Gå til innhold

Lene Orvik


Iriina

Anbefalte innlegg

2 timer siden, CecilieX skrev:

Innflytelsen hennes er udiskutabel. Mulig en del henger igjen fra dager da hun var mer i vinden enn nå, men selv jeg , som ikke følger henne, vet at hun hadde kampanje for BikBok i fjor. I mitt steingamle hode er Bikbok en kjede som henvender seg til et yngre publikum, så bare det tyder på at hun har innflytelse på unge mennesker. Hun tjener åpenbart fortsatt gode penger ut fra livsstilen som beskrives her i tråden, og uten evne til påvirkning så vil ikke annonsører betale påvirkeren. 

Derfor er det viktig å fokusere på de holdningene som hun viser når det kommer til kropp, utseende og forbruk. 

Forøvrig er det interessant å spørre seg hvorfor det nå postes bilder av den typen dere beskriver i tillegg til åpning for krangling og temperatur i kommentarfeltene. Kan bety at det finnes behov for å løfte engasjementet og oppmerksomheten rundt bloggen. Jeg lurer på om annonsører reflekterer over hvilke type følgere som trekkes mot bloggen når det fokuseres så mye på lettkledde bilder. Vil tro at ikke alle av dem er potensielle kunder til varer tiltenkt damer (for å si det litt ullent).

👍🏻

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Begynner å bli rimelig lei av å se henne i bikini. Fy fader så kjedelig🙄 Vis oss heller spennende antrekk eller kanskje interiør, eller hva med nydelige bilder av de flotte omgivelsene fra reisene dine? Rumpe, pupper, lår og mage har vi sett 1000 ganger tidligere. Gi oss noe nytt 👍🏼

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.vg.no/rampelys/i/QlVjWP/norwegian-faar-refs-etter-influencer-tur-til-dubai?utm_source=vgfront&utm_content=row-21

“United Influencers, som representerer Espen Hilton, Hedda Skoug, Benedicthe Bjerke og Lene Orvik, skrev i en uttalelse tidligere i år at deres influencere ikke visste at Visit Dubai sto bak oppholdet og programmet.”

Jeg trodde Lenemor blogget under Elle, ikke UI ? 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.7.2015 den 13.52, Eplesaft skrev:

Enig med dere over her! Lene Orvik har virkelig forandret seg... Før virket hun så jordnær og søt. Var seg selv og brydde seg ikke om dyre luksusting! Etter hun fikk ny kjæreste hun forandret seg totalt!!

Har sett de siste bildene hun har lagt ut på IG, vulgært spør du meg!!!!

Kunne ikke vært mer enig!!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Nobile skrev:

https://www.vg.no/rampelys/i/QlVjWP/norwegian-faar-refs-etter-influencer-tur-til-dubai?utm_source=vgfront&utm_content=row-21

“United Influencers, som representerer Espen Hilton, Hedda Skoug, Benedicthe Bjerke og Lene Orvik, skrev i en uttalelse tidligere i år at deres influencere ikke visste at Visit Dubai sto bak oppholdet og programmet.”

Jeg trodde Lenemor blogget under Elle, ikke UI ? 

 

Hun blogger under ELLE, men vet ikke hvor nylig det er? Hun blogget under UI før

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 21.2.2015 den 15.22, Iriina skrev:

Ser på blogglisten at hun har bare 2000 lesere? Hvordan kan hun ha så mange følgere på Instagram og tjene bra da?

Ren skjær interesse. Trodde hun var en av de 'største'

Blogglisten er ingen toppliste over alle bloggere i Norge. Dette er en brøkdel av bloggerne bare. Du har ulike plattformer, så f.eks Lene Orvik som blogger under ELLE (United Influencer) så er det en egen toppliste der. Hun har tidligere blogget under blogg.no, så den gamle bloggen hennes ligger vel fortsatt på topplisten da. Hun har ikke bare 2000 lesere. Tenk på alle de bloggerne som ikke ligger på blogglysten til blogg.no. Ikke stusset på hvorfor de ikke ligger der? Det er fordi de ikke blogger under blogg.no, men da en annen plattform, f.eks UI, nouw, stylista, el annet. Nouw har sine egen bloggtoppliste og der er det bloggere som har langt fler lesere enn blogglysten til blogg.no, samme med UI

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye av kritikken som kommer her inne kan til tider være svært krass. Alle og enhver kan se at Lene har forandret seg fra hun flyttet til Oslo til idag, men det er vel mange år siden hun kom til byen utenom at jeg vet hvor lenge og alle forandrer seg vel over tid?! 

 

Det som fort blir saken her er at hun fremdeles tviholder på at hun er den «jordnære jente fra Midsund». Det inntrykket får nok ingen som følger henne, men mulig henne nærmeste mener dette. Inntrykket vi sitter med er det produktet hun selger via bloggen og sosiale medier. For det er det hun er; et produkt. Et produkt som i det siste har blitt svært utseendefokusert, samtidig som det er stor fokus på reiser, shopping og ting man kan bruke penger på. 

 

Som noen andre sa her: hun har kolleksjoner for Bikbok som er en kleskjede for unge jenter, dermed er hennes målgruppe unge jenter. Det betyr ikke at det ikke sitter andre å leser bloggen eller følger henne på sosiale medier, men det største andelen er unge jenter. Unge jenter er svært åpne for påvirkning, så skulle ønske LO kunne bruke dette til noe positivt og snakke om økonomi på en sunn måte (selvom hun kanskje har en ganske god økonomi som tillater større forbruk), kropp på en sunn måte og kanskje til og med psykisk helse relatert til at hun de siste årene har åpnet seg om at hun har funnet «The One» og etter kort tid var ikke dette riktig allikevel.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun reklamerer for tabletter med betakaroten for «en penere og dypere farge». Hvem var det som tok en mørk spraytan før avreise?? 😂

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir litt for tacky for min smak med en nip slip dekorert med en velplassert ape, dype utringninger samtidig med ultrakorte skjørt, og de endeløse bildene av rompa med i været. 

Hun hadde sett dritfresh ut i noe mer elegant

 

Endret av Nobile
Skrivefeil
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentekvinne
16 minutter siden, Nobile skrev:

Det blir litt for tacky for min smak med en nip slip dekorert med en velplassert ape, dype utringninger samtidig med ultrakorte skjørt, og de endeløse bildene av rompa med i været. 

Hun hadde sett dritfresh ut i noe mer elefant

 

Måtte le litt av skrivefeilen her...elefant 😄 Men er helt enig med deg. Det er pupper, rumpe, posering og drinker. Det blir jo bare verre og verre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, jentekvinne skrev:

Måtte le litt av skrivefeilen her...elefant 😄 Men er helt enig med deg. Det er pupper, rumpe, posering og drinker. Det blir jo bare verre og verre. 

😂🙈 rettet det nå 👍🏻

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentekvinne
1 minutt siden, Brunette89 skrev:

Er det ikke litt merkelig å lage en egen tråd om ett annet menneske ?? 

Du er på kvinneguiden rampelyset nå. Alle tråder handler om andre mennesker. Når de velger å eksponere seg slik som Lene så må man forvente reaksjoner. Hun har blitt ti år yngre i hodet de siste par årene. Lurer nesten på hva som har skjedd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Venstre side av badedrakten hennes er på magisk vis blitt borte i solen på bildet der hun poserer med venninnen (Instagram). 🙈

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Jordbærogfløte skrev:

Venstre side av badedrakten er på magisk vis blitt borte i solen på bildet der hun poserer med venninnen (Instagram). 🙈

Tror det er bare sollyset som gjør at det blir overeksponert på det området. Ser slik ut for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mimko skrev:

Tror det er bare sollyset som gjør at det blir overeksponert på det området. Ser slik ut for meg.

Får i hvert fall håpe det. Hun kan gjerne ta med solen med hjem, slik at flere kan bli slankere, gladere og lykkelige(re) 😂.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for bilde med opphavsrett og svar til dette.

Kragebein, adm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...