Gå til innhold

Lene Orvik


Iriina

Anbefalte innlegg

Er ho ikke litt for gammel til å bruke slike lårkorte kjoler?Dama er 31 år snart, ikke tidlig i 20-årene lengre. Burde ho ikke vise litt mer integritet?Just asking..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

57 minutter siden, Ice_83 said:

Er ho ikke litt for gammel til å bruke slike lårkorte kjoler?Dama er 31 år snart, ikke tidlig i 20-årene lengre. Burde ho ikke vise litt mer integritet?Just asking..

Sist jeg sjekka hadde vi ikke aldersgrense på minikjoler i Norge. 

 

 

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, ReinaSiete skrev:

Sist jeg sjekka hadde vi ikke aldersgrense på minikjoler i Norge. 

 

 

Det tenker jeg også. Man må få gå i det man vil, synes jeg. Uavhengig av alder og fasong. Stilen kan endre seg stort gjennom livet. Selvfølgelig kan man ikke synes at alt er pent og kledelig på alle man ser. Er det slik å forstå at man har for mye fritid når man nærmest bruker en lupe for å analysere andres klesstil etc? 

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Jordbærogfløte skrev:

Det tenker jeg også. Man må få gå i det man vil, synes jeg. Uavhengig av alder og fasong. Stilen kan endre seg stort gjennom livet. Selvfølgelig kan man ikke synes at alt er pent og kledelig på alle man ser. Er det slik å forstå at man har for mye fritid når man nærmest bruker en lupe for å analysere andres klesstil etc? 

Bare så det på bloggen. Ingen lupe nødvendig. Ser bare veldig "tacky" ut..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Ice_83 skrev:

Bare så det på bloggen. Ingen lupe nødvendig. Ser bare veldig "tacky" ut..

OK 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Ice_83 skrev:

Er ho ikke litt for gammel til å bruke slike lårkorte kjoler?Dama er 31 år snart, ikke tidlig i 20-årene lengre. Burde ho ikke vise litt mer integritet?Just asking..

Ha,ha, så du mener at å vise mindre ben gir mer integritet?  Skjønner ikke helt koblinga der, men jeg skjønner jo heller ikke at noen virkelig synes ei dame rett over 30 er for gammel til å gå med korte skjørt....   (Må vel nesten tilhøre Smith`s venner for å synes at det er tacky ;)   

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Jenki skrev:

Ha,ha, så du mener at å vise mindre ben gir mer integritet?  Skjønner ikke helt koblinga der, men jeg skjønner jo heller ikke at noen virkelig synes ei dame rett over 30 er for gammel til å gå med korte skjørt....   (Må vel nesten tilhøre Smith`s venner for å synes at det er tacky ;)   

Å " te seg litt mer anstendig",alt er jo på "utstilling". Ingen Smith`s venner her nei, ikke spesielt kristen heller. Men forskjell på å ha skjørt/kjoler/shorts helt opp i edle deler, enn å ha det litt lengre ned på låret. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Ice_83 skrev:

Er ho ikke litt for gammel til å bruke slike lårkorte kjoler?Dama er 31 år snart, ikke tidlig i 20-årene lengre. Burde ho ikke vise litt mer integritet?Just asking..

Lårkorte kjoler må hun gjerne bruke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Ice_83 said:

Å " te seg litt mer anstendig",alt er jo på "utstilling". Ingen Smith`s venner her nei, ikke spesielt kristen heller. Men forskjell på å ha skjørt/kjoler/shorts helt opp i edle deler, enn å ha det litt lengre ned på låret. 

Det gjelder vel alle, isåfall. Å gå med klær hvor rævskinkene henger ut i offentlighet er like vulgært når du er 20 som det er når du er 30.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, ReinaSiete skrev:

Det gjelder vel alle, isåfall. Å gå med klær hvor rævskinkene henger ut i offentlighet er like vulgært når du er 20 som det er når du er 30.

Jau, nettopp det jeg prøver å få frem. At når man er 30 år, så har man vel litt mer integritet i forhold til seg selv og hvordan man framstår, enn når man var i tenårene og tidlig 20-årene?Og i forhold til at man driver en stor offentlig blogg. Ja,man bør få kle seg som man vil,men det å være et godt forbilde for leserne sine,og ikke ha alt på utstilling på alle utenlandsturer,når man er over 30 år,og fremstå litt mer som alderen man er? Det er kortest mulig, kløft og pupper på vift...:frkk:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Ice_83 skrev:

Jau, nettopp det jeg prøver å få frem. At når man er 30 år, så har man vel litt mer integritet i forhold til seg selv og hvordan man framstår, enn når man var i tenårene og tidlig 20-årene?Og i forhold til at man driver en stor offentlig blogg. Ja,man bør få kle seg som man vil,men det å være et godt forbilde for leserne sine,og ikke ha alt på utstilling på alle utenlandsturer,når man er over 30 år,og fremstå litt mer som alderen man er? Det er kortest mulig, kløft og pupper på vift...:frkk:

Once a show-off, always a show-off.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting jeg aldri legger meg opp i er hvordan folk velger å kle seg, de skal få kle seg med hva de vil, uten og bli møtt med fordommer.

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk her tar lene for alt, uansett hva hun gjør - så klager folk her inne... 

Hun går med for mye sminke, korte kjørt, hun flyr Norwegian, badet hennes er stygt, hun ødelegger nye leiligheter med å pusse dem opp som hun vil, dere liker ikke stedene hun drar på ferie, dere liker ikke at hun er for mye ute, det er galt at hun har gitt hunden videre, hun kler seg tacky, hun er show Off, skriver for lite blogginnlegg, osv osv

Det er lenes liv, la hun leve, spise, drikke og kle seg som hun vil. Lene er slik hun er, vi kan ikke endre henne? Eller klage på hvordan hun er, hva og hvordan hun bruker penger?

Samtlige her klager, men de leser bloggen og følger henne på Snapchat og Instagram? 

Jeg er enig med merking av innlegg og slike ting, det er saklig - men resten her er jo bare trist. 

 

Endret av jentefranorge
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, Gjesten29 skrev:

En ting jeg aldri legger meg opp i er hvordan folk velger å kle seg, de skal få kle seg med hva de vil, uten og bli møtt med fordommer.

 

Nja, kommer Lene i hijjab så vil fordommene komme fra meg, satt på spissen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle kan gå kledd som de vil. Men essensen her er at en søt og velkledd jente som mange lot seg inspirere av totalt har lista fotfestet og mistet stil og sans. Veldig oversminket om dagen.

jeg lar meg ikke inspirere av hennes stil lenger,

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, jentefranorge skrev:

Folk her tar lene for alt, uansett hva hun gjør - så klager folk her inne... 

Hun går med for mye sminke, korte kjørt, hun flyr Norwegian, badet hennes er stygt, hun ødelegger nye leiligheter med å pusse dem opp som hun vil, dere liker ikke stedene hun drar på ferie, dere liker ikke at hun er for mye ute, det er galt at hun har gitt hunden videre, hun kler seg tacky, hun er show Off, skriver for lite blogginnlegg, osv osv

Det er lenes liv, la hun leve, spise, drikke og kle seg som hun vil. Lene er slik hun er, vi kan ikke endre henne? Eller klage på hvordan hun er, hva og hvordan hun bruker penger?

Samtlige her klager, men de leser bloggen og følger henne på Snapchat og Instagram? 

Jeg er enig med merking av innlegg og slike ting, det er saklig - men resten her er jo bare trist. 

 

Veldig bra formulert :yvonne:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, jentefranorge skrev:

Folk her tar lene for alt, uansett hva hun gjør - så klager folk her inne... 

Hun går med for mye sminke, korte kjørt, hun flyr Norwegian, badet hennes er stygt, hun ødelegger nye leiligheter med å pusse dem opp som hun vil, dere liker ikke stedene hun drar på ferie, dere liker ikke at hun er for mye ute, det er galt at hun har gitt hunden videre, hun kler seg tacky, hun er show Off, skriver for lite blogginnlegg, osv osv

Det er lenes liv, la hun leve, spise, drikke og kle seg som hun vil. Lene er slik hun er, vi kan ikke endre henne? Eller klage på hvordan hun er, hva og hvordan hun bruker penger?

Samtlige her klager, men de leser bloggen og følger henne på Snapchat og Instagram? 

Jeg er enig med merking av innlegg og slike ting, det er saklig - men resten her er jo bare trist. 

 

Jeg syns Lenemor er nydelig og søt jente. Hun er alltid blid og imøtekommende, hver gang jeg treffer henne på Eger. Hun er like pen irl som på bildene☺️ Ingenting som er fotoshoppet der ihvertfall.  

Nå besøker jeg ikke bloggen hennes lenger, så jeg skal ikke kritisere henne når det gjelder merking. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange dager har hun vært hjemme siden forrige tur? Da var det ny utenlandstur igjen, ja. Spanderer hun tur på venninnene sine?(Eller "kjøper" de fordi hun Må på tur, og de kanskje ikke har råd?!?)Sykt!! Og, ja nå er man kanskje litt misunnelig. Har jævlig lyst til utlandet, men kun etablerte venner som kun reiser med familiene sine.:fart2:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Priyanka

Hun som hjelper meg med huden min (og nei, jeg tar ikke injeksjoner i tilfelle noen vil kommentere på det),  har Lene som kunde, hun har flere bloggere på lista, og det er ikke mye naturlig i fillers og botox.

Dessuten har hun extensions og vippeextensions. 

Ingenting galt i det, men er ikke enig i at alt er naturlig, som flere sier. 

Endret av Priyanka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Priyanka skrev:

Hudpleieren min har Lene som kunde, hun har flere bloggere, og det er ikke mye naturlig i fillers og botox.

Dessuten har hun extensions og vippeextensions. 

Ingenting galt i det, men er ikke enig i at alt er naturlig, som flere sier. 

Ikke profesjonelt at en behandler outer kundene sine

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...