Gå til innhold

Lene Orvik


Iriina

Anbefalte innlegg

Hun får nok green-card i USA #spons. Trump liker jo blondiner med interesse for store vesker og interiør.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lene postet på IG story tidligere idag bilde av politistasjonen og med en stor konvolutt i hånda og skreiv "Justice needs to be served" elns. (hun sletta det kort tid etterpå) lurer på hva det dreier seg om🤔 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Cselena skrev:

Lene postet på IG story tidligere idag bilde av politistasjonen og med en stor konvolutt i hånda og skreiv "Justice needs to be served" elns. (hun sletta det kort tid etterpå) lurer på hva det dreier seg om🤔 

Oi, noen som er anmeldt? Er det... kg?😵

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Ninnn skrev:

Oi, noen som er anmeldt? Er det... kg?😵

Det håper jeg ikke. Jeg syns egentlig at dere er snille med kritikken mot LO. Jeg har selv støttet henne hele tiden, men sluttet å følge henne etter Dubai. Fulgte denne tråden igjen, etter at jeg så leiligheten hennes på Finn. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun overlater ikke mye til fantasien der hun poserer i genser og truse på sitt siste innlegg på Instagram 🙈...

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Jordbærogfløte skrev:

Hun overlater ikke mye til fantasien der hun poserer i genser og truse på sitt siste innlegg på Instagram 🙈...

Også så relevant tekst til bildet da 🙄 Ikke mye som minner om at påska er rett rundt hjørnet på bildet akkurat 🤔

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 minutter siden, snowbreeze skrev:

Også så relevant tekst til bildet da 🙄 Ikke mye som minner om at påska er rett rundt hjørnet på bildet akkurat 🤔

Ikke sant? Skulle til å si påskehøne 🐔😁

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voldsomt så hun spiller på sex daa! Undertøy bilder og trusa langt opp i dåsa😂 hvem er det hun vil nå ut til? 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lagerbestilling

Jeg syns det er så vanvittig kjipt når kvinner gjør seg selv til dumme sexobjekter. Lene har garantert noe fornuftig å komme med til følgere sine, men hun velger restylane-trut og å friste med silikonpuppene sine i stedet. IG-feeden til denne 32 år gamle dama består nesten utelukkende av pupper, rumpe og lår. Og masse, masse festing. Foreldrene hennes er sikkert kjempestolte 🙄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viktig at det hun har på seg av (ski)klær skal være så tiiiiiight som mulig. Jeg hadde fått FNATT av så trange klær i bakken... Og full sminke som sikkert smelter i påskesola🙄 Gløøøød må vite. Jeg «LOL’er» inni meg av fjols til fjells kostymene hennes, det ser bare helt latterlig fjollete ut😂

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.4.2019 den 22.12, Jordbærogfløte skrev:

Hun overlater ikke mye til fantasien der hun poserer i genser og truse på sitt siste innlegg på Instagram 🙈...

Og Anne Brith kommenterer, OMG duuuu altså. Miss hot!! 😂😂😂 høres presis ut som min datter på 15 og henne venninner. Bare at AB er i midten av 40åra 🙄

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Clara80 skrev:

Og Anne Brith kommenterer, OMG duuuu altså. Miss hot!! 😂😂😂 høres presis ut som min datter på 15 og henne venninner. Bare at AB er i midten av 40åra 🙄

Hehe, det forundrer meg ikke.. 🙈😂

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.4.2019 den 13.37, Mekkapekka skrev:

Viktig at det hun har på seg av (ski)klær skal være så tiiiiiight som mulig. Jeg hadde fått FNATT av så trange klær i bakken... Og full sminke som sikkert smelter i påskesola🙄 Gløøøød må vite. Jeg «LOL’er» inni meg av fjols til fjells kostymene hennes, det ser bare helt latterlig fjollete ut😂

De virker rett og slett for små!! Er det virkelig slik at hun ikke kan gå opp en str i klær pga da virker hun for stor eller?1?🙄

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Ice_83 skrev:

De virker rett og slett for små!! Er det virkelig slik at hun ikke kan gå opp en str i klær pga da virker hun for stor eller?1?🙄

Garantert. Hun er ofte flink til å poengtere hvilken størrelse hun bruker i den og den genseren. Reagerte da jeg så hun skrev noe sånt som dette: «denne er i str.s, men den er liiiiiten i str..»🤔🤦🏼‍♀️ OK....?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonseinnlegg for betakaroten på bloggen nå. Skjønte at det var rett rundt hjørnet siden hun er så opptatt av gløøøød! Det vil jo ingen ende ta 🙈

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Så har hun fått solgt leiligheten? Synes den var overpriset. Over 7 millioner for en treroms blokkleilighet i andre etasje uten balkong? Nei, så mye hadde jeg aldri giddet å betalt for en blokkleilighet. Med så lite oppbevaringsplass, så kan ikke par bo der. Det ser fancy ut, men vil MYE heller ha det praktisk enn fancy og trendy. Den glassveggen hadde bare vært i veien og irritert meg 

Endret av smalls
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, smalls skrev:

Så har hun fått solgt leiligheten? Synes den var overpriset. Over 7 millioner for en treroms blokkleilighet i andre etasje uten balkong? Nei, så mye hadde jeg aldri giddet å betalt for en blokkleilighet. Med så lite oppbevaringsplass, så kan ikke par bo der. Det ser fancy ut, men vil MYE heller ha det praktisk enn fancy og trendy. Den glassveggen hadde bare vært i veien og irritert meg 

Den har (en svært liten) balkong, men enig. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste i innlegg om påskeferien på bloggen. Nevner 3 sponsede produkter uten å nevne noen sted at det er reklame. På instagram er det opplyst om at både opphold på Geilo og Hemsedal, samt Teslaen hun lånte var sponset. På bloggen er det bare om hvor fantastisk de stedene er. Vestlia Resort på Geilo kaster jo sponsing til alle kjente fjes virker det som...

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...