Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
50 minutter siden, O.G. skrev:

Sponset med hvetemel????

Betalt for å vise frem produktet, mener jeg :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, LiseL92 skrev:

Sykt.

Skrevet
2 timer siden, LiseL92 skrev:

Patetisk. Følger ikke på snap mer, det var aaltfor overfladisk!!

• Liker 2
Skrevet
4 hours ago, O.G. said:

Sponset med hvetemel????

Var ikke hun glutenintolerant for noen uker siden? Hun er så troverdig. 

• Liker 19
Skrevet
2 timer siden, JessicaL skrev:

Var ikke hun glutenintolerant for noen uker siden? Hun er så troverdig. 

ALT for penger...

• Liker 5
Skrevet (endret)

Er det noen av dere som vet om lene blir sponset av Zara? Hun har gått med en svart jakke kjempe lenge, og svarte i dag på et spørsmål i kommentarfeltet at jakken var i Zara butikk for salgs nå. Jeg har aldri sett den jakken online før.. og hun har hatt den i flere uker. 

Edit: den ble lagt ut som nyhet i går... det vil dag med andre ord si at lene er sponset siden hun har hatt den i flere uker...

Endret av jentefranorge
  • Liker 7
Skrevet
42 minutter siden, jentefranorge skrev:

Er det noen av dere som vet om lene blir sponset av Zara? Hun har gått med en svart jakke kjempe lenge, og svarte i dag på et spørsmål i kommentarfeltet at jakken var i Zara butikk for salgs nå. Jeg har aldri sett den jakken online før.. og hun har hatt den i flere uker. 

Edit: den ble lagt ut som nyhet i går... det vil dag med andre ord si at lene er sponset siden hun har hatt den i flere uker...

Ikke nødvendigvis. Hun kan ha fått jakken fra Zara. Zara gir henne da ikke penger for å bruke jakken, men sender henne heller noe de tror hun vil like i håp om at hun skal bruke det og dermed promotere dem.

Skrevet
4 minutter siden, Mimko skrev:

Ikke nødvendigvis. Hun kan ha fått jakken fra Zara. Zara gir henne da ikke penger for å bruke jakken, men sender henne heller noe de tror hun vil like i håp om at hun skal bruke det og dermed promotere dem.

Ikke nødvendigvis hva? Hvis det du skriver er tilfelle, er dette reklame og skal merkes som reklame. (https://forbrukerombudet.no/veiledning-reklame-some#chapter-2

• Liker 8
Skrevet (endret)

Men det er jo gave/spons? Det skal merkes 

fra Forbrukerrådet: 

• Du får låne noe, får ting gratis, får delta på arrangementer eller reiser, eller får gratis tjenester eller rabatter, mot en forventning om at du omtaler dette eller gir det eksponering.
Endret av jentefranorge
  • Liker 7
Skrevet
1 time siden, jentefranorge skrev:

Men det er jo gave/spons? Det skal merkes 

fra Forbrukerrådet: 

• Du får låne noe, får ting gratis, får delta på arrangementer eller reiser, eller får gratis tjenester eller rabatter, mot en forventning om at du omtaler dette eller gir det eksponering.

Tja, det er sikkert min definisjon av sponsing som ikke nødvendigvis stemmer med virkeligheten :)

Jeg har bare tenkt at å bli sponset er å bli betalt for å omtale noe, men igjen, jeg tar sikkert feil. 

Skrevet
12 timer siden, jentefranorge skrev:

Erfaring:jeg har kjøpt varer i Zara Spania som har da ikke kommet ennå i Norge

Skrevet
56 minutter siden, terrasuave said:

Erfaring:jeg har kjøpt varer i Zara Spania som har da ikke kommet ennå i Norge

Kanksje ikke 6-8 uker før, og nettbutikken skal få varene like fort som utlandet. De kommer noen dager senere i butikk enn utlandet. 

Gjest TomineB
Skrevet
13 timer siden, jentefranorge skrev:

Zara sponser ikke enkeltpersoner og ikke bruker de enkeltpersoner i reklame

Skrevet

I spørsmålsrunden er det er spørsmål: Jeg lurer på om du har noen interiør tips til soverommet ? Skal pusse opp, og ønsker meg et fresh soverom. Ellers så må jeg si du ser flott ut om dagen. Håper alt er bra med deg.

Lene svarer: Hei og hopp! Tusen takk for kompliment ♥ Så spennende med oppussing. Det spørs jo helt på hvilken stil du ønsker, og hvordan du ønsker å ha det. Nå har jeg gått for en litt annerledes variant, og det er kanskje ikke for alle. Denne gangen valgte jeg hvite vegger, men vil absolutt anbefale å male i mørke farger, da det føles litt mer “calming” ofte.

Er jeg den eneste som reagerer på at hvite vegger er en annerledes variant? Har da hatt hvite vegger på mitt soverom i mange år, og er langt fra den eneste jeg kjenner som har det. Hvite vegger er vel nesten den mest standard varianten av dem alle. 

• Liker 6
Skrevet (endret)
3 hours ago, halvehimmelen said:

I spørsmålsrunden er det er spørsmål: Jeg lurer på om du har noen interiør tips til soverommet ? Skal pusse opp, og ønsker meg et fresh soverom. Ellers så må jeg si du ser flott ut om dagen. Håper alt er bra med deg.

Lene svarer: Hei og hopp! Tusen takk for kompliment ♥ Så spennende med oppussing. Det spørs jo helt på hvilken stil du ønsker, og hvordan du ønsker å ha det. Nå har jeg gått for en litt annerledes variant, og det er kanskje ikke for alle. Denne gangen valgte jeg hvite vegger, men vil absolutt anbefale å male i mørke farger, da det føles litt mer “calming” ofte.

Er jeg den eneste som reagerer på at hvite vegger er en annerledes variant? Har da hatt hvite vegger på mitt soverom i mange år, og er langt fra den eneste jeg kjenner som har det. Hvite vegger er vel nesten den mest standard varianten av dem alle. 

Tror ikke hun mente veggen var en annerledes variant. Spørsmålet fra leser er om interiør tips, og leiligheten til lene er jo annerledes (vært mye klaging her at intereriøt er så spesielt hun har ødlegat leiligeten, feks bad på soverommet), tror det lene skriver om veggen er neste setning om du skjønner. Jeg forstår det slikt at hun valgte et spesielt interiør så hun er kanskje ikke rett person å gi tips. Til vanlig velger hun sterke farger på veggen, men denne gangen valgte hun hvit vegg :-) 

Endret av jentefranorge
  • Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, jentefranorge skrev:

Tror ikke hun mente veggen var en annerledes variant. Spørsmålet fra leser er om interiør tips, og leiligheten til lene er jo annerledes, tror det lene skriver om veggen er neste setning om du skjønner. Jeg forstår det slikt st hun valgte et spesielt interiør så hun er kanskje ikke rett person å gi tips. Til vanlig velger hun sterke farger på veggen, men denne gangen valgte hun hvit vegg :-) 

Ah, mulig det. Jeg kan skjønne at hun mener en annen variant enn hun pleier å ha, men når hun understreker det med at det kanskje ikke er for alle synes jeg det gir inntrykk av at hvite vegger er en annerledes variant (enn de mørke veggene hun nevner senere) og ikke for alle. Det er vel ikke det mest konstruktive å henge seg opp i akkurat, jeg bare stusset over behovet for å (i mine øyne) påpeke hvor annerledes hun er som har hvite soveromsvegger da dette ikke er for alle. 

• Liker 1
Skrevet (endret)
5 minutter siden, halvehimmelen said:

Ah, mulig det. Jeg kan skjønne at hun mener en annen variant enn hun pleier å ha, men når hun understreker det med at det kanskje ikke er for alle synes jeg det gir inntrykk av at hvite vegger er en annerledes variant (enn de mørke veggene hun nevner senere) og ikke for alle. Det er vel ikke det mest konstruktive å henge seg opp i akkurat, jeg bare stusset over behovet for å (i mine øyne) påpeke hvor annerledes hun er som har hvite soveromsvegger da dette ikke er for alle. 

Som sagt, det med veggen er jo en ny setning. Er rimmelig sikker Lene ikke mener hvit vegg er annerledes, og hvis du husker veggene hennes fra tidligere leilighet så hadde hun en sterk blåfarge på soverommet og rødrosa i stuen:-) Så tror det er derfor hun nevnte det, ettersom hun har en annnerlrdes stil- men denne gang har valgt en normal vegg farge.

Er uansett bagatell. Men man kan jo tolke andres innlegg i det vide. Jeg tolket det hvertfal ikke som deg:-) 

Endret av jentefranorge
  • Liker 1
Gjest justcurious
Skrevet
7 timer siden, halvehimmelen skrev:

Hun mente vel annerledes i forhold til hvordan hun hadde det i den forrige leiligheten da. Der hadde hun jo mørkt soverom. 

Skrevet

Må si jeg reagerer litt på at hun reklamerer for Humble brush på instagram for å redusere plastavfallet, for så å reklamere for kapselmaskin noen uker senere. Lene promoterer gjerne miljøvennlighet, hvis hun får betalt for det, og det stikker tydeligvis ikke så dypt...

• Liker 12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...