Gå til innhold

Har levd med en vond hemmelighet i 12 år nå


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det ingen som ser ironien her?

Som ser hvordan ts mobbes her og nå av voksne mennesker på kg, fordi hun var en mobber da hun var 14 år?

Det er en grunn til at man opererer med en kriminell lavalder i Norge, og det er nettopp fordi barn ikke evner å se konsekvensene av det de gjør.

Det er akkurat det jeg sier! Folk sier like mye fælt her til ts, anklager henne og sier hun burde vist bedre, men tydelig vet de ikke bedre selv!

Anonymous poster hash: b6f3f...6bd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lille-pus

Jeg vil at alle som har mobbet den gutten skal leve med skyldfølelse i evig tid. De har tross alt bedt han om å ta livet sitt.

Nei smerten av mobbing blir aldri aldri aldri aldri borte! Det må jeg leve med i evig tid, og da fortjener ikke mobbere å leve med skyldfølelse? Bare offeret som må leve med smerten som aldri blir borte? Stakkars små mobbere, det er så synd på de. De mente jo ikke det de gjorde. Fy faen!

Hvor voksen er du egentlig?

Blir din verden bedre dersom andre har det vondt som en hevn?

Får du et bedre liv med mindre ubehandlet smerte dersom andre lider?

Så barns handlinger skal straffe dem inntil den dagen de selv ikke orker mer og avslutter sitt liv?

- etter gammeltestamentlig hevntanke om 'øye for øye, tann for tann',

Får du hjelp for dette, Kills? Jeg er etter det jeg leser her av den oppriktige mening at det vil gi deg et bedre liv uten stadige hevntanker..

Endret av Lille-pus
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tassen10

Å si at hun er ond er ikke å synke på hennes nivå. Det er å fortelle henne sannheten om hennes grufulle handlinger.

Ts er jo klar over at det var grusomt gjort av henne! Det var jo derfor hun skrev hovedinnlegget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og at KG-mobben rotter seg sammen mot henne er ikke mobbing? Du er voksen, uttal deg på en voksen måte eller la være.

Anonymous poster hash: b6f3f...6bd

Jaha. Fortell meg hva som er barnslig av hva jeg har skrevet? At jeg ikke føler sympati for TS og fordi jeg mener at mobbere er onde gjør ikke det meg mindre "voksen" enn deg. Selvom det ikke er noen konkurranse.
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ingen som ser ironien her?

Som ser hvordan ts mobbes her og nå av voksne mennesker på kg, fordi hun var en mobber da hun var 14 år?

Det er en grunn til at man opererer med en kriminell lavalder i Norge, og det er nettopp fordi barn ikke evner å se konsekvensene av det de gjør.

Det er ikke mobbing. Ikke fra min side. Har aldri angrepet TS, bare sagt hun ikke har min sympati og at ALLE mobbere er onde. Blir for dumt å skrive at hun mobbes her, nok en gang stakkarsliggjøres henne..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts er jo klar over at det var grusomt gjort av henne! Det var jo derfor hun skrev hovedinnlegget!

Det er forsatt provoserende hvordan hun fremstilles som et offer her!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille-pus

Jaha. Fortell meg hva som er barnslig av hva jeg har skrevet? At jeg ikke føler sympati for TS og fordi jeg mener at mobbere er onde gjør ikke det meg mindre "voksen" enn deg. Selvom det ikke er noen konkurranse.

Nei, at du synes ikke ha de empatiske evner som kreves for å se hvorledes TS har det nå som voksen.

Hvor gammel er du forøvrig? Det kan forklare mye av det folk reagerer på i den bombastiske måten du uttaler deg på i denne tråden.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tassen10

Det er ikke mobbing. Ikke fra min side. Har aldri angrepet TS, bare sagt hun ikke har min sympati og at ALLE mobbere er onde. Blir for dumt å skrive at hun mobbes her, nok en gang stakkarsliggjøres henne..

På generellt grunnlag, så er det ikke mobberen som har definisjonsretten på hva som er mobbing, og hva som ikke er mobbing.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forsatt provoserende hvordan hun fremstilles som et offer her!

Hvis det provoserer deg så ikke les og skriv.

Anonymous poster hash: b6f3f...6bd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forsatt provoserende hvordan hun fremstilles som et offer her!

Du skjønner det, mange kg kvinnfolk støtter mobbere og synes mer synd på dem enn de som er ødelagt av mobbing.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forferdelig grusomt. Det er for meg ubegripelig hvor umenneskelig slemme noen mennesker er i stand til å være mot andre medmennesker. Jeg har ingen andre råd til deg enn å leve resten av livet ditt som en bedre person og et godt medmenneske.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor voksen er du egentlig?

Blir din verden bedre dersom andre har det vondt som en hevn?

Får du et bedre liv med mindre ubehandlet smerte dersom andre lider?

Så barns handlinger skal straffe dem inntil den dagen de selv ikke orker mer og avslutter sitt liv?

- etter gammeltestamentlig hevntanke om 'øye for øye, tann for tann',

Får du hjelp for dette, Kills? Jeg er etter det jeg leser her av den oppriktige mening at det vil gi deg et bedre liv uten stadige hevntanker..

Barns handlinger. En 14 åring skal være voksen nok til å forstå. Eller skal 14 åringer behandles som barnehagebarn også nå?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, at du synes ikke ha de empatiske evner som kreves for å se hvorledes TS har det nå som voksen.

Hvor gammel er du forøvrig? Det kan forklare mye av det folk reagerer på i den bombastiske måten du uttaler deg på i denne tråden.

Jeg er et menneske med mye empati, men jeg har ikke det for TS.

Min alder er irrelevant for denne diskusjonen.

Jeg har sagt tidligere at jeg var en av de som stilte opp for mobbeofrene, og så deres smerte på nært hold - men jeg gjorde noe med det. Så selvom jeg aldri har opplevd å bli mobbet selv får jeg så vondt av gutten TS forteller om som tok sitt liv, jeg klarer desverre ikke å ha empati for TS. Sånn er det bare.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du skjønner det, mange kg kvinnfolk støtter mobbere og synes mer synd på dem enn de som er ødelagt av mobbing.

De fleste synes ved du burde holde deg for god til å synke ned på det nivået da.

Barns handlinger. En 14 åring skal være voksen nok til å forstå. Eller skal 14 åringer behandles som barnehagebarn også nå?

Var du så voksen du da når du var 14?? Like voksen som du viser at du er nå?? Da kan ikke du være mer enn 8 år

Anonymous poster hash: b6f3f...6bd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På generellt grunnlag, så er det ikke mobberen som har definisjonsretten på hva som er mobbing, og hva som ikke er mobbing.....

Skjerp deg, jeg har aldri mobbet TS. Å fortelle en mobber at hun ikke har min sympati er IKKE mobbing. Synes du virkelig synd i TS? Fatter ikke hvordan det er mulig. I stedet for å oppsøke hjelp for seg selv burde hun FØRST oppsøke familien til denne stakkars gutten, og be om tilgivelse - først når hun gjør det, da kan jeg tro på at hun virkelig angrer. Deretter kan hun oppsøke hjelp for seg selv. Men prøver hun ikke oppsøke familien klarer ikke jeg å tro at hun angrer bortsett fra det at dette har gått utover henne selv, og ikke gutten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skjønner det, mange kg kvinnfolk støtter mobbere og synes mer synd på dem enn de som er ødelagt av mobbing.

Og så må vi ikke glemme at vi som ikke støtter mobbere, selv er mobbere ifølge for mange her.. Huff. Tenker forsatt på den stakkars gutten. Får så vondt av å tenke på det..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skjerp deg, jeg har aldri mobbet TS. Å fortelle en mobber at hun ikke har min sympati er IKKE mobbing. Synes du virkelig synd i TS? Fatter ikke hvordan det er mulig. I stedet for å oppsøke hjelp for seg selv burde hun FØRST oppsøke familien til denne stakkars gutten, og be om tilgivelse - først når hun gjør det, da kan jeg tro på at hun virkelig angrer. Deretter kan hun oppsøke hjelp for seg selv. Men prøver hun ikke oppsøke familien klarer ikke jeg å tro at hun angrer bortsett fra det at dette har gått utover henne selv, og ikke gutten.

Er du seriøs? Dra til familie til gutten og be om tilgivelse så lang tid etterpå er vel bare grusomt. Stakkars familie, har jobbet med å få dette på avstand så plutselig får dem dette opp i trynet igjen.. grusomt...

Anonymous poster hash: b6f3f...6bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du seriøs? Dra til familie til gutten og be om tilgivelse så lang tid etterpå er vel bare grusomt. Stakkars familie, har jobbet med å få dette på avstand så plutselig får dem dette opp i trynet igjen.. grusomt...

Anonymous poster hash: b6f3f...6bd

Hadde jeg vært moren ville jeg ønsket det. Tenk at ingen har kommet til familien i ettertid og vist anger, tenk hvordan familien føler det du.

Det er ikke sikkert moren eller familien tilgir TS, men uansett.

Alt jeg har skrevet har vært mine meninger, og jeg har aldri sagt jeg sitter med fasiten - og forstår at andre er totalt uenige, men jeg forstår ikke sympatien til TS, og det må jeg få lov til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HALLOO???

Nå er dere ikke noe bedre enn det TS var som 14-åring... Mye av det som sies her om TS, kan føre til at hun gjør det samme som den stakkars gutten led - nemlig å avslutte livet. Men det får ikke dere på deres samvittighet, fordi dere ikke vet hvem hun er, og fordi dere gjemmer dere bak en tastatur. SKAM DERE!!

Uansett, til deg ts. Såklart ikke det beste du kunne gjort, og jeg forstår du har holdt dette tett inntil brystet i så mange år. Nettopp fordi du har samvittighet, og forstår at dette ikke er fint gjort. Støtter de som nevner psykolog, og jeg tror noe slikt er vanskelig å gå videre med. Men jeg unner deg ikke alt vondt i verden, som enkelte korttenkte ******** her mener. Du kan være et godt menneske selv med dumme ting man gjør som 14-åring.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ingen som ser ironien her?

Som ser hvordan ts mobbes her og nå av voksne mennesker på kg, fordi hun var en mobber da hun var 14 år?

Karma, heter det.

Syns ikke spesielt synd på TS.

Anonymous poster hash: aa4b7...5c2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...