Gå til innhold

Lene Orvik

Iriina

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, jentefranorge skrev:

Hun får dyrt interiør sponset og så selger hun det videre.... tviler hun skatter av alle gavene

Dette er det flere bloggere som gjør. De FÅR ting som de videreselger senere. Altså vinn-vinn.. sikkert ikke lov..

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest CecilieX
17 minutter siden, Unika skrev:

Dette er det flere bloggere som gjør. De FÅR ting som de videreselger senere. Altså vinn-vinn.. sikkert ikke lov..

Sikkert "gråsone-problematikk"😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Unika skrev:

Det har blitt en greie på Snapchat og. At de selger ubrukte klær for en høy sum. Syns det er ganske frekt og griskt med tanke på at de får alt gratis. Da kan de vel heller gi det bort 🙄

Endret av Prorsum
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Prorsum skrev:

Det har blitt en greie på Snapchat og. At de selger ubrukte klær for en høy sum. Syns det er ganske frekt griskt med tanke på at de får alt gratis. Da kan de vel heller gi det bort 🙄

Enig. Så Anja Johansen solgte en ubrukt bagdel til Stokke-vogna si på finn... Hun er ambassadør for merket og har blitt sponset, det sto på bloggen at akkurat den vogna var spons. Veldig spesielt.

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Unika skrev:

Enig. Så Anja Johansen solgte en ubrukt bagdel til Stokke-vogna si på finn... Hun er ambassadør for merket og har blitt sponset, det sto på bloggen at akkurat den vogna var spons. Veldig spesielt.

Burde meldt ifra til butikkene...

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke jeg hadde villet tatt med meg alle møbler osv med minner fra exen til min nye leilighet i alle fall.. 
Ikke om jeg hadde fått nye på spons og ellers ''vasset i penger'' på den måten Lene gjør. 
Fullt forståelig at hun ser dette på en enkel måte å bli kvitt det gamle og starte på nytt. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Beccy87 skrev:

Jeg tror ikke jeg hadde villet tatt med meg alle møbler osv med minner fra exen til min nye leilighet i alle fall.. 
Ikke om jeg hadde fått nye på spons og ellers ''vasset i penger'' på den måten Lene gjør. 
Fullt forståelig at hun ser dette på en enkel måte å bli kvitt det gamle og starte på nytt. 

Lene bytta ut det meste etter Gard flytta ut. Han andre bodde ikke der. Så møblene er ho ganske nye. Men når man lever av å eksponere både seg selv og alt annet i livet , så bli vel matrealistisk lykke det største. Og da må en jo fornye alt hver mnd. Deet er jo forståelig.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, serafinaa skrev:

Lene bytta ut det meste etter Gard flytta ut. Han andre bodde ikke der. Så møblene er ho ganske nye. Men når man lever av å eksponere både seg selv og alt annet i livet , så bli vel matrealistisk lykke det største. Og da må en jo fornye alt hver mnd. Deet er jo forståelig.

Tror ikke det spiller så stor rolle når man har råd til å kjøpe leilighet til 6,6 alene... møbler blir lommerusk da.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Maydis8 skrev:

Tror ikke det spiller så stor rolle når man har råd til å kjøpe leilighet til 6,6 alene... møbler blir lommerusk da.

Godt poeng.. 

6,650 endte det visst på 🤑

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Snekkerfrue skrev:

Godt poeng.. 

6,650 endte det visst på 🤑

I know... tror nok bruk og kast mentaliteten er stor i LO sitt hode...

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vilunich

Har ikke lest hele tråden her - men har andre sett den nye bakdelen til lene...? Mye smal midje og store bakdeler i blogger-universet ass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lene trener hver dag, i motsetning til andr bloggere er nå hvertfal rumpen hennes naturlig:)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, jentefranorge skrev:

Lene trener hver dag, i motsetning til andr bloggere er nå hvertfal rumpen hennes naturlig:)

Ja hun er veldig naturlig🙄

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner ikke hvordan man orker å trene hver dag, når man i tillegg er ute på byen (annen)hver dag? Hadde aldri klart en sånn livsstil som f.eks hun og Carina Dahl kjører. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, hippyskippy skrev:

Skjønner ikke hvordan man orker å trene hver dag, når man i tillegg er ute på byen (annen)hver dag? Hadde aldri klart en sånn livsstil som f.eks hun og Carina Dahl kjører. 

De har jo ikke så veldig mye annet å gjøre. Kanskje Carina Dahl, men hun blir nok dratt med på trening av Eileen, som driver med fitness. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Maydis8 skrev:

Ja hun er veldig naturlig🙄

SKrev rumpen hennes var naturlig;) hva som gjelder andre kroppsdeler har jeg ikke kommentert 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
7 timer siden, hippyskippy skrev:

Når man hverken går på skole eller jobb er ikke det så vanskelig. Den såkalte jobben hennes består av å knipse et par bilder av seg selv og muligens skrive et par linjer om dagen hvilket tar maks en time. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest justcurious
1 time siden, JessicaL skrev:

Den såkalte jobben hennes består av å knipse et par bilder av seg selv og muligens skrive et par linjer om dagen hvilket tar maks en time. 

Og det gjør hun bare annenhver dag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, jentefranorge skrev:

SKrev rumpen hennes var naturlig;) hva som gjelder andre kroppsdeler har jeg ikke kommentert 

Hun har da hverken mer eller mindre enn en helt vanlig rumpe, eneste som er forskjellen er at hun bruker de minste trusene som fins, vrir seg i unaturlige posisjoner for å se mest mulig tynn ut med sprett rumpe og viser gjerne rumpe sprekken i kamera, gjesp. Not natural at all...

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Maydis8 skrev:

Hun har da hverken mer eller mindre enn en helt vanlig rumpe, eneste som er forskjellen er at hun bruker de minste trusene som fins, vrir seg i unaturlige posisjoner for å se mest mulig tynn ut med sprett rumpe og viser gjerne rumpe sprekken i kamera, gjesp. Not natural at all...

Er vell bedre det enn å operere? jeg har sett lene på ekte og hun har en veldig veltrent og fin rumpe. Synes det er ekstremt dårlig å klage på absolutt alt. Ikke rart folk opererer seg når de uansett får tyn! 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...