bonsaijenta Skrevet 26. mars 2019 #3461 Skrevet 26. mars 2019 26 minutter siden, Nobile skrev: Jo, på kjøkkenet. Upraktisk å ha det på kjøkkenet når man har en såpass stor leilighet. Noen som vet hvordan det går med boligsalget? Blir det heidundrandes rekordsalg? 4
Gjest Ninnn Skrevet 26. mars 2019 #3462 Skrevet 26. mars 2019 5 minutter siden, bonsaijenta skrev: Upraktisk å ha det på kjøkkenet når man har en såpass stor leilighet. Noen som vet hvordan det går med boligsalget? Blir det heidundrandes rekordsalg? Mener vaskemaskin på kjøkkenet er relativt vanlig, særlig i type blokk fra 50-tallet. Det er også veldig engelsk.
bonsaijenta Skrevet 26. mars 2019 #3463 Skrevet 26. mars 2019 5 minutter siden, Ninnn skrev: Mener vaskemaskin på kjøkkenet er relativt vanlig, særlig i type blokk fra 50-tallet. Det er også veldig engelsk. Det er det nok. Men hun har endevendt leiligheten og kunne sikkert fått til å koble vaskemaskinen på badet. Kjipt å ikke kunne sette på en vask fordi man f.eks har gjester. Veldig flisespikkeri fra min side nå, men jeg tenkte bare litt mer praktisk☺️ 3
Jordbærogfløte Skrevet 26. mars 2019 #3464 Skrevet 26. mars 2019 Når hun velger å reklamere for og gi en rabattkode på produkter, bør hun ikke da ha brukt serien i mer enn én dag? 2
Jordbærogfløte Skrevet 26. mars 2019 #3465 Skrevet 26. mars 2019 Herr svindeljeger hadde passet inn der. Urban og kjekk ungkar 😁. Dessuten likner interiøret det han har i sin nåværende leilighet. 5
Gjest Keikolina Skrevet 26. mars 2019 #3466 Skrevet 26. mars 2019 1 time siden, Laurena skrev: Russisk oligark kommer aldri å kjøpe den leilighet, altfor lav standart. Gammal bygård og lite kv m. De investerer heller i ny Tjuvholmen leiligheter isteden. Eksempel på leiligheter i Rusland, midle klasse, da ser mann litt forskjell : https://www.cian.ru/kupit-4-komnatnuyu-kvartiru-zhiloy-kompleks-kutuzovskaya-rivera-416/ Fikk 80 talls flashback
Gjest loveli Skrevet 26. mars 2019 #3467 Skrevet 26. mars 2019 Hadde aldri turt å ha vaskemaskina på kjøkkenet. Men nå er jeg litt i overkant redd for vannlekkasjer fra slike maskiner da jeg har opplevd at en ledning gikk lekk. Det sinnsykt dyre, ekstra brede, heltregulvet lever da farlig.
Elina123 Skrevet 27. mars 2019 #3468 Skrevet 27. mars 2019 10 timer siden, loveli skrev: Hadde aldri turt å ha vaskemaskina på kjøkkenet. Men nå er jeg litt i overkant redd for vannlekkasjer fra slike maskiner da jeg har opplevd at en ledning gikk lekk. Det sinnsykt dyre, ekstra brede, heltregulvet lever da farlig. Man har jo oppvaskmaskin på kjøkkenet! 6
Gjest loveli Skrevet 27. mars 2019 #3469 Skrevet 27. mars 2019 4 timer siden, Elina123 skrev: Man har jo oppvaskmaskin på kjøkkenet! Oppvaskmaskin er noe annet. Det brukes mye mindre vann. Fra Miele: Vaskemaskin: Vannforbruket varierer mellom ca. 39 og 53 liter per program. Oppvaskmaskin: I Automatic-programmet har Mieles oppvaskmaskiner et vannforbruk på kun 6,5 liter.
miaw Skrevet 27. mars 2019 #3470 Skrevet 27. mars 2019 (endret) Ingen tvil om at det er en vakker leilighet. Alikevel så synes jeg det er svært mye penger for noe så upraktisk? Det virker ikke som om Lene er så opptatt av å skape følelsen av et godt hjem, alt skal bare være trendy og fint, og passe i instafeeden. Noen av grunnene til at jeg ikke kunne lagt inn bud, selv om det hadde vært halvparten av prisantydningen; 73 kvadratmeter, og så vannvittig dårlig utnyttelse av plassen? Hva fader skjer med SPEIL istede for skapplass? Det er et kjøkken. Bad på soverom kan jeg like, spesielt om det bare skulle vært meg som bodde der. Men skulle jeg bodd med kjæresten foreksempel, hadde det vært no go. Kjipt å bli vekket av en som står i dusjen eller pusser tenna. Skapplass, igjen; Lurer på hvor Lene egentlig har alle tingene sine? (vi vet jo hvor mye sko, klær og sminke ho har) Jeg kan bare se det lille skapet på soverommet. Er det alt? Igjen, det hadde knapt holdt til meg, og enda mindre om en kjæreste skulle bodd der. Og hva er greia med den glassdøra. Jeg skjønner ikke helt hvordan funksjon den har. Hadde jeg bodd der, kan jeg aldri tenke meg jeg hadde lukket den, den hadde bare vært i veien og et irritasjonsmoment. Denne leiligheten egner seg best på instagram, og ikke i hverdagen. Nei, skulle jeg flyttet på Frogner og hatt 8 millioner å bruke, ville jeg heller gått for denne; https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=142550303 Endret 27. mars 2019 av miaw 13
Jordbærogfløte Skrevet 27. mars 2019 #3471 Skrevet 27. mars 2019 Mulig at hun oppbevarer alle klærne og tingene sine i en sjakt nedi gulvet eller i en luke oppi taket 😂. 4
Gjest Ninnn Skrevet 27. mars 2019 #3472 Skrevet 27. mars 2019 15 timer siden, loveli skrev: Hadde aldri turt å ha vaskemaskina på kjøkkenet. Men nå er jeg litt i overkant redd for vannlekkasjer fra slike maskiner da jeg har opplevd at en ledning gikk lekk. Det sinnsykt dyre, ekstra brede, heltregulvet lever da farlig. Det gulvet lever farlig etter et veltet rødvinsglass. Regner med det hører med en gedigen bod til leiligheten. Lene har jo bla. fullt skiutstyr og opptil flere matchende skiantrekk.
Gjest eeyore83 Skrevet 27. mars 2019 #3473 Skrevet 27. mars 2019 Var inne og kikka på finn annonsen og ser ut som det er en del oppbevaringsplass under kjøkkenbenken og kjøkkenøya, så hun hadde vel ikke behov for skap over kjøkkenbenken. Det merkeligste for meg er badet på soverommet, slik hadde jeg ikke trivdes med å bo. Lurer også på hvor hun oppbevarer alle tingene sine, både klær, sko, sminke og andre ting.
Laurena Skrevet 28. mars 2019 #3474 Skrevet 28. mars 2019 On 3/26/2019 at 7:18 PM, Keikolina said: Fikk 80 talls flashback Freshere enn bygård fra 1897 da 😊 1
Femilie Skrevet 28. mars 2019 #3476 Skrevet 28. mars 2019 22 minutter siden, gladidag skrev: Link til boligannonsen? 😊 https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=142678952 😊 2
gladidag Skrevet 28. mars 2019 #3477 Skrevet 28. mars 2019 (endret) hmm...stilig på bilder...og som et hotellrom.. Men hadde ikke holdt ut med soverom/bad løsningen. Vil ha et kaldt og luftig soverom..og er varmt bad når eg står opp om morran Typisk vis frem og singelleilighet tenkte eg . Sofaen såg veldig deilig ut da Og ovnen og gulvet er kjempefint. Endret 28. mars 2019 av gladidag skrivefeil 5
Pearl2.0 Skrevet 29. mars 2019 #3478 Skrevet 29. mars 2019 Det er jo ingen oppbevaring her. Hvor har hun støvsuger, oppvaskbøtte, mopp etc🙈 kunne ikke ha bodd der, hadde ikke giddi å løpe til boden min hver gang jeg trengte noe praktisk😉 men så lever vi vel litt ulike liv også👏 6
Kladd Skrevet 29. mars 2019 #3479 Skrevet 29. mars 2019 Bare jeg som lurer sjukt på hva det malplasserte speilet i vinduskarmen skjuler av utsikt? 14
Kragebein Skrevet 29. mars 2019 #3480 Skrevet 29. mars 2019 Tråden er ryddet for brukerdebatt, krenkende innlegg, spekulasjoner, avsporinger og svar til dette. Kragebein, adm
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå