Gå til innhold

Lene Orvik


Iriina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Han ser jo ikke særlig selvsentrert ut han, så det varer nok skikkelig lenge. To personer som er besatt av seg selv, blir mye kjærlighet da. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så er det den reklamen da🙈

"forresten gidder dere å ta bilde av meg ved siden av denne bilen, må jo reklamere for den når jeg låner den gratis fra Oslo til midtsund, ikke så farlig om dere ikke får med hele bilen, bare dere får med meg" 🙈 reklame i farten! Kjøp deg en tesla selv lene, istedenfor å snulte på teslamotors, hver gang du skal på tur, med dårlig reklame👎

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tydelig at bloggen kommer laaaangt nede på hennes prioriteringsliste.. Når hun først kommer med noe er det enten reklame eller lite klær hun har å by på, eventuelt begge deler i et innlegg.

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tulleruska

Fascinerende at Lene som er så familiekjær bare klarer å være hjemme 2-3 dager før hun må på farten igjen. Lengselen er vel stor etter både korte, korte kjoler og litt alkohol i glasset. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun befinner seg vel ganske langt fra å leve etter drømmen sin. Hun skulle jo leve av å flippe leiligheter? Men nå sliter hun  med å flippe den første...den har vel ligget ute i over et halvt år?

Synes det eneste  Lene forsøker å flippe for tiden er seg selv i lite ekslusivt undertøy? Ikke så veldig businesskvinne, men veldig Vi Menn.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kleint å få noen andre til å filme seg selv bakfra mens man strutter med rumpa å gjør seg "deilig" foran speilet.. Er konstant "se på meg, se på meg" på alle kanaler.. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Cselena skrev:

Kleint å få noen andre til å filme seg selv bakfra mens man strutter med rumpa å gjør seg "deilig" foran speilet.. Er konstant "se på meg, se på meg" på alle kanaler.. 

Er dessverre standarden til mange bloggere, mest "meg meg meg meg" på alt de deler uten annet innhold

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Cselena skrev:

Kleint å få noen andre til å filme seg selv bakfra mens man strutter med rumpa å gjør seg "deilig" foran speilet.. Er konstant "se på meg, se på meg" på alle kanaler.. 

Hahaha, det der var veldig spesielt! 😂 Står med rumpa i været og i det hun snur seg så detter nesten puppene ut 😳

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Marie1987 skrev:

Hahaha, det der var veldig spesielt! 😂 Står med rumpa i været og i det hun snur seg så detter nesten puppene ut 😳

Hvorfor bruke så åletrange kjoler?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 2/21/2015 at 3:22 PM, Iriina said:

Ser på blogglisten at hun har bare 2000 lesere? Hvordan kan hun ha så mange følgere på Instagram og tjene bra da?

Ren skjær interesse. Trodde hun var en av de 'største'

eg har stor erfaring med reklama hvis du trenger noe tips jeg kan hjelpe deg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett blogginnlegg på 3 uker... Hun glemmer at det er pga leserne i utgangspunktet at hun kan leve den livsstilen hun har.. Det tar også opptil flere uker før hun godkjenner og svarer på kommentarer. Helt ærlig så virker det som at hun lever livet på rosa skyer og bryr seg lite om følgerne sine. Hun viser seg frem og er i sentrum konstant. Og livsstilen hun lever nå med dyre middager og ekstremt mye vin, lettkledde bilder som kunne vært i playboy, konstant kløft og rumpe med bilder som spiller på sex, er det totalt motsatte av hvem hun var. Sjokkerende. 

 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.1.2020 den 2.40, Cselena skrev:

Ett blogginnlegg på 3 uker... Hun glemmer at det er pga leserne i utgangspunktet at hun kan leve den livsstilen hun har.. Det tar også opptil flere uker før hun godkjenner og svarer på kommentarer. Helt ærlig så virker det som at hun lever livet på rosa skyer og bryr seg lite om følgerne sine. Hun viser seg frem og er i sentrum konstant. Og livsstilen hun lever nå med dyre middager og ekstremt mye vin, lettkledde bilder som kunne vært i playboy, konstant kløft og rumpe med bilder som spiller på sex, er det totalt motsatte av hvem hun var. Sjokkerende. 

 

Kunne ikke ha vært mer enig! 🙈

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lenemor skal visstnok ha en alkoholfri måned som startet 6 Januar, men tror det ikke før jeg ser det siden hun knapt drikker noe annet enn vin i hverdagen🙈 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hun bruker ordet sinnsyk(t) to ganger i sitt første (korte) innlegg på to uker. Kanskje det å prøve å forbedre ordforrådet hadde vært et lurt nyttårsforsett? 

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lene skriver på sitt siste innlegg at hun har hatt TO hele uker med fri og har kvalitetstid med familien osv.. Men hun gadd jo ikke å være med familien sin i jula mer en ett par få dager før hun bare måtte tilbake til Oslo for å feste🙄 Synd hun ikke tilbringer mer tid med familien sin når hun først har ferie når det kommer tydelig frem at hun har ett godt forhold til de.. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Cselena skrev:

Lene skriver på sitt siste innlegg at hun har hatt TO hele uker med fri og har kvalitetstid med familien osv.. Men hun gadd jo ikke å være med familien sin i jula mer en ett par få dager før hun bare måtte tilbake til Oslo for å feste🙄 Synd hun ikke tilbringer mer tid med familien sin når hun først har ferie når det kommer tydelig frem at hun har ett godt forhold til de.. 

Hun har ikke ro på ræva. Det må skje noe konstant . Er vel på tide å roe ned den festingen i en alder av snart 33 år....

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...