Gå til innhold

Lene Orvik


Iriina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3 timer siden, Della skrev:

Når skal hun tilbake til New York?

 

Virker som om karrierevalget og hele "flyttingen" gikk i dass.  

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må jo ha blitt noen sykt dyre uker for henne i New York

fikk ikke solgt eller leid ut leiligheten. Hun er tøff som prøver å gjøre noe utenom det vanlige da - spennende å se hva hun gjør videre. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Fredrik29 skrev:

Det må jo ha blitt noen sykt dyre uker for henne i New York

fikk ikke solgt eller leid ut leiligheten. Hun er tøff som prøver å gjøre noe utenom det vanlige da - spennende å se hva hun gjør videre. 

Ja, dyrt ble det nok. Sikkert derfor hun kom hjem. Jeg synes også det virker som at hun er i en slags identitetskrise. Det behovet for bekreftelse kommer ikke fra en sunn plass. Og slik hun formulerer seg og skriver om livet sitt, så virker det som at hun er på søken etter noe. Og det har hun sikkert vært veldig lenge (mtp at hun har gått til coach o.l). 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen spør på bloggen om leiligheten hun fikk leie til 1.september, og da sier hun at hun aldri har sagt det. Et kort søk i bloggen fant det, sort på hvitt. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siste innlegget kan vel oppsummeres med: Jeg har ombestemt meg, og flytter ikke til NY likevel. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, smalls skrev:

ikke jeg heller. Synes det var mye tørrprat der.

Hun er jo veldig impulsiv. Tror ikke hun selv vet hva hun vil, og det kan jeg skjønne. Ett liv bestående av alkohol, festing, late dager med kaffe blanda med kollagen pulver, lunsjdates med "bestiser" og instagramselfies med "brekkie" og "lunch o clock" (😅) kan bli innmari meningsløst i lengden. Jeg føler at uansett hvor hardt hun prøver så klarer ikke hun å komme ut av denne livsstilen. Glamouren har tatt skikkelig overhånd og livsstilen trives hun med, så historier om "Midsund Lene" kan hun spare oss for. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, lysestake skrev:

Hun er jo veldig impulsiv. Tror ikke hun selv vet hva hun vil, og det kan jeg skjønne. Ett liv bestående av alkohol, festing, late dager med kaffe blanda med kollagen pulver, lunsjdates med "bestiser" og instagramselfies med "brekkie" og "lunch o clock" (😅) kan bli innmari meningsløst i lengden. Jeg føler at uansett hvor hardt hun prøver så klarer ikke hun å komme ut av denne livsstilen. Glamouren har tatt skikkelig overhånd og livsstilen trives hun med, så historier om "Midsund Lene" kan hun spare oss for. 

For ikke å glemme "DinDin".

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, lysestake skrev:

Hun er jo veldig impulsiv. Tror ikke hun selv vet hva hun vil, og det kan jeg skjønne. Ett liv bestående av alkohol, festing, late dager med kaffe blanda med kollagen pulver, lunsjdates med "bestiser" og instagramselfies med "brekkie" og "lunch o clock" (😅) kan bli innmari meningsløst i lengden. Jeg føler at uansett hvor hardt hun prøver så klarer ikke hun å komme ut av denne livsstilen. Glamouren har tatt skikkelig overhånd og livsstilen trives hun med, så historier om "Midsund Lene" kan hun spare oss for. 

At hun går drittlei av det samme om igjen og om igjen og om igjen og om igjen og om igjen. Jeg hadde blitt lei. Veldig lite variasjon, men henne om det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Tuslix skrev:

Kanskje hun skulle prøvd vokse opp og komme seg ut av ego «meg,meg,meg»  bobla? 

Det hadde nok vært sunt og bra for henne. Mindre "meg meg meg"

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Om man ønsker å «finne seg sjæl» så må man ofte løfte blikket opp og ut mot andre mennesker og involvere seg i frivillig arbeid og lignende, mener jeg. 

Har man drevet med intens navlebeskuing i årevis så er neppe svaret å finne der inne. 

Endret av Mme Blavatsky
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er «vannmann-kvinne» ?!? Fin måte å uansvarliggjøre seg selv det. Hun skriver i det rimelig platte innlegget sitt at hun konstant vurderer relasjoner osv, må være utrolig slitsomt å skulle «selvrealisere» seg selv hele tiden og vurdere alt rundt seg. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...