Gå til innhold

Lene Orvik


Iriina

Anbefalte innlegg

Gjest Priyanka
4 minutter siden, Miranda16 said:

Ikke profesjonelt at en behandler outer kundene sine

Det er mye vanligere enn du tror! Jeg går i de samme salongene som flere bloggere og får høre mye. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Priyanka skrev:

Det er mye vanligere enn du tror! Jeg går i de samme salongene som flere bloggere og får høre mye. 

Driter i om det er vanlig, forferdelig uprofesjonelt. Hadde bare bloggerne visst...! Som sjef hadde jeg ikke tolerert det.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Miranda16 skrev:

Driter i om det er vanlig, forferdelig uprofesjonelt. Hadde bare bloggerne visst...! Som sjef hadde jeg ikke tolerert det.

Det er litt dårlig ja. Det er egentlig å bryte taushetsplikten, og det er ikke akseptabelt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Priyanka
6 minutter siden, Miranda16 said:

Driter i om det er vanlig, forferdelig uprofesjonelt. Hadde bare bloggerne visst...! Som sjef hadde jeg ikke tolerert det.

Vel, jeg er ikke sjefen deres, og de gjør jobben bra, så det er egentlig irrelevant for min del. Hadde mine ansatte gjort noe lignende hadde det vært en annen sak, men jeg er ikke ansatt på disse salongene. 

Endret av Priyanka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Priyanka skrev:

Vel, jeg er ikke sjefen deres, og de gjør jobben bra, så det er egentlig irrelevant for min del. Hadde mine ansatte gjort noe lignende hadde det vært en annen sak, men jeg er ikke ansatt på disse salongene. 

Om behandleren din skulle til å spre sensitiv informasjon, eller info i det hele tatt om deg, hadde det vært greit?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Priyanka
15 minutter siden, Miranda16 said:

Om behandleren din skulle til å spre sensitiv informasjon, eller info i det hele tatt om deg, hadde det vært greit?

Dette har jeg allerede svart på i forrige post, det er ikke greit. Nå gjør jeg heldigvis ikke noe kunstig eller noe som jeg ikke kan fortelle noen om, så det er ikke et problem for min del. 

Endret av Priyanka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

29 minutter siden, Priyanka skrev:

Dette har jeg allerede svart på i forrige post, det er ikke greit. Nå gjør jeg heldigvis ikke noe kunstig eller noe som jeg ikke kan fortelle noen om, så det er ikke et problem for min del. 

Du synes det er ok at  ditt privatliv mest sannsynlig blir delt med andre i denne salongen, så jeg har fått svar. Case closed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Priyanka
12 minutter siden, Miranda16 said:

Du synes det er ok at  ditt privatliv mest sannsynlig blir delt med andre i denne salongen, så jeg har fått svar. Case closed

Hvilken del av "det er ikke greit", som her står i klartekst, skjønner du ikke? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Miranda16 skrev:

Ikke profesjonelt at en behandler outer kundene sine

Jeg nekter å tro at de på Eger outer kundene sine. Hvis det er tilfelle, kommer jeg til å vise (screenshots) til Eger det @Priyanka har skrevet. Det er ikke mange hudpleiere som jobber der, så det er lett å finne ut hvem dette kan være og få henne sparket. Dessuten er det så lytt der, at man kan høre andre i naborommet prater om. 

Jeg har også samme behandler som Lene og hun er så proff at jeg begynner å lure om dette kun er ønsketenkning og ryktespredning fra priyanka😏

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Priyanka
3 minutter siden, bonsaijenta said:

Jeg nekter å tro at de på Eger outer kundene sine. Hvis det er tilfelle, kommer jeg til å vise (screenshots) til Eger det @Priyanka har skrevet. Det er ikke mange hudpleiere som jobber der, så det er lett å finne ut hvem dette kan være og få henne sparket. Dessuten er det så lytt der, at man kan høre andre i naborommet prater om. 

Jeg har også samme behandler som Lene og hun er så proff at jeg begynner å lure om dette kun er ønsketenkning og ryktespredning fra priyanka😏

Det er opp til deg å tro det du måtte ønske, jeg vet det jeg vet. ;) Kommer heller ikke til å nevne hvilken klinikk eller behandler det er snakk om (Lene har prøvd flere).  Case closed. 

Endret av Priyanka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, bonsaijenta skrev:

Jeg nekter å tro at de på Eger outer kundene sine. Hvis det er tilfelle, kommer jeg til å vise (screenshots) til Eger det @Priyanka har skrevet. Det er ikke mange hudpleiere som jobber der, så det er lett å finne ut hvem dette kan være og få henne sparket. Dessuten er det så lytt der, at man kan høre andre i naborommet prater om. 

Jeg har også samme behandler som Lene og hun er så proff at jeg begynner å lure om dette kun er ønsketenkning og ryktespredning fra priyanka😏

Unødvendig å sette ut rykter om brudd på umoralske behandlere, hvis det ikke stemmer. Brukern sa det var vanlig... så aner ikke? Å gå til tannlege, frisør etc skal for meg være et trygt sted å dele informasjon om seg selv om det faller inn

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Priyanka
Just now, Miranda16 said:

Unødvendig å sette ut rykter om brudd på umoralske behandlere, hvis det ikke stemmer. Brukern sa det var vanlig... så aner ikke? Å gå til tannlege, frisør etc skal for meg være et trygt sted å dele informasjon om seg selv om det faller inn

Det er vel ikke så umoralsk når det er sant?

Jeg spør ikke en gang (hva kjendiser gjør eller ikke gjør er ikke så veldig viktig for meg), men for å si det sånn, jeg har fått vite at en kjent artist bruker peaks extensions av min tidligere frisør som satte dem på henne. 

Mitt inntrykk er at mange forteller mye. Nå har vel ikke alle behandlere taushetsplikt heller, selv om det burde være en selvfølge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Priyanka skrev:

Det er vel ikke så umoralsk når det er sant?

Jeg spør ikke en gang (hva kjendiser gjør eller ikke gjør er ikke så veldig viktig for meg), men for å si det sånn, jeg har fått vite at en kjent artist bruker peaks extensions av min tidligere frisør som satte dem på henne. 

Mitt inntrykk er at mange forteller mye. Nå har vel ikke alle behandlere taushetsplikt heller, selv om det burde være en selvfølge. 

Umoralske behandlere skrev jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Priyanka
1 minutt siden, Miranda16 said:

Umoralske behandlere skrev jeg

Det kan vi være enige om. Det er nok flere IT - steder jeg hadde inngått hvis jeg hadde vært kjendis, for å si det sånn. 

Men mulig at de har lov til å nevne det siden mye er sponset? 

 

Endret av Priyanka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Miranda16 skrev:

Unødvendig å sette ut rykter om brudd på umoralske behandlere, hvis det ikke stemmer. Brukern sa det var vanlig... så aner ikke? Å gå til tannlege, frisør etc skal for meg være et trygt sted å dele informasjon om seg selv om det faller inn

Jeg nekter å tro at Eger er så lite proffe. Nå har jeg vært kunde der i mange år og har blitt godt kjent med mange av jentene. Ingen av de har noengang outet andre kunder. Som jeg skrev istad, så tror jeg dette er kun ryktespredning fra Priyanka, men jeg kommer likevel til å gjøre de oppmerksom på dette. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Priyanka
Just now, bonsaijenta said:

Jeg nekter å tro at Eger er så lite proffe. Nå har jeg vært kunde der i mange år og har blitt godt kjent med mange av jentene. Ingen av de har noengang outet andre kunder. Som jeg skrev istad, så tror jeg dette er kun ryktespredning fra Priyanka, men jeg kommer likevel til å gjøre de oppmerksom på dette. 

 

Jeg har heller ikke skrevet når jeg fikk vite dette, hvem jeg fikk vite det av, eller om det er Eger (Lene har vært flere steder tidligere). Hvilken salong eller behandler som sa det til meg er ikke temaet i denne tråden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, Priyanka skrev:

Jeg har heller ikke skrevet når jeg fikk vite dette, hvem jeg fikk vite det av, eller om det er Eger (Lene har vært flere steder tidligere). Hvilken salong eller behandler som sa det til meg er ikke temaet i denne tråden. 

Nå skrev du spesifikt Eger, og det er vel ikke så mange hudpleie salonger der og det er 1. Du sa at Lene og du går der, så da er det ikke vanskelig å forstår hvem som har delt  dette. Uansett bør den ansvarlige for denne salongen få info om hva som foregår der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Priyanka
4 minutter siden, Miranda16 said:

Nå skrev du spesifikt Eger, og det er vel ikke så mange hudpleie salonger der og det er 1. Du sa at Lene og du går der, så da er det ikke vanskelig å forstår hvem som har delt  dette. Uansett bør den ansvarlige for denne salongen få info om hva som foregår der.

Jeg har aldri skrevet Eger, det er det Bonsai-jenta som har gjort. :)

Helt enig i at salongen og personen dette gjelder bør rydde opp i rutinene, men jeg som kunde i salongen kommer ikke til å ta den kampen. 

Edit : Elendig formulering 

Endret av Priyanka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Miranda16 skrev:

Nå skrev du spesifikt Eger, og det er vel ikke så mange hudpleie salonger der og det er 1. Du sa at Lene og du går der, så da er det ikke vanskelig å forstår hvem som har delt  dette. Uansett bør den ansvarlige for denne salongen få info om hva som foregår der.

Ja, jeg skrev Eger fordi Lene har vært kunde der i mange år. 

Hun har, såvidt jeg kan huske ikke frontet andre salonger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Priyanka
5 minutter siden, bonsaijenta said:

Ja, jeg skrev Eger fordi Lene har vært kunde der i mange år. 

Hun har, såvidt jeg kan huske ikke frontet andre salonger. 

At hun ikke har frontet andre, betyr ikke at hun ikke har gått der, og husken din er forsåvidt ikke korrekt. Ikke at det har noe med saken å gjøre. 

Hadde mitt formål med å dele denne informasjonen vært å sverte den aktuelle salongen, hadde jeg ikke skrevet slik jeg skrev det. Da hadde jeg identifisert den. 

Det ønsker jeg ikke, foreslår at du aksepterer det, og holder deg on topic. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...