Gå til innhold

Lene Orvik


Iriina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så kunstig og klein video hun publiserte i dag.. Og det produktet er så blogget i hjel..

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at om du skal markedsføre noe som gir glattere og jevnere hud, så skal man ikke stå der med et tonn sminke. Håpløst🙄

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Total svindel å markedsføre skinlab!! Mistet all respekt jeg hadde for henne nå! Sjekker ikke disse bloggerne noe om produkter de fronter?!?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, FoxyBrown skrev:

Total svindel å markedsføre skinlab!! Mistet all respekt jeg hadde for henne nå! Sjekker ikke disse bloggerne noe om produkter de fronter?!?

Like lite som enkelte bedrifter sjekker bloggerne før de lar de fronte deres produkter....

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det svindel å markedsføre SkinLab? Det er jo i grunnen villedende og svindel å reklamere for antirynkekremer, arrfjerningskremer og cellulittkremer også. Bare humbug alt sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes Lene så fantastisk ut på flyplassen i dag. Skikkelig classy. Hun vet å kle seg. Liker at hun blander dyrt og billig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, veskefab skrev:

Synes Lene så fantastisk ut på flyplassen i dag. Skikkelig classy. Hun vet å kle seg. Liker at hun blander dyrt og billig. 

Ja, moter og trender har hun virkelig peiling på. Grunn nok til å følge henne der, selv om hun påstår at mote ikke er det bloggen skal handle om (men så inngikk hun samarbeid med Elle?). Dette var før hun satte på total shutdown av privatlivet sitt på SoMe da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, veskefab skrev:

Synes Lene så fantastisk ut på flyplassen i dag. Skikkelig classy. Hun vet å kle seg. Liker at hun blander dyrt og billig. 

Synes hun kan være overpynta av og til, men enig i at antrekket på flyplassen var fantastisk! Så både komfortabelt og kult ut! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Ninnn skrev:

Ja, moter og trender har hun virkelig peiling på. Grunn nok til å følge henne der, selv om hun påstår at mote ikke er det bloggen skal handle om (men så inngikk hun samarbeid med Elle?). Dette var før hun satte på total shutdown av privatlivet sitt på SoMe da.

Kjenner ikke bloggen noe særlig, men akkurat det er en veldig bra ting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner ikke lenger igjen bloggen til Lene, den har blitt så utrolig overfladisk og det er kun fokus på kropp, pupper, dyre merker og luksus, reklame osv... 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jordbærogfløte skrev:

Nå er hun på reisefot igjen 👣

Det er den nye normalen det. Ferie hele tiden. År etter år etter år. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, Ice_83 skrev:

Det er den nye normalen det. Ferie hele tiden. År etter år etter år. 

Ja, tydeligvis..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart kan hun bare droppe bikinioverdel, de blir jo mindre og mindre, samtidig som underdelen får høyere og høyere skjæring😂

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Mekkapekka skrev:

Snart kan hun bare droppe bikinioverdel, de blir jo mindre og mindre, samtidig som underdelen får høyere og høyere skjæring😂

Du ser rett heim. At ho ikke tenker over slikt.
Og hvordan er hun så brun hele året rundt? Er det selvbruning?!? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎14‎.‎02‎.‎2019 den 14.29, Nobile skrev:

I prinsippet enig, men alikevel synes jeg det er innafor å spørre og svare om hva man ser på bildene. Hadde deg vært skygge eller tatovering, hadde ikke det vært noe annerledes i mine øyne. 

Litt "med" Lene i dag...…. redigerer hun det bort, så hadde hun fått pes for det også.... Så synest det er helt greit med litt løshud.. Naturlig det!

På ‎16‎.‎02‎.‎2019 den 19.04, Kartoffel skrev:

Synes hun kan være overpynta av og til, men enig i at antrekket på flyplassen var fantastisk! Så både komfortabelt og kult ut! 

enig i flyplassantrekket :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Hege899 skrev:

Blir helt flau av siste insta bilde.. jeg pleide å like henne fordi hun virket naturlig og jordnær. Wtf..

Sex selger og money talks💵💴💶💷 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...