Gå til innhold

Lene Orvik


Iriina

Anbefalte innlegg

På 14.3.2019 den 20.09, Ice_83 skrev:

Hvordan melder man seg ut av denne tråden og ikke får flere notifications på epost??Gidder ikke vie livet mitt til dette vesenet mer!!

Altså.. om du vier livet ditt til denne tråden er det definitivt på tide å finne på noe annet! Kan dessverre ikke hjelpe deg! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ninnn

Nice. Hun hadde gjort seg som high-end eiendomsmegler, hun har jo jobbet med salg i alle år. Trodde et øyeblikk "drømmen" bestod i å flytte utenlands, men ok. Spennende å se om det finnes kjøpere til disse prosjektene hennes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten tvil spennende at Lene velger å gjøre noe nytt. Spørsmålet er om hun evner å tenke kommersielt nok. Ta leiligheten hun nå skal selge som eksempel; hun kjøpte den som en tre-roms, selger som to-roms og med prisantydning på 1,2 mill mer. Oppussingen må ha kostet en del. 

Mitt inntrykk er at Lene legger så mye energi i at alt skal være nytt, trendy og unikt, at hun muligens bør tenke på andres drømmer mer enn sine egne. 

Hvis hun klarer det, er det mulig at hun har et marked. Men jeg tror often den største gevinsten ligger i oppussingsobjekter som ikke matcher hennes kriterier.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funker vel å pusse opp og selge leiligheter, når du får sponset store deler av oppussingen. Liten risiko da. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ninnn
30 minutter siden, Anonym90059005 skrev:

Funker vel å pusse opp og selge leiligheter, når du får sponset store deler av oppussingen. Liten risiko da. 

Ja. "Påkostet svenskovn". Den var vel spons?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt fin leilighet - men prisen er kanskje litt stiv til å være 2-roms.Er vel ikke alle som liker bad og soverom i ett - man kan vel sikkert sette opp vegg der forsåvidt. Er også veldig lite toalett. 

At hun har forretningsteft er det vel ingen tvil om - hvis hun klarer å skaffe gode dealer på det hun kjøper inn både av møbler og tjenester gjør jo sjansen større for å få fortjeneste.    

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Showmustgoon skrev:

Altså.. om du vier livet ditt til denne tråden er det definitivt på tide å finne på noe annet! Kan dessverre ikke hjelpe deg! 

Jeg får opp notifications på Epost hver gang det blir svart i denne tråden. Og jeg bryr meg MIDT DER SOLEN ALDRI SKINNER om denne dama her. Og lurte på hvordan man kan melde seg av så man slipper å følge med? At dere gidder å kommentere, dere må jo bry dere om henne siden dere kommenterer hver minste detalj hun gjør. Møkklei av å få eposter fra denne tråden!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Ice_83 skrev:

Jeg får opp notifications på Epost hver gang det blir svart i denne tråden. Og jeg bryr meg MIDT DER SOLEN ALDRI SKINNER om denne dama her. Og lurte på hvordan man kan melde seg av så man slipper å følge med? At dere gidder å kommentere, dere må jo bry dere om henne siden dere kommenterer hver minste detalj hun gjør. Møkklei av å få eposter fra denne tråden!!

Trykk på "følger" én gang til og huk vekk. Det burde fungere.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, kokkos skrev:

Trykk på "følger" én gang til og huk vekk. Det burde fungere.

Takker!! Fatter ikkje at ho kan pusse opp og selge leiligheter uten noen utdanning. Kanskje ho burde ta litt utdanning så ho får litt vet i skallen. Det trengs sårt!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Ice_83 skrev:

Takker!! Fatter ikkje at ho kan pusse opp og selge leiligheter uten noen utdanning. Kanskje ho burde ta litt utdanning så ho får litt vet i skallen. Det trengs sårt!!

:klo:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anna Nas
18 minutter siden, Ice_83 skrev:

Takker!! Fatter ikkje at ho kan pusse opp og selge leiligheter uten noen utdanning. Kanskje ho burde ta litt utdanning så ho får litt vet i skallen. Det trengs sårt!!

Etter omfattende oppussing/rehabilitering av flere leiligheter de siste årene har hun mer erfaring enn mange andre, men hun durer nok ikke avgårde helt uten noen å rådføre seg med. Hun har sikkert gode kontakter, kanskje en investor med på laget også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

33 minutter siden, Ice_83 skrev:

Takker!! Fatter ikkje at ho kan pusse opp og selge leiligheter uten noen utdanning. Kanskje ho burde ta litt utdanning så ho får litt vet i skallen. Det trengs sårt!!

Utdanning betyr ikke nødvendigvis vett i skallen. Jeg har møtt litt for mange "dumme" mennesker som har utdanning. Og det er ikke alltid man trenger utdanning for å kunne arbeide og ha suksess innenfor et felt. Det finnes f.eks. flere dyktige fotografer som er selvlært. 

Men jeg er ikke sjokkert at hun selger leiligheten etter ett år. Hun eier ikke ro i kroppen.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninnn
36 minutter siden, Ice_83 skrev:

Takker!! Fatter ikkje at ho kan pusse opp og selge leiligheter uten noen utdanning. Kanskje ho burde ta litt utdanning så ho får litt vet i skallen. Det trengs sårt!!

En trenger ikke utdanning for å være blogger. Eller dyktig forretningsperson av noe slag. Hennes store idol Petter Stordalen har heller ikke noe utdanning. Og hvem er det som trenger hjelp for å avfølge en tråd på kg...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

22 minutter siden, Jordbærogfløte skrev:

Hun vil nok få over prisantydning.

Akkurat det er jeg litt usikker på. Sånn jeg ser det, er målgruppen smal. Da jeg og mannen så på leilighet (vi endte med nybygg for å få alt slik vi ønsket), hadde vi følgende kriterier; 

1. Ekstra rom (sov 2).

2. Oppbevaringsplass (veldig lite oppbevaring på soverommet ser det ut som) 

3. Stort bad (hadde ikke ønsket løsningen hun har valgt).

Nå påstår jeg ikke at alle har våre preferanser, men spesielt mangel på garderobe og et ekstra rom tror jeg gjør leiligheten uaktuell for mange par.  

Jeg synes valgene hun gjorde i den forrige leiligheten var bedre. Smart, rimelig garderobeløsning med mer. Håper hun velger å gå litt i den retningen. Må også si at jeg synes det er positivt at Lene ønsker å utvide horisonten. Hun har uten tvil både smak og forretningsteft, og jeg synes det er kult at hun ønsker å ta eierskap til prosjektet. Jeg har selv funnet inspirasjon i hennes smarte garderobeløsninger, Dinesen-bord med mer. 

Godt mulig at jeg tar feil, blir spennende å se :)

Endret av Geneve
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Geneve skrev:

Akkurat det er jeg litt usikker på. Sånn jeg ser det, er målgruppen smal. Da jeg og mannen så på leilighet (vi endte med nybygg for å få alt slik vi ønsket), hadde vi følgende kriterier; 

1. Ekstra rom (sov 2).

2. Oppbevaringsplass (veldig lite oppbevaring på soverommet ser det ut som) 

3. Stort bad (hadde ikke ønsket løsningen hun har valgt).

Nå påstår jeg ikke at alle har våre preferanser, men spesielt mangel på garderobe og et ekstra rom tror jeg gjør leiligheten uaktuell for mange par.  

Jeg synes valgene hun gjorde i den forrige leiligheten var bedre. Smart, rimelig garderobeløsning med mer. Håper hun velger å gå litt i den retningen. Må også si at jeg synes det er positivt at Lene ønsker å utvide horisonten. Hun har uten tvil både smak og forretningsteft, og jeg synes det er kult at hun ønsker å ta eierskap til prosjektet. Jeg har selv funnet inspirasjon i hennes smarte garderobeløsninger, Dinesen-bord med mer. 

Godt mulig at jeg tar feil, blir spennende å se :)

Interessant! Ja, det blir spennende å se 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Geneve skrev:

Akkurat det er jeg litt usikker på. Sånn jeg ser det, er målgruppen smal. Da jeg og mannen så på leilighet (vi endte med nybygg for å få alt slik vi ønsket), hadde vi følgende kriterier; 

1. Ekstra rom (sov 2).

2. Oppbevaringsplass (veldig lite oppbevaring på soverommet ser det ut som) 

3. Stort bad (hadde ikke ønsket løsningen hun har valgt).

Nå påstår jeg ikke at alle har våre preferanser, men spesielt mangel på garderobe og et ekstra rom tror jeg gjør leiligheten uaktuell for mange par.  

Godt mulig at jeg tar feil, blir spennende å se :)

Leiligheten passer ikke for par, men heller for single. Men hvor mange single har råd til en luksusleilighet til nesten 8 mill? Baderomsløsningen er spesiell og det er lite lagringsplass. I tillegg er romløsningen elendig. Men det er mulig det finnes en kjøper der ute. Tror ikke det er mange, men sikkert noen...

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mimko skrev:

Leiligheten passer ikke for par, men heller for single. Men hvor mange single har råd til en luksusleilighet til nesten 8 mill? Baderomsløsningen er spesiell og det er lite lagringsplass. I tillegg er romløsningen elendig. Men det er mulig det finnes en kjøper der ute. Tror ikke det er mange, men sikkert noen...

Det er det jeg også tror. Og jeg har en følelse av at de som kan kjøpe en så dyr leilighet, vil ha en høyere oppe (2 etasje trekker for meg ned), og bad-løsningen hennes er jo noe man må like godt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...