Gå til innhold

Lene Orvik


Iriina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er enig i at hun er flink å synge. Men hun har ikke noe som skiller henne ut fra andre som tester ut sangkonkurranser, vinner, og blir borte igjen. Hun hadde sikkert egnet seg til å være med på noen remixer sammen med folk fra EOTB 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har tenkt litt på stilen til Lene. Hun er flink å kle seg, men hun er jo helt avhengig av at alt skal være nytt. Hun bruker jo ikke klær på en kreativ måte. Det er ikke mye gjenbruk å spore, og man ser sjelden de samme plaggene igjen. Alt skal være nytt, nytt, nytt. Og det er jo ikke noe folk flest kan ta seg råd til, så jeg lurer på hva hun prøver å påvirke, og om hun har gjort seg opp noen tanker om dette. Sånn bortsett fra "viktigheten av å følge drømmene sine", that is. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom tilfeldigvis over instakontoen til Gard idag. Han virker å være veldig lykkelig med hun nye. Og hun virker kjempesøt. 

Jeg lurer på hva LO tenker om at han har gått videre. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, bonsaijenta skrev:

Jeg kom tilfeldigvis over instakontoen til Gard idag. Han virker å være veldig lykkelig med hun nye. Og hun virker kjempesøt. 

Jeg lurer på hva LO tenker om at han har gått videre

Er det ikke ganske lenge siden de gikk fra hverandre da? Er ikke sikkert hu da har så mange tanker om at han har gått videre... 🤷🏼‍♀️ 

 

Jeg er ganske spent på om leiligheten blir solgt som den er! (Og hva den evnt blir solgt for...)

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, O.G. skrev:

Har ikke leiligheten ligget ute til salgs ei god stund nå?

Jo, men ikke rart hun ikke får solgt den. Leiligheten er overpriset og utrolig upraktisk 🤦‍♀️

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leiligheten er jo igrunn kjempefin, men veeeeeldig upraktisk for de aller fleste.  Bad/soverom, null oppbevaring, og et alt for stort trendfokus er ikke akkurat positivt når man skal selge.  Den er sannsynligvis utdatert om et par år (hvis man tenker trender), og da er det noen svært kostbare endringer som må gjøres for å oppdatere den.  

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har laget en sær leilighet som hun liker, ikke rart at den ikke blir solgt da....man må treffe bredere hvis man vil selge og tjene penger på leiligheter...

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest TyrkiskPepper

Totalt upraktisk, men ja kanskje hun hadde fått solgt den om hun var en større "kjendis". Prisen må ihvertfall ned.🤣

Endret av TyrkiskPepper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært steinrik og singel, uten barn hadde jeg elsket leiligheten hennes. Den er jo superfin for 1 pers. Men hvor mange som er alene kjøper så dyr leilighet?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg som syns hun ser mye mer ut som «seg selv» igjen i ansiktet? Nå er de falske vippene av også, så det gjør nok mye, men tenkte på det før de gikk også. Hun var veldig oppblåst av botox en periode, men ser mye mer vanlig ut nå? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...