Gå til innhold

Lene Orvik


Iriina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest badesangen

Lene må få sinnsykt med oppmerksomhet når hun er på singel-ferie i NYC. Hun har et uvanlig utseende (blond, blåøyd, full glam), og hun er smilende og imøtekommende (ikke østeuropeisk modell-sur). Ser for meg hun ikke får gå særlig i fred på gata der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykt hva forskjell det er mellom lene sin profil med filter og fra Sophie Elise sine bilder som er blitt lagt ut på insta fra new york. Ikke så brun som jeg trudde 😅 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Blomster456 skrev:

Sykt hva forskjell det er mellom lene sin profil med filter og fra Sophie Elise sine bilder som er blitt lagt ut på insta fra new york. Ikke så brun som jeg trudde 😅 

Ser ut som hun har overdrevet operasjoner i ansiktet( Lene). Ikke pent. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, badesangen skrev:

Lene må få sinnsykt med oppmerksomhet når hun er på singel-ferie i NYC. Hun har et uvanlig utseende (blond, blåøyd, full glam), og hun er smilende og imøtekommende (ikke østeuropeisk modell-sur). Ser for meg hun ikke får gå særlig i fred på gata der.

sikkert derfor hun liker seg så godt der...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Blomster456 skrev:

Sykt hva forskjell det er mellom lene sin profil med filter og fra Sophie Elise sine bilder som er blitt lagt ut på insta fra new york. Ikke så brun som jeg trudde 😅 

Måtte inn og sjekke. Wow!!! 😳😳😳

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, Blomster456 skrev:

Sykt hva forskjell det er mellom lene sin profil med filter og fra Sophie Elise sine bilder som er blitt lagt ut på insta fra new york. Ikke så brun som jeg trudde 😅 

Ja, det var en stor forskjell.. 🙈

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badesangen

Hun jobber i NY. Har til og med eget kontor. Men hva jobbes det med? Velge ut fliser til ny leilighet? Designe smykker? Lage bloggposter? Lage podcastmanus? (?!).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.10.2019 den 6.39, Blomster456 skrev:

Sykt hva forskjell det er mellom lene sin profil med filter og fra Sophie Elise sine bilder som er blitt lagt ut på insta fra new york. Ikke så brun som jeg trudde 😅 

Jeg kjente hun ikke igjen 😅

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hei fra min nye “workspace” i NY, midt i midtown – et type sånt åpent coworking community. Veldig hyggelig, og kjekt å sitte sammen med masse andre mennesker fra all over the world". 

Altså...

 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.10.2019 den 23.36, udiskutert skrev:

"Hei fra min nye “workspace” i NY, midt i midtown – et type sånt åpent coworking community. Veldig hyggelig, og kjekt å sitte sammen med masse andre mennesker fra all over the world". 

Altså...

 

Haha 😂   

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badesangen

Er det ikke en meme fra Jodel, om han som has been så mye i LA, at han bare bryter ut i engelsk all the time? 

Lene går all in og er totalt uiroinsk i å kopiere sitt idol Carrie Bradshaw. Høye stiletter og dyre middager på Manhattan. Og nå eget workspace.

I couldn't help but wonder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillesnøfnugg

Redigerer hun bildene på IG? Totalt ulike bilder på SE sine bilder og det hun viser frem på IG. Både kropp og fjes er ulik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, lillesnøfnugg skrev:

Redigerer hun bildene på IG? Totalt ulike bilder på SE sine bilder og det hun viser frem på IG. Både kropp og fjes er ulik.

Første jeg tenkte da jeg så bildene SE la ut. Hun ser mye blekere ut på SE sine bilder og kroppsfasongen er også annerledes. På hennes egen IG-profil ser hun jo skikkelig brun ut? Men jeg har sett bilder på bloggen hennes før der fjeset er fullt av solpudder og resten av kroppen er kritthvit.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, lillesnøfnugg skrev:

Redigerer hun bildene på IG? Totalt ulike bilder på SE sine bilder og det hun viser frem på IG. Både kropp og fjes er ulik.

Hun redigerer garantert bildene sine. De fleste bloggere gjør nok det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Altså...

Lene ser 10-15kilo tyngre ut på SE sine bilder enn sine egne.

Det er ikke et problem og ikke ment som kritikk på kroppen til Lene. MEN!! Det er kritikk mot hvordan Lene fremstiller kroppen sin på SoMe og at hun er med på å skape kroppspress. Hvorfor må hun fremstille seg som veldig mye tynnere? Er det ikke bra nok å være litt rund i kantene?

Hun ser jo bra ut på bildene til SE, men hun ser overhodet ikke ut som seg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, loveli skrev:

Altså...

Lene ser 10-15kilo tyngre ut på SE sine bilder enn sine egne.

Det er ikke et problem og ikke ment som kritikk på kroppen til Lene. MEN!! Det er kritikk mot hvordan Lene fremstiller kroppen sin på SoMe og at hun er med på å skape kroppspress. Hvorfor må hun fremstille seg som veldig mye tynnere? Er det ikke bra nok å være litt rund i kantene?

Hun ser jo bra ut på bildene til SE, men hun ser overhodet ikke ut som seg selv!

Du er jo med på å kroppspresset ved å si at hun er "rund i kantene".

Det er hun jo overhodet ikke,redigering eller ei.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, J.. skrev:

Du er jo med på å kroppspresset ved å si at hun er "rund i kantene".

Det er hun jo overhodet ikke,redigering eller ei.

Hun er jo det? Og når ble det negativt? Jeg skriver jo at hun er fin og bra nok som hun er flere ganger!?

Jeg er rund i kantene selv, så takk for det.

Endret av loveli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.10.2019 den 6.39, Blomster456 skrev:

Sykt hva forskjell det er mellom lene sin profil med filter og fra Sophie Elise sine bilder som er blitt lagt ut på insta fra new york. Ikke så brun som jeg trudde 😅 

Nå har endelig fått se bildet og holy fuck! 😳 Veldig stor forskjell ja, og hun ser veldig bleik ut enn det hun gjør på sine egne bilder. Tydelig at hun Photoshopper bildene sine mye. Gammel er hun egentlig? Skulle jeg tippet, så hadde jeg tippet 40 år

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...