Gå til innhold

Lene Orvik


Iriina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mye lakk og lær i det siste hver eneste dag, ser ubehagelig ut å konstant gå som en overpynta "Hollywood" frue. Også ekstremt med feiring av bursdag hver dag i over en uke med mye alkohol (som vanlig)... Må si at Lene har hatt en ekstrem og skremmende forvandling etter at hun ble singel! Alt handler kun om materialisme og overfladiske ting, den rake motsetning av ei jordnær jente. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.11.2019 den 16.42, blabla2226 skrev:

Hadde det ikke vært en behagelig verden hvis alle bare ukritisk forgudet hvert steg du tok, ikke brydde seg om samfunnsansvar, kroppspress, miljøsvineri, og bare kalte deg vakker hver dag?😍❤️

1FEAF13D-2BB4-42E2-8AF9-12EDB7114439.jpeg

Kriiiig og freeeed og sånt😜🤣🤦🏽‍♀️

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner hun og få dårlig råd, tro? Omtrent bare annonseinnlegg på bloggen for tiden.. Kanskje hun har funnet ut at hun må jobbe litt også, ikke bare farte rundt og feste? 😅

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/2/2019 at 6:21 PM, Betty3 said:

Ahh beklager.. syntes det stod at hun så 10 år eldre ut! 😅

Når det er sagt. 

Denne tråden er mye av årsaken til at jeg følger med på instagramkontoen til Lene paralelt. Jeg har sjelden sett så mye surmaga oppgulp. Å være kvinne, og stikke nesa si ut skal man jammen være forsiktig med!  Fint å se at noen tar oppgjør med drittslengiga. 

Ja, du er sikkert en tilfeldig leser som ikke kjenner Lene Orvik personlig 😁

At du gidder å trolle slik, Lenemor. Ser det samme tullet på Jodel.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Bloggleseren skrev:

Ja, du er sikkert en tilfeldig leser som ikke kjenner Lene Orvik personlig 😁

At du gidder å trolle slik, Lenemor. Ser det samme tullet på Jodel.

 

Endret av naivsuper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, naivsuper skrev:

 

Greit å stikke nesa si ut. Men nå er det vel mest rumpa Lene stikker ut hele tiden, og det må vi jo få lov til å kritisere. Hadde hun enda stukket nesa si ut, med noe fornuftig å si eller noen fornuftige meninger om miljø eller samfunn, så hadde jo det virkelig vært et pluss i boka. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Regine. skrev:

Er leiligheten solgt?

Leiligheten er ikke solgt og tviler sterkt på at hun får solgt med det første. Den har vært ute til salgs en god stund og den meget upraktiske løsningen frister lite. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel et rimelig stort innvendig tomrom som må fylles. Virker som hun konsekvent unngår å være alene med tankene sine. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Ice_83 skrev:

Får ho aldri nok alkohol? Aldri nok festing?Vin hver bidige dag.  Hadde blitt så lei. Vin er jo ekstra godt når man drikker det en og annen gang. Problemet hennes er vel at ho må bli med på absolutt alt, kan ikke gå glipp av noe. Klarer ikke å være alene.

Det å skrive på instagram at ho har bare lyst å Være hjemme i leiligheten fordi det er så koselig på denne tiden,er bulshit for ho som aldri er hjemme og må gjøre noe/reise konstant. Patetisk. 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Showmustgoon skrev:

Men nå har jo hun fått seg type så kanskje det blir litt roligere fremover? ❤️

Ja, la oss bare håpe at dreeriksen klarer å roe henne ned noen hakk😛 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Showmustgoon skrev:

Men nå har jo hun fått seg type så kanskje det blir litt roligere fremover? ❤️

Hvordan har hun draget på slike 'glatte' fyrer?!? Hun er ikke spesielt pen selv. Og hvor gammel er han? 23? Hun har en type ihvertfall. Alle har noe til felles.  

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting går iallefall igjen i hvert eneste forhold; outing og kjæresterier på IG i full offentlighet i det som skal være en profesjonell profil. Hvorfor?! Så blir det pekt på oss heksene her inne som ikke lar henne være i fred. Ref tidligere forhold med jeger’n på Tjuvholmen. HVA MED Å SLUTTE KOMMENTERE PÅ HVERANDRES OFFENTLIGE IG DA?? Puh.. da fikk jeg det ut av verden. For ordens skyld må jeg si at jeg synes Lene er veldig pen, ikke enig i kommentar over. 

Endret av Showmustgoon
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, Ice_83 skrev:

Hvordan har hun draget på slike 'glatte' fyrer?!? Hun er ikke spesielt pen selv. Og hvor gammel er han? 23? Hun har en type ihvertfall. Alle har noe til felles.  

Men er jo ikke noe galt med glatte fyrer? Synes alle var kjekke og de fremstår som oppegående mannfolk. Bemerker meg at alle har gått videre; Gard har fått baby, ungkaren fikk vel dame rett etter? Og Kjell Ola virker superhappy! For meg virker det som om det er hun som har mark i ræven.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet dere at de er sammen? Selfiqueen and king isåfall.  Mannfolk som tagger seg selv med hashtaggen "eyecandy".  Herregud... 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi de kommenterer på hverandres bilder, er på hyttetur sammen, osv. Her en dag var de noen som ville bli hans kjæreste og hun protesterte i kommentarfeltet. Slike ting! At de er sammen er bare noe jeg antar selvsagt! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...