Gå til innhold

KGs Kvinner- hvordan ser neglene deres ut? :) (Bilder er fint.)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvordan får dere neglene til å være fine og rene til en hver tid? Vasker dere med børste, filer og smører hver dag? Klarer ikke å få fine negler. De hakker seg opp som gjør at jeg biter de av - så blir noen skeive, noen korte og noen lange.... 🤨I tillegg er de gule og ser ikke fine ut...🤔Tar gjerne i mot negletips! : 

Anonymkode: 236b0...85d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan får dere neglene til å være fine og rene til en hver tid?

Ja, det mest  opplagte er jo å passe på å alltid bruke hansker ved arbeid som kan gjøre de stygge. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Dior Diorific 449 Charm er en slags vintage rosa neglelakk, som jeg fant ut passet knall til mitt vintage sengeteppe ^^, BEB92939-6E00-4CE7-9C81-5B9A5DFDCF13.thumb.jpeg.415994b0972595f4aef0fd92d3aa6213.jpeg

Tre strøk og et strøk med overlakk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.4.2019 den 23.44, AnonymBruker skrev:

Hvordan får dere neglene til å være fine og rene til en hver tid? Vasker dere med børste, filer og smører hver dag? Klarer ikke å få fine negler. De hakker seg opp som gjør at jeg biter de av - så blir noen skeive, noen korte og noen lange.... 🤨I tillegg er de gule og ser ikke fine ut...🤔Tar gjerne i mot negletips! : 

Anonymkode: 236b0...85d

Mine støpte negler holder seg fine uansett og det blir knapt et hakk uansett hva jeg gjør.  Betaler 600 kr ca hver 5 uke for å fikse de. Så verdt det.   Babyboomerfinish. Mine er helt like disse  til venstre bare ørlite lengre. 

Baby boomer nails are everywhere these days.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt kjapp påføring, men her er mine negler 😊 Jeg filer de alltid ned når det blir lengde på de, har så lange og tynne fingre at det blir fort for mye av det gode 😅

B21F1894-D555-4377-937A-75A95986B619.jpeg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Peanut skrev:

@Snøkvit Å du har lange neglesenger :rodmer:

Det har ikke jeg også har jeg små og smale negler i forhold til hendene mine som er både litt store og litt krafitge.  Trives godt med støpenegler for da ser selve neglene litt større og bredere ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har uv lakk på mine, legger selv. Fikk litt ettervekst så jeg la en annen lakk over, ble ikke 100% fornøyd med de duger fram til jeg skal skifte lakk. Neste gang skal jeg file neglene smalere, pleier egentlig å ha de litt spissere ☺️2A1A6447-3B5B-49B4-B359-17A234C1410F.jpeg.39f82bf9d7223d5373a8a95c0bea63bb.jpeg

Anonymkode: 9def1...5c6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har korte negler med lys beige lakk. Likte å ha lange negler i spreke farger, men må nå velge mellom lange negler og min elskede Les Paul gitar så ......

Anonymkode: c3e5b...cb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Hvorfor fjerner dere neglbåndene?☺ Man kan få skader på neiler og hud av det, samt infeksjon som en følge.

Anonymkode: c5019...a7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor fjerner dere neglbåndene?☺ Man kan få skader på neiler og hud av det, samt infeksjon som en følge.

Anonymkode: c5019...a7b

Jeg gjør aldri det, eneste jeg gjør er å påføre neglelakk 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så gøy med en negletråd 😍 Jeg elsker å ha lange negler. Siden jeg ikke har mulighet for å ha det hele tiden, bruker jeg lime negler. Det er noe jeg anbefaler alle de som ikke kan eller vil ha lange negler hele tiden. Det var virkelig gøy å bla seg igjennom alle de fine neglene her. 😀. Her er et sett jeg brukte altfor lang tid på hihihi...

0addaab3a82d02ca39d2d0ddccde5212.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...