Lizliz Skrevet 17. mars 2015 #81 Skrevet 17. mars 2015 ehm.. hvordan i huleste er det meningen at man skal sette inn den greia der? jeg sliter med å få inn gul tampong liksom. Blør generelt lite, så dette er kanskje ikke noe for meg?
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2015 #82 Skrevet 17. mars 2015 Men det er jo ikke bare rent blod, det er jo slim og klumper i mensblod også, og når du sover, da renner jo blodet rundt inni skjeden din, som i en vaskemaskin. 12 timer gammelt blod som skyller rundt inni deg? Jeg syns det høres ekkelt ut jeg. Anonymous poster hash: ea3ad...064
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2015 #83 Skrevet 17. mars 2015 Men det er jo ikke bare rent blod, det er jo slim og klumper i mensblod også, og når du sover, da renner jo blodet rundt inni skjeden din, som i en vaskemaskin. 12 timer gammelt blod som skyller rundt inni deg? Jeg syns det høres ekkelt ut jeg.Anonymous poster hash: ea3ad...064 renner rundt inni skjeden din, som en vaskemaskin? skyller rundt inni deg? Lurer virkelig på hva du holder på mens du sover :b Anonymous poster hash: e14a2...0a6 3
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2015 #84 Skrevet 17. mars 2015 Men det er jo ikke bare rent blod, det er jo slim og klumper i mensblod også, og når du sover, da renner jo blodet rundt inni skjeden din, som i en vaskemaskin. 12 timer gammelt blod som skyller rundt inni deg? Jeg syns det høres ekkelt ut jeg. Anonymous poster hash: ea3ad...064 For å bruke din retorikk: Det er vel ikke noe mer ekkelt enn en breddfull, bakteriebefengt tampong som har lagt og marinert over natta?Anonymous poster hash: f9f06...efb 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2015 #85 Skrevet 19. mars 2015 Så hyggelig å høre at du er fornøyd med å ha blitt overtalt Jeg er vanligvis en person som hater misjonering, men gjør et unntak når det kommer til kopp. For jeg blir faktisk litt trist når jeg tenker på hvor ekstremt tilfeldig det var at jeg hørte om dette produktet og våget meg til å prøve det ut - og på hvor mye bedre livskvalitet jeg har fått når jeg har mensen etter at jeg begynte å bruke kopp. Synes alle jenter fortjener å vite at dette alternativet finnes, og at det ikke er så skummelt som det kan se ut, bare litt annerledes! Så får vi håpe flere norske butikker og etterhvert også noen apoteker våkner og tar det inn. Det tror jeg vil gjøre barrieren mindre for flere. Kunne ikke vært mer enig! ehm.. hvordan i huleste er det meningen at man skal sette inn den greia der? jeg sliter med å få inn gul tampong liksom. Blør generelt lite, så dette er kanskje ikke noe for meg? Har du prøvd? Jeg bruker også bare gul tampong, og blør lite, men syntes det fungerte veldig bra. Den kan brettes, og med litt tålmodighet så fungerer det veldig fint. Anbefaler å lese denne anmeldelsen, veldig morsom og godt skrevet: http://www.xojane.com/beauty/dont-try-this-at-home-mooncup-edition Anonymous poster hash: 5c0dd...8f8
Kragebein Skrevet 19. mars 2015 #86 Skrevet 19. mars 2015 ehm.. hvordan i huleste er det meningen at man skal sette inn den greia der? jeg sliter med å få inn gul tampong liksom. Blør generelt lite, så dette er kanskje ikke noe for meg? Det er vel mest vanlig å brette den sånn som dette, men jeg synes den blir for stor da. Bretter min som dette og tar vann på den først, da sklir den lettere inn en en tampong, synes jeg Jeg blør også lite, men det har ingenting å si. Det betyr bare at det ikke er så mye i den når den byttes. 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2015 #87 Skrevet 26. mars 2015 Jeg tester kopp nå (liten ladycup), og er foreløpig fornøyd. Men jeg syns det er litt vanskelig/småvondt å ta koppen ut! Det går jo ikke an å brette den på vei ut (eller?) og da blir den litt stor og ubehagelig. Noen tips? Anonymous poster hash: f9f06...efb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå