Gå til innhold

Lene Orvik


Iriina

Anbefalte innlegg

Lurer på hvordan hun genererer inntekt for tiden, blogger jo ikke. Kan man leve av å reklamere for kollagenpulver på insta?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt merkelig at hun ikke poster middager m/drikke etter hun startet med en "hvit måned". Lene har jo dokumentert daglig av vin til maten før utsagnet. For å få folk til å tro på det hun sier med tanke på det ekstreme inntaket av alkohol hun har hatt, så hadde det jo vært fint om hun viser det på SoMe for å inspirere andre. Kan ikke huske å ha sett alkoholfri drikke til middagen på mange år. Det sier jo litt. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Hun lodder stemningen i eget kommentarfelt og får ikke akkurat overstrømmende respons. 11 kommentarer på emner man er interessert i å høre om. 

Lukter suksess.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gazpacho

Jeg syns en podcast hadde vært flott. For jeg har inntrykket av at Lene Orvik ikke består av mer enn to silikonpupper, to restylanelepper og ei lita rumpe. Hadde vært fint å få spedd på det inntrykket, for spesielt fordelaktig er det jo ikke. 

Endret av Gazpacho
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, hippyskippy skrev:

Nei, hun har så utrolig slitsom og falsk stemme. Seee på yyyyyndige meeeeg tiihi

Hvorfor snakker hun ålesunder og ikke nordmøring egentlig? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hva er greia med den oransje nyansen i ansiktet til Lene?  Det synes veldig godt i det nest siste innlegget der hun er på skiferie i Hemsedal.

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Ice_83 skrev:

Hvorfor snakker hun ålesunder og ikke nordmøring egentlig? 

Det EER så teit det.  gir fra seg hele morsmålet pga. noen år i Ålesund liksom. Sikkert fordi hun tror at det er søtere.. Tingen er at det skriker fasade og falskhet av det  i stedet...

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler det hele er litt trist at hun ikke kan hoppe av sosiale medier-kjøret nå som det virker som at populariteten hennes daler. Det er sikkert veldig vanskelig å gi slipp på det livet for en mer normal jobb. 

Jeg kunne sett for meg LO i en jobb der hun jobber med interiør eller med mote, for det er jo noe hun interesserer seg veldig for. Tror hun hadde gjort det bedre der enn å tviholde på insta, blogg og å nå forsøke å starte podd om seg selv. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Megplussto skrev:

Jeg kunne sett for meg LO i en jobb der hun jobber med interiør eller med mote, for det er jo noe hun interesserer seg veldig for. Tror hun hadde gjort det bedre der enn å tviholde på insta, blogg og å nå forsøke å starte podd om seg selv. 

Hun interesserer seg kanskje for det, men har hun egentlig noe talent i å skape et sted som er praktisk å bo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, O.G. skrev:

Hun interesserer seg kanskje for det, men har hun egentlig noe talent i å skape et sted som er praktisk å bo?

Njaaaa, hehe. Jeg ser poenget med at leiligheten hun har nå gjorde hun ganske ubeboelig for de aller fleste ved oppussingen, men mener fortsatt hun har øye for fargekombinasjoner og hva som er trendy. Det med praktisk kan kanskje kommer med erfaring og tilbakemeldinger?😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Megplussto skrev:

Njaaaa, hehe. Jeg ser poenget med at leiligheten hun har nå gjorde hun ganske ubeboelig for de aller fleste ved oppussingen, men mener fortsatt hun har øye for fargekombinasjoner og hva som er trendy. Det med praktisk kan kanskje kommer med erfaring og tilbakemeldinger?😅

Her tror jeg vi forblir uenige. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

54 minutter siden, O.G. skrev:

Her tror jeg vi forblir uenige. 

Å? Mener du hun ikke har øye for det? Hm, kanskje jeg som er helt borti natta (jeg er ikke så veldig interiørinteressert selv), men synes det ser ut som om hun slenger seg med på det meste av interiørtrender jeg..?🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stusser litt over det leilighetsprosjektet hennes. Den forrige hun solgte var kul - både pen og praktisk - og denne hadde også mange trendfaktorer, men det var så mye som var feil denne gangen, litt off liksom. Hvem har et helveggs speil over hele kjøkkenbenken, slik at man må speile seg hver gang man ser opp i matlaginga? Speilet tar opp hele veggen slik at det ikke blir plass til hyller, og oser av rosablogger eller narcissist. Hvem andre vil speile seg så mye? Akkurat dette tror jeg appellerer til veldig få, enda færre enn de som vil ha bad på soverommet. Og bare det uøkonomiske i å fjerne et soverom i en 73 kvm leilighet, hvor det er en forventning i markedet om at det skal være plass til to soverom. Og sist, men ikke minst, selv om jeg tror hun kunne ha fått solgt leiligheten i fjor med riktig pris - nå oser den av 2018 og er ikke trendy lenger. Monokromtrenden er på vei ut, metalldører er på vei ut... Hvis hun skal selge den i høy prisklasse nå, må hun nesten pusse den opp en gang til... Ikke noen kjempestart på flippeprosjektet det der, altså.

Edit: Glemte å nevne - det rareste er kanskje rosetten som er plassert rett ved vinduet på kjøkkenet, over den ytterste lampa. Rosetter skal jo være i senter av himlingen. Og avstanden mellom de tre lampene er heller ikke like stor.

Endret av Bloggleseren
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...