Gå til innhold

Lene Orvik


Iriina

Anbefalte innlegg

Hun forklarte jo godt for det med Levi. Sikkert godt for hunden og være en plass der folk har mer tid til den,og som driver mye ute i friluft. 
Det med at hun snakker "litt ned til folk" på kamera, tror jeg har litt med dialekten å gjøre. Litt "typisk" ålesundere(no offence) .
 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 7.12.2017 den 21.56, Mimko skrev:

Må si jeg reagerer litt på at hun reklamerer for Humble brush på instagram for å redusere plastavfallet, for så å reklamere for kapselmaskin noen uker senere. Lene promoterer gjerne miljøvennlighet, hvis hun får betalt for det, og det stikker tydeligvis ikke så dypt...

Det er slike ting jeg reagerer på også. Det er slike faktorer som får meg til å oppfatte Lene som kjøpt og betalt. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 12/8/2017 at 1:59 AM, Ice_83 said:

Hun forklarte jo godt for det med Levi. Sikkert godt for hunden og være en plass der folk har mer tid til den,og som driver mye ute i friluft. 
Det med at hun snakker "litt ned til folk" på kamera, tror jeg har litt med dialekten å gjøre. Litt "typisk" ålesundere(no offence) .
 

Hun er jo ikke ålesunder , ikke sunnmøring engang .

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

And here we go again..

Lenes fremstilling av seg selv.. tar alltid riktige valg, følger alltid magefølelsen, kommet seg dit hun er idag kun pga egne valg, ingen tilfeldigheter, har alltid riktige tanker, har aldri latt noe stoppe henne, fått kompliment om fineste personligheten som finnes..

En ting jeg mener hun burde reflektere over og som jeg håper hun leser her... er det med å være ydmyk, ikke alltid rosemale seg selv. Forsøke å reflektere over egne valg på godt og vondt, det viser en moden person som tør å være menneske. Ikke alltid skrive forsvarstaler om hvor riktig og god hun er i alt. Feilfri virker lene idag, og det vet vi ikke er mulig.

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Dormouse skrev:

Hun er jo ikke ålesunder , ikke sunnmøring engang .

Vet hun er fra Midsund,men hun har jo hatt ålesundsdialekten siden hun var sammen med han fra Ålesund. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Det er altså sånn en skryting,har ikke sett på verre. Gni det inn at alt er så perfekt og flott hele tiden.  Hva med litt ydmykhet?Vet hun hva det ordet betyr? Skal fremstå som hun har det perfekt hele tiden. Ingen mennesker har det perfekt hele tiden. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje lene har det perfekt? Hvorfor kan ikke hun skeive om hva hun vil? Liker hun å skryte så får hun skryte. Trenger ikke lese bloggen hvis den er så skrytete :) jeg syns bloggen til Isabel raad er elendig feks. Går derfor aldri innpå den:) Foratår meg rett og slett ikke på folk, som sitter å leser blogger de ikke liker for så å gå å klage på forum :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, jentefranorge skrev:

Kanskje lene har det perfekt? Hvorfor kan ikke hun skeive om hva hun vil? Liker hun å skryte så får hun skryte. Trenger ikke lese bloggen hvis den er så skrytete :) jeg syns bloggen til Isabel raad er elendig feks. Går derfor aldri innpå den:) Foratår meg rett og slett ikke på folk, som sitter å leser blogger de ikke liker for så å gå å klage på forum :) 

Og jeg forstår ikke folk som klager på andre folks oppfattning og meninger på ett diskusjonsforum.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, jentefranorge skrev:

Kanskje lene har det perfekt? Hvorfor kan ikke hun skeive om hva hun vil? Liker hun å skryte så får hun skryte. Trenger ikke lese bloggen hvis den er så skrytete :) jeg syns bloggen til Isabel raad er elendig feks. Går derfor aldri innpå den:) Foratår meg rett og slett ikke på folk, som sitter å leser blogger de ikke liker for så å gå å klage på forum :) 

Og du er her fordi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, jentefranorge skrev:

Kanskje lene har det perfekt? Hvorfor kan ikke hun skeive om hva hun vil? Liker hun å skryte så får hun skryte. Trenger ikke lese bloggen hvis den er så skrytete :) jeg syns bloggen til Isabel raad er elendig feks. Går derfor aldri innpå den:) Foratår meg rett og slett ikke på folk, som sitter å leser blogger de ikke liker for så å gå å klage på forum :) 

Leser den på ingen måte,jevnlig. Stikker innom en og annen gang, og da er det selvskryt fra en annen verden. Veldig fokus på det der "LEV".Og skryter om de årene sine hele tiden, det ene året er jo mer reising,enn det andre. Tenk på de som ikke kan reise så mye som hun?Ikke har så mye sosialt liv som henne?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, Ice_83 said:

Leser den på ingen måte,jevnlig. Stikker innom en og annen gang, og da er det selvskryt fra en annen verden. Veldig fokus på det der "LEV".Og skryter om de årene sine hele tiden, det ene året er jo mer reising,enn det andre. Tenk på de som ikke kan reise så mye som hun?Ikke har så mye sosialt liv som henne?

Skal lene ikke reise og leve, fordi andre ikke kan reise? Hun har da jobbet og tjent seg til disse pengene selv. Hva hun velger å bruke dem på, og hvordan hun velger å leve er da opp til henne. Kjedelig å lese blogg om noen som lever et A4 liv. Er verre med de som gifter seg rike og så flasher. Jeg skjønner bare ikke hva folk, det er hennes liv og hun velger å leve den slikt. Hun deler livet på bloggen - og folk velger selv a lese bloggen...og det gjelder andre bloggere også- ekstremt mye klaging her på Kvinneguiden... er jo bare å boikotte disse bloggerne dere ikke liker/irriterer dere over. Hvorfor sette seg selv i den situasjonen, at man selv velger å gå inn på en blogg når man vet den irriterer deg eller du ikke liker innholdet. Jeg holder meg LANGT unna disse bloggerne jeg ikke liker (pilotfrue, sraad, Stina osv) 

Endret av jentefranorge
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 12/10/2017 at 2:07 PM, Marte4321 said:

And here we go again..

Lenes fremstilling av seg selv.. tar alltid riktige valg, følger alltid magefølelsen, kommet seg dit hun er idag kun pga egne valg, ingen tilfeldigheter, har alltid riktige tanker, har aldri latt noe stoppe henne, fått kompliment om fineste personligheten som finnes..

Helt enig. Er ingen tilhenger av jantelov, men Lene skryter så mye av seg selv at det skjærer i øynene. Hver eneste post hvor hun liksom skal reflektere litt og by på seg selv, ender opp som en milelang skryteliste om hvordan hun gjør alt riktig, oppnår alt hun vil, at hun er varm og omsorgsfull, elsker mennesker og hvordan alle rundt henne er helt enig i hele skrytelista. Det hadde jo vært fantastisk om det virkelig fantes et så gjennomført snilt, godt og klokt menneske, men jeg har en mistanke om at vedkommende i så fall ville bruke litt mindre tid på å skryte av seg selv... 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Bloggleseren skrev:

Helt enig. Er ingen tilhenger av jantelov, men Lene skryter så mye av seg selv at det skjærer i øynene. Hver eneste post hvor hun liksom skal reflektere litt og by på seg selv, ender opp som en milelang skryteliste om hvordan hun gjør alt riktig, oppnår alt hun vil, at hun er varm og omsorgsfull, elsker mennesker og hvordan alle rundt henne er helt enig i hele skrytelista. Det hadde jo vært fantastisk om det virkelig fantes et så gjennomført snilt, godt og klokt menneske, men jeg har en mistanke om at vedkommende i så fall ville bruke litt mindre tid på å skryte av seg selv... 

Enig, virker som at hun trekker ord ut av ræva si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, Bloggleseren skrev:

Helt enig. Er ingen tilhenger av jantelov, men Lene skryter så mye av seg selv at det skjærer i øynene. Hver eneste post hvor hun liksom skal reflektere litt og by på seg selv, ender opp som en milelang skryteliste om hvordan hun gjør alt riktig, oppnår alt hun vil, at hun er varm og omsorgsfull, elsker mennesker og hvordan alle rundt henne er helt enig i hele skrytelista. Det hadde jo vært fantastisk om det virkelig fantes et så gjennomført snilt, godt og klokt menneske, men jeg har en mistanke om at vedkommende i så fall ville bruke litt mindre tid på å skryte av seg selv... 

Noen har kanskje ikke så mye motgang? Eller skjuler det godt?!?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå reklamerer Stian blipp for Norwgeian.de har sponset han reise. Skal dere ikke klage på at han også er blodharry? Husker det var ekstremt feil når lene ble sponset. 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, jentefranorge skrev:

Nå reklamerer Stian blipp for Norwgeian.de har sponset han reise. Skal dere ikke klage på at han også er blodharry? Husker det var ekstremt feil når lene ble sponset. 😂

Du kan sikkert lage en tråd om Stian Blipp hvis du vil det. Eller klage på at ingen i tråden om Lene Orvik (:idesmil:) snakker om den gangen Annette Haga ble sponset av Norwegian. Eller hvem som helst andre. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

15 minutter siden, Femilie said:

Du kan sikkert lage en tråd om Stian Blipp hvis du vil det. Eller klage på at ingen i tråden om Lene Orvik (:idesmil:) snakker om den gangen Annette Haga ble sponset av Norwegian. Eller hvem som helst andre. 

Trenger ikke lage en tråd om det. Er relevant til denne tråden. Fullstendig tragisk å kritisere en blogger for å la seg sponse av Norwegian som mange her mente. Derfor skrives dette her. Poenget er uansett hva lene gjør, så skal folk ta henne for noe og kritisere. Ser ingen som kritsierer Stian blipp for Norwgeian sitt samarbeid fordi han er Stian, og da har han lov til det - da er det plutselig ikke harry. Samme med Anette Haga. Ingen som kritsiterte henne. Men hvis lene blir sponset, da er det tragisk samarbeid.

Endret av jentefranorge
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, jentefranorge skrev:

Trenger ikke lage en tråd om det. Er relevant til denne tråden. Fullstendig tragisk å kritisere en blogger for å la seg sponse av Norwegian som mange her mente. Derfor skrives dette her. Poenget er uansett hva lene gjør, så skal folk ta henne for noe og kritisere. Ser ingen som kritsierer Stian blipp for Norwgeian sitt samarbeid fordi han er Stian, og da har han lov til det - da er det plutselig ikke harry. Samme med Anette Haga. Ingen som kritsiterte henne. Men hvis lene blir sponset, da er det tragisk samarbeid.

Det er ikke relevant all den tid du ikke vet hvorvidt de som kritiserte Lene for dette, følger Stian Blipp eller Annette Haga eller overhodet vet at de er blitt sponset av Norwegian. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke en av dem som kritiserte Lene for å reise med Norwegian men tror du har misset poenget dersom du tror at det å reise med Norwegian i seg selv var problemet. Lene fronter stadig luksusvarer, hun går i rådyre antrekk, leier seg dyreste strandsengene i Marbella og har en livsstil som koster endel penger å opprettholde. Var vel heller derfor det ble litt lite troverdig at Lene da plutselig skulle fronte Norwegian som er kjent for billigpris og ikke førsteklasse som Lene normaltsett benytter seg av. Stian Blipp briefer ikke med denne nyriking stilen og det er kanskje derfor ingen reagerte på ham denne gang..

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...