Gå til innhold

Lene Orvik

Iriina

Anbefalte innlegg

Gjest Mallory

Om Orvik blir sponset av Ganni eller betaler full pris for plagget har jeg ingen formening om, men google "ganni sponser bloggere", så er det i alle fall umiddelbart treff på et par stk. 

Det er sikkert bare tilfeldig at flere bloggere bruker helt lik genser med få dagers mellomrom. Det er jo så mange tilfeldigheter i bloggbransjen atte. 

Endret av Mallory
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 6. februar 2017 den 21.35, Drammensjenta skrev:

Nå har frøken Orvik begynt å følge Gard igjen på instagram, spørs om det ikke skjer noe mellom de to igjen..

De blir nok sammen igjen. Bilde av dem sammen på hennes 30 års dag igår også, via snap!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Snekkerfrue skrev:

De blir nok sammen igjen. Bilde av dem sammen på hennes 30 års dag igår også, via snap!

Sikkert slemt av meg men håper ikke de blir sammen. Føler (uten å vite noe om situasjonen eller de) at Gard fortjener bedre.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Snekkerfrue skrev:

Hvilken snap ser du Gard på? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke Ganni selv (eller andre internasjonale klesmerker) som pimært sponser bloggerne, det er det agenturene som fører merkene som gjør. 

Colina Agency sponser bloggere og har gjort det svært lenge, de fører blant annet Ganni

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Moongirl skrev:

Espen Hilton la ut 😊

Espen Hilton og Rune Haraldsens (fra Eiendom&Selfies) Der var Gard flere ganger på snap. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Elisiaflisa skrev:

Nå kan hun ikke  nekte for leppe-fillers lengre...

De blir større og større! 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mallory
8 timer siden, Vitulina skrev:

Det er ikke Ganni selv (eller andre internasjonale klesmerker) som pimært sponser bloggerne, det er det agenturene som fører merkene som gjør. 

Colina Agency sponser bloggere og har gjort det svært lenge, de fører blant annet Ganni

Men Gannibutikkene i Norge eies av samme person som eier Colina Agency?

Endret av Mallory
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Mallory skrev:

Men Gannibutikkene i Norge eies av samme person som eier Colina Agency?

Ja, men det er likevel agenturet som står bak, i noen tilfeller kan også nettbutikker eller butikker sponse dem, men det blir ikke det samme som om Calvin Klein sitt hovedkontor plukker ut Lene Orvik til å bli deres ansikt utad. En stor del av agenturenes jobb er å brande og reklamere for merket hjemme, Holzweiler og de andre sponser også bloggere og kjendiser slik at alle vi får så lyst på de samme klærne at vi løper til butikkene og betaler en astronomisk sum for billige Kina-klær produsert av svært fattige mennesker. 

Det merkes aldri. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mallory

Skjønner, @Vitulina 

Når en leser ber en blogger om svar på spons/lån/bloggerrabatt burde de med andre ord egentlig spørre om klærne er kjøpt til vanlig pris for å (kanskje) få et informativt svar.

Mange bloggere vil vel uansett gi uttrykk for at mistanken og den typen spørsmål er latterlig. De er jo ærligheten selv og må jo få lov til å kle på seg hva de vil..  😇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om det er slik at hvis man konsekvent snakker om seg selv i tredjeperson ("Frøkna", "Lenemor" osv) så kjenner man ikke så mye på (negative) følelser...?
Som fks å føle på kjærlighetssorg fordi man retorisk (og psykisk) tar avstand fra ting ved hjelp av språk og tanke?
Jeg får inntrykk av at hun distanserer seg/forenkler livet ved hjelp av språklige virkemidler..

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kom nettop over denne videoen av Lene på YouTube. Synes hun virket så mye mer rolig og avslappet her, ser virkelig forskjell på nå og da. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, leonie skrev:

Kom nettop over denne videoen av Lene på YouTube. Synes hun virket så mye mer rolig og avslappet her, ser virkelig forskjell på nå og da. 

Såå myefinere og mer naturlig. Blir trist når jeg ser hvor fokuset ligger i dag 😢

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
På 12.2.2017 den 19.41, Elisiaflisa skrev:

Nå kan hun ikke  nekte for leppe-fillers lengre...

På 13.2.2017 den 1.34, Vikinggirl skrev:

De blir større og større! 

Dama har nebb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Tash skrev:

Jeg lurer på om det er slik at hvis man konsekvent snakker om seg selv i tredjeperson ("Frøkna", "Lenemor" osv) så kjenner man ikke så mye på (negative) følelser...?
Som fks å føle på kjærlighetssorg fordi man retorisk (og psykisk) tar avstand fra ting ved hjelp av språk og tanke?
Jeg får inntrykk av at hun distanserer seg/forenkler livet ved hjelp av språklige virkemidler..

Ja. Når man unngår å bruke "jeg" så distanserer man seg automatisk fra seg selv og sine egne følelser. Det er heller ikke et sunnhets-tegn at man snakker mye om hvor utrooooolig bra man har det, og hvor gira man er hele tiden. Og hvis man ser på shopping-videoen fra 2.februar ser man tydelig en person som ikke har det greit. Jeg trodde først det var en parodi, men det er visst ikke det.... :icon_frown: Hvis du leser her kjære Lene; logg av litt! Dra på ferie UTEN sosiale medier påskrudd 24/7. Slapp av litt. 

Endret av Unika
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer med hårsveisen ?(siste video på bloggen) Jeg var ikke klar over at regnbuepannlugg fra  90 tallet er hot igjen...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, naivsuper skrev:

Hva skjer med hårsveisen ?(siste video på bloggen) Jeg var ikke klar over at regnbuepannlugg fra  90 tallet er hot igjen...

Krøllene fra 30 årsdagen.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...