Gå til innhold

Lene Orvik

Iriina

Anbefalte innlegg

På 3.4.2019 den 9.01, Ninnn skrev:

Lene ser utvilsomt bra ut. Men det har hun gjort hele veien, altså med klær. Jeg lurer også på hva poenget med dette imageskiftet og alle halvnakenbildene er? Hvem er målgruppen? Er det ikke sminke, interiør og selvbruning hun stort sett reklamerer for? Hun har jo manager, coach, et helt byrå i ryggen. Er det virkelig dette de råder henne til? Jøss.

Man kan begynne å lure.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva skjedde med leiligheten hennes? Ble den solgt? 

Når skal hun sette igang med det nye prosjektet sitt?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Njuta
50 minutter siden, bonsaijenta skrev:

Hva skjedde med leiligheten hennes? Ble den solgt? 

Når skal hun sette igang med det nye prosjektet sitt?

Ser at boligannonsen er utløpt, så da tviler jeg på at den er solgt. Og hvis hun ikke får solgt den får hun vel ikke frikjøpt kapital til å kjøpe et prosjekt. En instagramvennlig leilighet passer tydeligvis ikke for alle. Lurer på hva hun tenker om det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skriver i sitt siste innlegg på bloggen at leiligheten ikke er blitt solgt.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.4.2019 den 15.19, Njuta skrev:

Ser at boligannonsen er utløpt, så da tviler jeg på at den er solgt. Og hvis hun ikke får solgt den får hun vel ikke frikjøpt kapital til å kjøpe et prosjekt. En instagramvennlig leilighet passer tydeligvis ikke for alle. Lurer på hva hun tenker om det..

Bra start på karrieren:sarkasme:

Men jeg har  veldig lite trua for at den blir solgt. Hun må nok pusse opp igjen tilbake til 3-roms. Den er for dyr og upraktisk for utleieleilighet eller til å bo. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, bonsaijenta skrev:

Bra start på karrieren:sarkasme:

Men jeg har  veldig lite trua for at den blir solgt. Hun må nok pusse opp igjen tilbake til 3-roms. Den er for dyr og upraktisk for utleieleilighet eller til å bo. 

Hun får nok garantert solgt. Leiligheten passer utmerket for en kresen karrieremann eller kvinne uten barn. Det handler vel mer om til hvilken pris den går....det kan jo hende at taksten er for høy i forhold til hva markedet vil gi

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lagerbestilling

Det er en veldig eksentrisk leilighet som utelukker minst 95 % av alle boligsøkere. Hvem vil ha badekar og dusj på soverommet liksom... Sier som noen andre her, sov/bad i ett funker sikkert et par dager i en hypermoderne hotellsuite. Men til hverdags så ser det bare veldig upraktisk og ubehagelig ut. De fleste ønsker tross alt et varmt, lunt bad og et kjølig, svalt soverom. Gangen var også veldig upraktisk da den ikke hadde noe garderobeplass, og det så merkelig ut med masse speil i stedet for overskap på kjøkkenet. Her må Lene dumpe prisen med en million eller renovere tilbake til hvordan den var når hun kjøpte den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saklig å betale nærmere 8 millioner for en upraktisk 2-roms uten balkong eller noe spesielt ved seg. Har man såpass til budsjett så investerer man litt smartere. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, hippyskippy skrev:

Saklig å betale nærmere 8 millioner for en upraktisk 2-roms uten balkong eller noe spesielt ved seg. Har man såpass til budsjett så investerer man litt smartere. 

Uten balkong i tillegg til den dårlige løsningen med soverom og bad i ett?😱

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

..og HVEM gidder å stå og polere de svarte flisene på dass hver gang noen har tissa? Nydelig med fingermerker overalt. Kjempelurt å velge kølsvarte fliser når rommet er såpass bittelite også. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, hippyskippy skrev:

..og HVEM gidder å stå og polere de svarte flisene på dass hver gang noen har tissa? Nydelig med fingermerker overalt. Kjempelurt å velge kølsvarte fliser når rommet er såpass bittelite også. 

Men det er jo så instagram-vennlig!

*kremt* :roll:

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninnn
33 minutter siden, whitewildfox skrev:

Men det er jo så instagram-vennlig!

*kremt* :roll:

Like IG-vennlig som å anskaffe en toller🙃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med de prisene som er i Oslo vest nå, hvor lett er det egentlig å gjøre penger på kjøp og raske salg igjen? Og De som driver med husflipping gjør jo det meste av oppussingen selv. Hvis ikke er det jo veldig vanskelig å få økonomi i det. Og mitt inntrykk er at Lene ikke en gang maler selv. Kostnadene til håndverkere må bli skyhøy.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker at hun har bestilt seg en enveisbillett til NYC. Det liker immigrasjonskontrollen svært godt i USA. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Fiona2015 skrev:

Liker at hun har bestilt seg en enveisbillett til NYC. Det liker immigrasjonskontrollen svært godt i USA. 

Til og med en i kommentarfeltet på bloggen påpekte det.. 🤔

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spør igjen, hvem er dette store støtteapparatet rundt henne (coach, manager osv), og hva slags rådgivning driver de egentlig med? 🙈🙈🙈

1 time siden, Fiona2015 skrev:

Endret av Ninnn
Ord
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
10 timer siden, Fiona2015 skrev:

Høres ikke like kult ut med fleksibillett... 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/9/2019 at 9:29 PM, Kaffemonsteret said:

Med de prisene som er i Oslo vest nå, hvor lett er det egentlig å gjøre penger på kjøp og raske salg igjen? Og De som driver med husflipping gjør jo det meste av oppussingen selv. Hvis ikke er det jo veldig vanskelig å få økonomi i det. Og mitt inntrykk er at Lene ikke en gang maler selv. Kostnadene til håndverkere må bli skyhøy.

Jeg har også lurt på det der. Kanskje hun er sponset med håndverkere også, men da burde hun jo ha nevnt dem, i så fall? Hvis hun betaler for håndverkerne selv, kan jeg ikke skjønne hvordan hun kan gjøre penger på det salget der. Selger hun den ikke for bare ca en million mer enn hun kjøpte den for? Det er ikke store marginen med all den oppussingen. 

Likevel fremstår leiligheten veldig dyr nå, sammenlignet med andre, nyoppussede leiligheter av den størrelsen. 

På tross av det er jeg faktisk litt overrasket over at hun ikke har fått solgt. Trodde trend- og kjendisfaktoren skulle gjøre utslaget. Baderomsproblemet kan jo fikses med en lettvegg. Dårlig start på flippeprosjektet. Det er i grunnen NY-turen også. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppussingen var vel sponset? Hun annonserte jo heftig både for gulvet, Drømmekjøkkenet, glassveggen og baderomsinnredningen mens det stod på. Én mill i fortjeneste høres da bra ut i mine ører. Men er hun allerede stylist/interiørarkitekt? Mener å huske hun skrev det en gang, at hun tok på seg oppdrag. Ikke lenge siden hun hadde "Lene Orvik"-kveld hos en stor møbelkjede heller. Kan hun ikke bare slå seg sammen med noen andre finansfolk, også får hun stå for det estetiske/overfladiske? Hun må finne sin Chip Gaines🙈🤓 Kanskje han venter i New York...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...