Gå til innhold

Lene Orvik


Iriina

Anbefalte innlegg

Fikk med meg snappinga til Lene og Carina Dahl i påska. Har aldri sett maken på moteoppvisning i skibakken. Her skal det lyse babe laang vei, og ingen skal ta feil av at det kommer ei skikkelig rype sneglende oppover i stolheisen. Langt, utslått hår, full krigsmaling, åletrange bukser og jakker, colgate-smil og jaggu ei litta utrigning og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

55 minutter siden, Ninnn skrev:

Fikk med meg snappinga til Lene og Carina Dahl i påska. Har aldri sett maken på moteoppvisning i skibakken. Her skal det lyse babe laang vei, og ingen skal ta feil av at det kommer ei skikkelig rype sneglende oppover i stolheisen. Langt, utslått hår, full krigsmaling, åletrange bukser og jakker, colgate-smil og jaggu ei litta utrigning og.

Enig. For et fe sjå.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ninnn skrev:

Fikk med meg snappinga til Lene og Carina Dahl i påska. Har aldri sett maken på moteoppvisning i skibakken. Her skal det lyse babe laang vei, og ingen skal ta feil av at det kommer ei skikkelig rype sneglende oppover i stolheisen. Langt, utslått hår, full krigsmaling, åletrange bukser og jakker, colgate-smil og jaggu ei litta utrigning og.

De er over 30 år og ikke 21. Det er tåpelig å se på. Noen blir aldri voksne.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Gjest22 skrev:

Siste i innlegg om påskeferien på bloggen. Nevner 3 sponsede produkter uten å nevne noen sted at det er reklame. På instagram er det opplyst om at både opphold på Geilo og Hemsedal, samt Teslaen hun lånte var sponset. På bloggen er det bare om hvor fantastisk de stedene er. Vestlia Resort på Geilo kaster jo sponsing til alle kjente fjes virker det som...

Rart at de vil sponse bloggere når de ikke gidder å nevne at det er reklame. Hva er vitsen da? Er ikke det en del av poenget? De får ting gratis og må reklamere for det? Si at det er sponset. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, smalls skrev:

Rart at de vil sponse bloggere når de ikke gidder å nevne at det er reklame. Hva er vitsen da? Er ikke det en del av poenget? De får ting gratis og må reklamere for det? Si at det er sponset. 

Meld det inn. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, Ninnn said:

Fikk med meg snappinga til Lene og Carina Dahl i påska. Har aldri sett maken på moteoppvisning i skibakken. Her skal det lyse babe laang vei, og ingen skal ta feil av at det kommer ei skikkelig rype sneglende oppover i stolheisen. Langt, utslått hår, full krigsmaling, åletrange bukser og jakker, colgate-smil og jaggu ei litta utrigning og.

 

Jeg er i slalombakken og langrennsløypa så og si hver helg i løpet av vinteren, og jeg ALDRI sett noen som ser så stæsja ut! Ikke i nærheten en gang.  Det ser så utrolig teit ut. Hadde jeg møtt på noe sånt i bakken, så tror jeg at jeg hadde flira meg ihjel😮  Hun må jo lyse oransje hud/perfekt hår, åletrang kritthvit skisdress på lang vei. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, Gjesta skrev:

 

Jeg er i slalombakken og langrennsløypa så og si hver helg i løpet av vinteren, og jeg ALDRI sett noen som ser så stæsja ut! Ikke i nærheten en gang.  Det ser så utrolig teit ut. Hadde jeg møtt på noe sånt i bakken, så tror jeg at jeg hadde flira meg ihjel😮  Hun må jo lyse oransje hud/perfekt hår, åletrang kritthvit skisdress på lang vei. 

Husker jeg leste intervju med snowboardstjerna Stine Brun Kjeldsås i Mag for mange herrens år siden. Hun sa at den sikreste måten å vise man er grønnskolling og ny i bakken på, er å komme i de nyeste og dyreste snowboardklærne. De som er genuint opptatt av sporten bryr seg ikke om hva de har på seg, og står like gjerne på brett med regnbukse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg sett noen være skikkelig dollet og stæsjet opp i skibakken, så hadde jeg heva bryna. Greit nok man vil se sexy ut på byen, stranda osv, men skibakken?? :klo: Jeg synes ikke det er rette plassen å være deilig på. Det ser så...........rart ut. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎24‎.‎04‎.‎2019 den 9.28, Gjesta skrev:

 

Jeg er i slalombakken og langrennsløypa så og si hver helg i løpet av vinteren, og jeg ALDRI sett noen som ser så stæsja ut! Ikke i nærheten en gang.  Det ser så utrolig teit ut. Hadde jeg møtt på noe sånt i bakken, så tror jeg at jeg hadde flira meg ihjel😮  Hun må jo lyse oransje hud/perfekt hår, åletrang kritthvit skisdress på lang vei. 

Ikke jeg heller.... tenkte faktisk over det nå i påsken.. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå reklamerer hun for det kollagenpulveret som ørten andre influensere har reklamert for.. Skulle gjerne sett huden hennes uten selvbruning og sminke. Det blir FOR mye stæsj på henne..

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner virkelig hvordan bloggen hennes var før. Synest det er synd at det kun er fokus på kropp, sminke, glød ol. Savner når innleggene hadde noe budskap. Hun som får reist og opplevd så mye gir jo egentlig grunnlag for å skrive fine innlegg, men velger heller å posere i bikini. Og tror ikke jeg har sett at hun noen gang tar initiativ for å se hvordan lokalbefolkningen bor? Hvordan de lever? Det er kun fokus på lene lene lene. Drinker, bikini, og hvor vakkert det er der. Greit nok det også, sier ikke det, men savner innlegg med noe mening bak hvor hun har gjort opp seg noen tanker

 

 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jentenfra skrev:

Jeg savner virkelig hvordan bloggen hennes var før. Synest det er synd at det kun er fokus på kropp, sminke, glød ol. Savner når innleggene hadde noe budskap. Hun som får reist og opplevd så mye gir jo egentlig grunnlag for å skrive fine innlegg, men velger heller å posere i bikini. Og tror ikke jeg har sett at hun noen gang tar initiativ for å se hvordan lokalbefolkningen bor? Hvordan de lever? Det er kun fokus på lene lene lene. Drinker, bikini, og hvor vakkert det er der. Greit nok det også, sier ikke det, men savner innlegg med noe mening bak hvor hun har gjort opp seg noen tanker

 

 

Hvordan var bloggen før, mener du? Hun delte mye mer fra privatlivet før, stort og smått fra hverdagslivet sitt. Men det var aldri store tanker eller dype budskap der. Det har i så fall vært et forsøk på det nå de siste åra, med selvstendige og måldrevne Lenemor som reflekterer rundt livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Ninnn skrev:

Hvordan var bloggen før, mener du? Hun delte mye mer fra privatlivet før, stort og smått fra hverdagslivet sitt. Men det var aldri store tanker eller dype budskap der. Det har i så fall vært et forsøk på det nå de siste åra, med selvstendige og måldrevne Lenemor som reflekterer rundt livet.

Nei, absolutt ikke noe store tanker eller dype tanker. Mener at jeg savner det at hun delte smått fra privatlivet sitt før. Og nå kanskje siden det virker som at hun er blitt voksen og så reflektert burde ha skrevet innlegg som har et annet fokus enn kropp, sminke, og glød; som da fks å gi oss et innblikk over hvordan lokalbefolkningen lever de stedene. Fremfor bare luksus 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke norske barnehager stengt idag? Hvorfor er denne åpen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Pocahontas10000 skrev:

Er ikke norske barnehager stengt idag? Hvorfor er denne åpen?

Har Lene startet en barnehage? 🤔 Satser på at dette er en feilpostering 😉

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

17 timer siden, Jentenfra skrev:

Hun har ofte mange fine fletter. Noen som tilfeldigvis vet hvem hun går til? 

Sponset av Meraki. Hun som flettet sist var catrine_merakistudio på instagram :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare til å stikke innom en hvilken som helst frisørsalong med nyvaska hår fra dagen før, og spør om de har tid til å flette. Har de ikke tid, så prøv neste salong. Her i byen koster sånn rask styling fra 250,- kr. 👌🏼

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.4.2019 den 22.33, Ninnn skrev:

Fikk med meg snappinga til Lene og Carina Dahl i påska. Har aldri sett maken på moteoppvisning i skibakken. Her skal det lyse babe laang vei, og ingen skal ta feil av at det kommer ei skikkelig rype sneglende oppover i stolheisen. Langt, utslått hår, full krigsmaling, åletrange bukser og jakker, colgate-smil og jaggu ei litta utrigning og.

Dette skulle jeg virkelig ønske jeg så 😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende at månedens Glossybox ikke bare gir utrolig glød til huden men at den også endrer fargen på genseren din. Det er fremskritt gitt! 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...