Gå til innhold

Lene Orvik

Iriina

Anbefalte innlegg

Jeg blir så nysgjerrig på hva det er som har skjedd mellom de to! Dette bruddet minner veldig om det med Gard, da dro hun og Espen på en utenlandstur når ting ikke var bra mellom de to heller.. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har et inntrykk (ja, jeg har møtt LO) av at hun er sykt kontrollerende, bitchy og overfladisk. Hvem gidder vel det? 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Skorpion89 skrev:

Jeg har et inntrykk (ja, jeg har møtt LO) av at hun er sykt kontrollerende, bitchy og overfladisk. Hvem gidder vel det? 

Hvorfor fikk du det inntrykket/hva gjorde hun?

Endret av Tash
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Skorpion89 skrev:

Å si slike ting på et nettforum er ikke særlig omtenksomt gjort. Nå kjenner ikke jeg denne bloggeren, men synes din kommentar var ufin.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Skorpion89 skrev:

Jeg er ikke enig, og jeg har møtt LO ved flere anledninger og stortsett har hun vært søt og hyggelig. Hun er f.eks på fornavn med alle på Eger skin Clinic, og de gangene vi har vært der samtidig har hun ofte spurt hvordan andre har det, snakket med fremmede, hilser og smiler alltid selv om sist gang hun møtte meg på en dårlig dag og selv da smilte og hilste hun. 

Jeg har fulgt henne siden starten og da var hun sammen med han første i 10(?)år og 4 år med Gard. Jeg tviler sterkt på at noen av disse hadde klart å holde ut så lenge hvis hun var kontrollerende og bitchy. Vi vet ingenting om hva som har skjedd mellom henne og J, men å anta at hun er bitchy er bare spekulativt og ond. Dessuten har hun en drøss med venninner som hun har kjent siden barndommen og som er tydeligvis glad i henne. Det tror jeg hun ikke hadde hatt hvis det stemmer det du skriver at hun er kontrollerende og bitchy. 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, bonsaijenta skrev:

Jeg er ikke enig, og jeg har møtt LO ved flere anledninger og stortsett har hun vært søt og hyggelig. Hun er f.eks på fornavn med alle på Eger skin Clinic, og de gangene vi har vært der samtidig har hun ofte spurt hvordan andre har det, snakket med fremmede, hilser og smiler alltid selv om sist gang hun møtte meg på en dårlig dag og selv da smilte og hilste hun. 

Jeg har fulgt henne siden starten og da var hun sammen med han første i 10(?)år og 4 år med Gard. Jeg tviler sterkt på at noen av disse hadde klart å holde ut så lenge hvis hun var kontrollerende og bitchy. Vi vet ingenting om hva som har skjedd mellom henne og J, men å anta at hun er bitchy er bare spekulativt og ond. Dessuten har hun en drøss med venninner som hun har kjent siden barndommen og som er tydeligvis glad i henne. Det tror jeg hun ikke hadde hatt hvis det stemmer det du skriver at hun er kontrollerende og bitchy. 

Helt supert at du har et kjempebra inntrykk av henne! :) Vi har alle forskjellige inntrykk av folk, sånn vil det alltid være, og bra er jaggu det! :) Det jeg skrev er MITT inntrykk, jeg sier ikke at sånn er det, sånn må alle tenke og ferdig med den saken.

Endret av Skorpion89
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Skorpion89 skrev:

Helt supert at du har et kjempebra inntrykk av henne! :) Vi har alle forskjellige inntrykk av folk, sånn vil det alltid være, og bra er jaggu det! :) Det jeg skrev er MITT inntrykk, jeg sier ikke at sånn er det, sånn må alle tenke og ferdig med den saken.

Da får du utdype hva som gjorde at du fikk det inntrykket og ikke bare skrive at hun er kontrollerende, overfladisk og bitchy. Fikk du dette inntrykket den ene gangen du møtte henne? For da syns jeg du er en god "menneskekjenner". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Skorpion89 skrev:

Går jo an å lære seg å være saklig og da. Slik du velger å uttrykke deg faller jo bare på sin egen urimelighet. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun vil ikke dele hva som har skjedd siden "hun ikke må dele absolutt alt" og det er jo sant, MEN hun har ikke noe i mot å dele ekstremene mengder med kjærlighets bilder og tekster, hvor fantastisk Jørgen og forholdet var osv. Når man er så åpent om et forhold så bør man jo kanskje dele bruddet også. ENten eller. Hvis man ikke vil dele alt så ikke del. Deler msn så mye sv kjærlighetslivet bør man jo kanskje forklare hva som har skjedd, trenger ikke gå i detaljer. hun har ikke hatt porblemer med å dele noe før ang Jørgen :)

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, jentefranorge skrev:

Hun vil ikke dele hva som har skjedd siden "hun ikke må dele absolutt alt" og det er jo sant, MEN hun har ikke noe i mot å dele ekstremene mengder med kjærlighets bilder og tekster, hvor fantastisk Jørgen og forholdet var osv. Når man er så åpent om et forhold så bør man jo kanskje dele bruddet også. ENten eller. Hvis man ikke vil dele alt så ikke del. Deler msn så mye sv kjærlighetslivet bør man jo kanskje forklare hva som har skjedd, trenger ikke gå i detaljer. hun har ikke hatt porblemer med å dele noe før ang Jørgen :)

Klart det er mye lettere å dele alt det positive enn noe som er kanskje er veldig sårt. Synes ikke hun på noen som helst måte må skrive hvorfor det ble slutt. Det kan ligge ting bak som gjør at hun ser behov for å holde det privat. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Nathalie skrev:

Hun skal selge huset!! De/hun rakk ikke å nyte tiden i den fine huset as

Selge leiligheten sin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Nathalie skrev:

Hun skal selge huset!! De/hun rakk ikke å nyte tiden i den fine huset as

Leiligheten du mener? Den nydelige som hun ødela med "opppussing"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, O.G. skrev:

Leiligheten du mener? Den nydelige som hun ødela med "opppussing"?

Jepp, hun forteller om det på snap.

Kjekt å kjøpe ei leilighet , fucke den opp og selge videre. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke vitsen med å selge leiligheten kun fordi den er litt stor. Ho har nok råd til å bo der og leiligheten vil jo bare stige i verdi. Flytter ho til noe mindre blir vel den for liten etter en stund. Ho la ut bilde av klokka si i fra eyk på snap. Selvfølgelig umerket. Skal ikke den merkes som reklame så lenge hun er daglig leder i klokkefirmaet? 

Smart trekk av ho å lage en detaljert videoblogg av leiligheten i morgen. Mtp salget 😉

Endret av amadine
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
4 minutter siden, frupedersen skrev:

Hva heter hun på snap ?

Hun bruker navnet sitt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Rubella skrev:

Jepp, hun forteller om det på snap.

Kjekt å kjøpe ei leilighet , fucke den opp og selge videre. 

Og ikke minst fucke opp enda en leilighet med talentløse "interessert i interiør og design og sånt".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun tjener godt, men ikke så godt. http://www.dagbladet.no/kjendis/denne-ukjente-bloggeren-har-storre-formue-enn-sophie-elise-og-caroline-berg-eriksen---til-sammen/63963311 (oversikt nederst i artikkelen).

Stort lån å betjene alene på den leiligheten, tipper jeg. Oppussingen har også kostet endel, selv om den delvis har vært sponset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, troikaen skrev:

Hun tjener godt, men ikke så godt. http://www.dagbladet.no/kjendis/denne-ukjente-bloggeren-har-storre-formue-enn-sophie-elise-og-caroline-berg-eriksen---til-sammen/63963311 (oversikt nederst i artikkelen).

Stort lån å betjene alene på den leiligheten, tipper jeg. Oppussingen har også kostet endel, selv om den delvis har vært sponset.

wow for noen inntekter, kanskje jeg skal begynne å blogge, hehe ;):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...