Gjest Mallory Skrevet 12. februar 2017 #561 Del Skrevet 12. februar 2017 (endret) Om Orvik blir sponset av Ganni eller betaler full pris for plagget har jeg ingen formening om, men google "ganni sponser bloggere", så er det i alle fall umiddelbart treff på et par stk. Det er sikkert bare tilfeldig at flere bloggere bruker helt lik genser med få dagers mellomrom. Det er jo så mange tilfeldigheter i bloggbransjen atte. Endret 12. februar 2017 av Mallory Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snekkerfrue Skrevet 12. februar 2017 #562 Del Skrevet 12. februar 2017 På 6. februar 2017 den 21.35, Drammensjenta skrev: Nå har frøken Orvik begynt å følge Gard igjen på instagram, spørs om det ikke skjer noe mellom de to igjen.. De blir nok sammen igjen. Bilde av dem sammen på hennes 30 års dag igår også, via snap! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nuggets Skrevet 12. februar 2017 #563 Del Skrevet 12. februar 2017 4 timer siden, Snekkerfrue skrev: De blir nok sammen igjen. Bilde av dem sammen på hennes 30 års dag igår også, via snap! Sikkert slemt av meg men håper ikke de blir sammen. Føler (uten å vite noe om situasjonen eller de) at Gard fortjener bedre. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elisiaflisa Skrevet 12. februar 2017 #564 Del Skrevet 12. februar 2017 Nå kan hun ikke nekte for leppe-fillers lengre... 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunn_jente Skrevet 12. februar 2017 #565 Del Skrevet 12. februar 2017 6 timer siden, Snekkerfrue skrev: De blir nok sammen igjen. Bilde av dem sammen på hennes 30 års dag igår også, via snap! Hvilken snap ser du Gard på? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 12. februar 2017 #566 Del Skrevet 12. februar 2017 Espen Hilton la ut 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vitulina Skrevet 12. februar 2017 #567 Del Skrevet 12. februar 2017 Det er ikke Ganni selv (eller andre internasjonale klesmerker) som pimært sponser bloggerne, det er det agenturene som fører merkene som gjør. Colina Agency sponser bloggere og har gjort det svært lenge, de fører blant annet Ganni 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vikinggirl Skrevet 13. februar 2017 #568 Del Skrevet 13. februar 2017 2 timer siden, Moongirl skrev: Espen Hilton la ut 😊 Espen Hilton og Rune Haraldsens (fra Eiendom&Selfies) Der var Gard flere ganger på snap. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vikinggirl Skrevet 13. februar 2017 #569 Del Skrevet 13. februar 2017 5 timer siden, Elisiaflisa skrev: Nå kan hun ikke nekte for leppe-fillers lengre... De blir større og større! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mallory Skrevet 13. februar 2017 #570 Del Skrevet 13. februar 2017 (endret) 8 timer siden, Vitulina skrev: Det er ikke Ganni selv (eller andre internasjonale klesmerker) som pimært sponser bloggerne, det er det agenturene som fører merkene som gjør. Colina Agency sponser bloggere og har gjort det svært lenge, de fører blant annet Ganni Men Gannibutikkene i Norge eies av samme person som eier Colina Agency? Endret 13. februar 2017 av Mallory Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vitulina Skrevet 13. februar 2017 #571 Del Skrevet 13. februar 2017 43 minutter siden, Mallory skrev: Men Gannibutikkene i Norge eies av samme person som eier Colina Agency? Ja, men det er likevel agenturet som står bak, i noen tilfeller kan også nettbutikker eller butikker sponse dem, men det blir ikke det samme som om Calvin Klein sitt hovedkontor plukker ut Lene Orvik til å bli deres ansikt utad. En stor del av agenturenes jobb er å brande og reklamere for merket hjemme, Holzweiler og de andre sponser også bloggere og kjendiser slik at alle vi får så lyst på de samme klærne at vi løper til butikkene og betaler en astronomisk sum for billige Kina-klær produsert av svært fattige mennesker. Det merkes aldri. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mallory Skrevet 13. februar 2017 #572 Del Skrevet 13. februar 2017 Skjønner, @Vitulina Når en leser ber en blogger om svar på spons/lån/bloggerrabatt burde de med andre ord egentlig spørre om klærne er kjøpt til vanlig pris for å (kanskje) få et informativt svar. Mange bloggere vil vel uansett gi uttrykk for at mistanken og den typen spørsmål er latterlig. De er jo ærligheten selv og må jo få lov til å kle på seg hva de vil.. 😇 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tash Skrevet 13. februar 2017 #573 Del Skrevet 13. februar 2017 Jeg lurer på om det er slik at hvis man konsekvent snakker om seg selv i tredjeperson ("Frøkna", "Lenemor" osv) så kjenner man ikke så mye på (negative) følelser...? Som fks å føle på kjærlighetssorg fordi man retorisk (og psykisk) tar avstand fra ting ved hjelp av språk og tanke? Jeg får inntrykk av at hun distanserer seg/forenkler livet ved hjelp av språklige virkemidler.. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leonie Skrevet 13. februar 2017 #574 Del Skrevet 13. februar 2017 Kom nettop over denne videoen av Lene på YouTube. Synes hun virket så mye mer rolig og avslappet her, ser virkelig forskjell på nå og da. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elisiaflisa Skrevet 13. februar 2017 #575 Del Skrevet 13. februar 2017 Nesten litt extreme makeover...! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vikinggirl Skrevet 14. februar 2017 #576 Del Skrevet 14. februar 2017 2 timer siden, leonie skrev: Kom nettop over denne videoen av Lene på YouTube. Synes hun virket så mye mer rolig og avslappet her, ser virkelig forskjell på nå og da. Såå myefinere og mer naturlig. Blir trist når jeg ser hvor fokuset ligger i dag 😢 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 14. februar 2017 #577 Del Skrevet 14. februar 2017 På 12.2.2017 den 19.41, Elisiaflisa skrev: Nå kan hun ikke nekte for leppe-fillers lengre... På 13.2.2017 den 1.34, Vikinggirl skrev: De blir større og større! Dama har nebb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unika Skrevet 14. februar 2017 #578 Del Skrevet 14. februar 2017 (endret) 23 timer siden, Tash skrev: Jeg lurer på om det er slik at hvis man konsekvent snakker om seg selv i tredjeperson ("Frøkna", "Lenemor" osv) så kjenner man ikke så mye på (negative) følelser...? Som fks å føle på kjærlighetssorg fordi man retorisk (og psykisk) tar avstand fra ting ved hjelp av språk og tanke? Jeg får inntrykk av at hun distanserer seg/forenkler livet ved hjelp av språklige virkemidler.. Ja. Når man unngår å bruke "jeg" så distanserer man seg automatisk fra seg selv og sine egne følelser. Det er heller ikke et sunnhets-tegn at man snakker mye om hvor utrooooolig bra man har det, og hvor gira man er hele tiden. Og hvis man ser på shopping-videoen fra 2.februar ser man tydelig en person som ikke har det greit. Jeg trodde først det var en parodi, men det er visst ikke det.... Hvis du leser her kjære Lene; logg av litt! Dra på ferie UTEN sosiale medier påskrudd 24/7. Slapp av litt. Endret 14. februar 2017 av Unika 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naivsuper Skrevet 14. februar 2017 #579 Del Skrevet 14. februar 2017 Hva skjer med hårsveisen ?(siste video på bloggen) Jeg var ikke klar over at regnbuepannlugg fra 90 tallet er hot igjen... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vikinggirl Skrevet 14. februar 2017 #580 Del Skrevet 14. februar 2017 9 minutter siden, naivsuper skrev: Hva skjer med hårsveisen ?(siste video på bloggen) Jeg var ikke klar over at regnbuepannlugg fra 90 tallet er hot igjen... Krøllene fra 30 årsdagen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå