Gå til innhold

Lene Orvik


Iriina

Anbefalte innlegg

1 time siden, Lagerbestilling skrev:

Det var et solid fall i pris fra 8,2 mill som hun først la den ut for. Da kan det ikke ha vært noen interesse i det hele tatt. Det er ikke så rart da, som du sier så har hun gjort leiligheten veldig upraktisk og lite salgbar. Hvis det stemmer at hun ønsker å leve av å kjøpe og pusse opp leiligheter for så å selge dem med fortjeneste så har hun MYE å lære... Hun har fjernet nesten all skapplass, gjort stue/kjøkken trangere med de sponsede smijernsveggene og å lage soveplass/bad i samme rom virker jo bare merkelig... Megleren har tydeligvis overvurdert kjendisstatusen og omgangskretsen hennes.

8.2? Var ikke det 7,890?

Jeg vil nok ikke kalle henne en kjendis, men en influencer. Så hun er kjent blant blogglesere, og de fleste har vel knapt råd til EK eller er gamle nok. 

Hun var heldig med boligsalg 1 og 2, men det var nok mye takket være Gard. Jeg mistenker at han var den som gjorde mye av arbeidet mens de pusset opp begge leilighetene. Da de pusset opp leilighet nummer 2, så jeg han på IKEA, Maxbo og på møbelbutikker flere ganger. Det var omtrent på samme tid vi kjøpte en ny oppussingsobjekt. 

 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lagerbestilling
7 timer siden, bonsaijenta skrev:

8.2? Var ikke det 7,890?

Jeg vil nok ikke kalle henne en kjendis, men en influencer. Så hun er kjent blant blogglesere, og de fleste har vel knapt råd til EK eller er gamle nok. 

Hun var heldig med boligsalg 1 og 2, men det var nok mye takket være Gard. Jeg mistenker at han var den som gjorde mye av arbeidet mens de pusset opp begge leilighetene. Da de pusset opp leilighet nummer 2, så jeg han på IKEA, Maxbo og på møbelbutikker flere ganger. Det var omtrent på samme tid vi kjøpte en ny oppussingsobjekt. 

 

Da husker jeg sikkert feil, trodde den først lå ute for 8,2 😆 Ja klart at hun tjener mindre på boligsalgene når hun ikke har en samboer som tar seg av oppussingen. Håndverkertjenester er kjempedyrt, selv om hun har fått sponset en del av interiøret og smijernsveggene. Men hun pusset opp på en merkelig måte da, den var tross alt nyoppusset når hun kjøpte den og hun har brukt masse penger på å gjøre den sær og upraktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fatter ikke hvorfor det toalettet er så mørkt? Noe som gjør at rommet blir seende mindre enn det det faktisk er. Svarte fliser er noe herk og man ser jo alt!

Hvorfor et langt speil over kjøkkenbenken? Så upraktisk! Å de fæle glassveggene.

Nei, skulle jeg bodd der, så måtte mye ha blitt pusset opp! Men smak og behag 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som at hun skulle ha inn slik glassdør som er så i vinden uansett, selv om det er idiotisk i et rom som dette da det stjeler mye av plassen. 

Hun er veldig trendslave når det kommer til interiør. Det så man både i denne og forrige leiligheten. Så hun bør selge kjapt før interiøret blir sett på som utdatert..

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter dessverre med å se at Lene får store fortjenesten på salget av leiligheten. Hun kjøpte den for ca 1mill mindre enn det hun nå legger den ut for. Selv om mye har vært sponset av opppusingen, så må hun jo uansett skatte av sponsen og da kan ikke overskuddet være særlig høyt?

Må være litt nedslående når det er denne karriereveien hun har valgt å gå, trodde hun skulle kjøpe, pusse opp og selge fremover?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke den går for 7,6! Det er kun 73 kvm, knøttliten balkong og i 2.etasje. Den er litt sær, egner seg for en singel person. for par så er det litt klønete at bad og soverom er i ett. Du kan ikke ta en dusj hvis sambo sover lissom 😄 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tipper faktisk at hun ikke får noe over 6 mill. Frogner er ikke like attraktivt som det var for noen år siden. (stadig attraktivt for all del, men gått noe ned)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Freia. skrev:

Jeg tipper faktisk at hun ikke får noe over 6 mill. Frogner er ikke like attraktivt som det var for noen år siden. (stadig attraktivt for all del, men gått noe ned)

Du sier noe.. ser at den ble solgt for 4 mill for knapt 4 år siden. Spørs om oppussingen kan forsvare at prisen har doblet seg på så kort tid

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror Lene brenner seg på at hun har pusset opp etter hva hun selv synes er kult, istedet for å gjøre leiligheten til et “åpent lerret” folk selv kan forme den etter eget ønske. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lagerbestilling
1 time siden, Nobile skrev:

Tror Lene brenner seg på at hun har pusset opp etter hva hun selv synes er kult, istedet for å gjøre leiligheten til et “åpent lerret” folk selv kan forme den etter eget ønske. 

Enig. Det er helt tydelig at Lene har pusset opp etter hva hun selv syns er kjempekult og trendy. Hun har ikke hatt en eneste tanke for hva som er fornuftig eller praktisk å ha i en leilighet, her er det trender og fasade som teller 100 %. Akkurat som med SoMe-"yrket" hennes egentlig. 

Hvis hun faktisk har tenkt å tjene penger på å kjøpe/pusse opp/selge leiligheter så må hun skape et stort navn for seg selv før hun kan ta seg råd til stunts som det her. Jeg er bombesikker på at leiligheten er mindre verdt nå enn når hun kjøpte den. Flaks for henne at mye var sponset.

Endret av Lagerbestilling
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke at hun kommer langt med den idéen om å pusse opp for så å selge leilighetene. I hennes nåværende leilighet har hun laget så upraktiske løsninger, i tillegg til snodig opplegg på toalettet.. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har hun ikke blogget på snart en uke. Det er godt mulig hun har hendene fulle med leilighetssalg og pakking til den store NY-turen.. Hun har trent jevnlig og hatt klessalg også. Travel dame 😁.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har hun lagt ned bloggen, eller? Er det kun ekstrem utseendefokusering på insta som gjelder?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Tulleruska skrev:

Ser boligannonsen er inaktiv igjen. Da fikk hun vel ikke solgt den denne gangen heller...

Ingen overraskelse. Kan ikke se for meg noen vil bo der til den prisen. Par kan jo ikke bo der. Så lite med oppbevaringsplass at det nesten er for lite til bare en person 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...