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Dior Ruban 3 strøk med Dior Gel på toppen: FD45E1F6-837C-453E-A826-BCA9F76C5D86.thumb.jpeg.ec15df17faceb8421e83a1c1ef8e14a3.jpeg

(Det er en veldig lys skimrende neglelakk så for å få frem fargen må det legges flere lag. Apollon er som pynt bak).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange små hender. Mine kan bli forvekslet med mannehender dessverre, men de er i det minste robuste.

Anonymkode: e3948...51e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Praktiske negler. Enkelt og greit. Skulle bare ønske jeg ble kvitt uvanen med å "plukke" på fliker rundt neglene....😒

20210711_093549.jpg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Troyamin skrev (21 minutter siden):

Praktiske negler. Enkelt og greit. Skulle bare ønske jeg ble kvitt uvanen med å "plukke" på fliker rundt neglene....😒

20210711_093549.jpg

Det gjør jeg også. Plukk plukk 😂

Anonymkode: e3948...51e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 hours ago, Troyamin said:

Praktiske negler. Enkelt og greit. Skulle bare ønske jeg ble kvitt uvanen med å "plukke" på fliker rundt neglene....😒

 

22 hours ago, AnonymBruker said:

Det gjør jeg også. Plukk plukk 😂

Anonymkode: e3948...51e

Sikkert greit med praktiske negler, men når dere driver å plukker på huden rundt neglene så er ikke det noe bedre enn dem dere «kritiserer». 

Å plukke fliker gjør at bakterier får innpass og det kan lede til en infeksjon. Skal dere gjøre noe, bruk en negleklipper. 


Flikene kommer oftest av tørr hud, og da må huden fuktes. Håndkrem og negleolje kan hjelpe på det. 

Flikene kan og komme av eksem eller psoriasis, og da må det fås profesjonell hjelp til å håndtere det. 

Anonymkode: df77c...4ae

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

 

Sikkert greit med praktiske negler, men når dere driver å plukker på huden rundt neglene så er ikke det noe bedre enn dem dere «kritiserer». 

Å plukke fliker gjør at bakterier får innpass og det kan lede til en infeksjon. Skal dere gjøre noe, bruk en negleklipper. 


Flikene kommer oftest av tørr hud, og da må huden fuktes. Håndkrem og negleolje kan hjelpe på det. 

Flikene kan og komme av eksem eller psoriasis, og da må det fås profesjonell hjelp til å håndtere det. 

Anonymkode: df77c...4ae

Jada, jeg vet at det ikke er mer hygienisk. Med praktiske negler så mener jeg at jeg kan jobbe på bilen, trene hund osv uten å tenke over å være forsiktig med neglene. (og hvor har jeg forøvrig kritisert de med lange, velstelte negler? De er jo kjempeflotte!)

Jeg vet også hvorfor jeg flikker på huden rundt neglene. Og det har ikke med hverken tørr hud eller fysisk sykdom. Men har du gode råd til å håndtere stress og ptsd som ikke psykologer kommer med, tar jeg gjerne i mot...

Endret av Troyamin
  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 hours ago, AnonymBruker said:

 

Sikkert greit med praktiske negler, men når dere driver å plukker på huden rundt neglene så er ikke det noe bedre enn dem dere «kritiserer». 

(...)

Anonymkode: df77c...4ae

Det er vel ikke slik at man kritiserer andres negler ved å si at man selv synes det er praktisk å ha dem korte? Og det at det er praktisk handler like gjerne om at man ikke trenger å bekymre seg over brukne negler som frykt for bakterier?

Anonymkode: 00412...3e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lunaris
Peanut skrev (På 11.7.2021 den 9.29):

Dior Ruban 3 strøk med Dior Gel på toppen: FD45E1F6-837C-453E-A826-BCA9F76C5D86.thumb.jpeg.ec15df17faceb8421e83a1c1ef8e14a3.jpeg

(Det er en veldig lys skimrende neglelakk så for å få frem fargen må det legges flere lag. Apollon er som pynt bak).

Lekker manikyr! Og hvor er David-statuen fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Lunaris said:

Lekker manikyr! Og hvor er David-statuen fra?

❤️  Apollostatuen står på et skap i spisestuen ^^, 

Endret av Peanut
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lunaris
Peanut skrev (7 minutter siden):

❤️  Apollostatuen står på et skap i spisestuen ^^, 

Ok men hvor er den kjøpt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...