Regine. Skrevet 16. mai 2020 #4601 Del Skrevet 16. mai 2020 Hvem er han Marius hun har med i siste podcast? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Showmustgoon Skrevet 16. mai 2020 #4602 Del Skrevet 16. mai 2020 13 timer siden, Hege1980 skrev: er Lene unntak for myndighetenes anbefalinger på 1m regelen? se story på Instagram 🙄🙄🙄🙄 Hva gjør hun? Med hvem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stupebrett Skrevet 16. mai 2020 #4603 Del Skrevet 16. mai 2020 På 5.5.2020 den 14.05, Jordbærogfløte skrev: De kritiske anmeldelsene til podkasten er fjernet fra ITunes.. Jeg trodde Lene skulle gå ned i dybden, og da må hun tåle konstruktiv kritikk også. Det er de overhodet ikke, enstjerners reviews er fortsatt i aller høyeste grad tilstede så det der er en lokal feil/brukerfeil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hege1980 Skrevet 16. mai 2020 #4604 Del Skrevet 16. mai 2020 5 timer siden, Showmustgoon skrev: Hva gjør hun? Med hvem? https://imma.gr/90580x638bb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 16. mai 2020 #4605 Del Skrevet 16. mai 2020 1 time siden, Stupebrett skrev: Det er de overhodet ikke, enstjerners reviews er fortsatt i aller høyeste grad tilstede så det der er en lokal feil/brukerfeil. Jo, det er flere anmeldelser som ikke er der lenger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
acna Skrevet 16. mai 2020 #4606 Del Skrevet 16. mai 2020 22 timer siden, Hege1980 skrev: er Lene unntak for myndighetenes anbefalinger på 1m regelen? se story på Instagram 🙄🙄🙄🙄 Mine barnløse venner omgås hverandre på samme måte. De er en liten gjeng med venner som møtes til middag eller fest hjemme hos hverandre. De møter ikke andre venner, uten å holde 1-meter avstand, så jeg ser ikke problemet. Barnløse mennesker har og behov for å være nær andre mennesker. Likte forresten godt den siste episoden av podden. Jeg har aldri lest bloggen, så det var interessant å høre hvordan hun endte opp der hun er. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym90059005 Skrevet 17. mai 2020 #4607 Del Skrevet 17. mai 2020 Bryr seg fint lite om Korona råd den godeste LO. Forflytter seg fra ene selskap til det andre, og i siste tar ca. 20 stk gruppebilde tett i tett. Figurer og på samme fest som Onkel Skrue/Imran Saber ser jeg, notorisk storkriminell. Jaja, forbilder disse influencerne... 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Måsies Skrevet 17. mai 2020 #4608 Del Skrevet 17. mai 2020 (endret) dårlig forsøk på en spøk EDIT Endret 26. juni 2020 av Måsies Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Showmustgoon Skrevet 17. mai 2020 #4609 Del Skrevet 17. mai 2020 4 timer siden, Måsies skrev: Folk som henger rundt kriminelle er en av to ting. Enten er de kriminelle selv, eller så synes de bare det er kjempekult å være kompis med folk som har vært siktet for ran, drapsforsøk, trusler +++ "kjendis-kriminelle" liksom. Bra miljø Har du screenshot? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Måsies Skrevet 18. mai 2020 #4610 Del Skrevet 18. mai 2020 (endret) EDIT Endret 26. juni 2020 av Måsies Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anna6 Skrevet 18. mai 2020 #4611 Del Skrevet 18. mai 2020 1 time siden, Måsies skrev: Det ligger ute på instagramstoryene til flere av de Lene tagger i storyen sin. Til hennes forsvar så er hun fra Midsund, og jeg tror faktisk ikke det finnes et menneske fra Molde og omegn som ikke har minst en hel- eller halvkriminell i vennegjengen sin. Det er enda verre på Nordmøre, men ille i Molde også. Så kanskje det føles litt hjemmekoselig. For et utrolig teit utsagn. Der tar du veldig feil. For en holdning. Jeg er oppvokst på Nordmøre, og verken jeg eller mine søsken har en «hel- eller halvkriminell» i vår omgangskrets. Det må være fint å vite «alt», men noe mer enn det vet du ikke, dessverre. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 18. mai 2020 #4612 Del Skrevet 18. mai 2020 1 minutt siden, anna6 skrev: For et utrolig teit utsagn. Der tar du veldig feil. For en holdning. Jeg er oppvokst på Nordmøre, og verken jeg eller mine søsken har en «hel- eller halvkriminell» i vår omgangskrets. Det må være fint å vite «alt», men noe mer enn det vet du ikke, dessverre. Tenkte å kommentere det samme! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
galmamma Skrevet 18. mai 2020 #4613 Del Skrevet 18. mai 2020 Hva skjer med at bloggen ligger på begge plattformene?? blogg.no og United influers? snart 14 dager siden sist oppdatering også... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Måsies Skrevet 18. mai 2020 #4614 Del Skrevet 18. mai 2020 (endret) dårlig forsøk på en spøk EDIT Endret 26. juni 2020 av Måsies Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndelag84 Skrevet 18. mai 2020 #4615 Del Skrevet 18. mai 2020 11 timer siden, Måsies skrev: Det ligger ute på instagramstoryene til flere av de Lene tagger i storyen sin. Til hennes forsvar så er hun fra Midsund, og jeg tror faktisk ikke det finnes et menneske fra Molde og omegn som ikke har minst en hel- eller halvkriminell i vennegjengen sin. Det er enda verre på Nordmøre, men ille i Molde også. Så kanskje det føles litt hjemmekoselig. Er det så mange kriminelle i Molde? Er du fra Molde? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cselena Skrevet 20. mai 2020 #4616 Del Skrevet 20. mai 2020 Plutselig borte fra bloggen i over 2 uker og null respons på leserspørsmål... Og byttet plattform? Ingen info om det heller.. Om hun skal ha ett suksessfylt "influenser liv" så kan hun i det minste svare regelmessig på spm og fortelle at hun tar en pause fra bloggen på ubestemt tid, istedenfor å forsvinne brått over en lengre periode. Skjønner ikke hvordan hun får spons og høy inntekt med så få lesere som hun ikke kunne brydd seg mindre om. Det er tross alt pga følgerne at hun kan leve den livsstilen hun har, men virker som hun gir en stor F i "jobben" sin, kun opptatt av penger og ett overfladisk liv... 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissCoverdale Skrevet 20. mai 2020 #4617 Del Skrevet 20. mai 2020 7 timer siden, Cselena skrev: Plutselig borte fra bloggen i over 2 uker og null respons på leserspørsmål... Og byttet plattform? Ingen info om det heller.. Om hun skal ha ett suksessfylt "influenser liv" så kan hun i det minste svare regelmessig på spm og fortelle at hun tar en pause fra bloggen på ubestemt tid, istedenfor å forsvinne brått over en lengre periode. Skjønner ikke hvordan hun får spons og høy inntekt med så få lesere som hun ikke kunne brydd seg mindre om. Det er tross alt pga følgerne at hun kan leve den livsstilen hun har, men virker som hun gir en stor F i "jobben" sin, kun opptatt av penger og ett overfladisk liv... Det er vel ikke blogg som er hovedplattformen lenger? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ice_83 Skrevet 20. mai 2020 #4618 Del Skrevet 20. mai 2020 Han der Marius fyren altså😍👌 Hvordan kjenner de hverandre og har de aldri gjort noe som helst? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Showmustgoon Skrevet 23. mai 2020 #4619 Del Skrevet 23. mai 2020 Komisk liten skrift på de der annonsebildene... kunne nesten bare spart seg merkingen 👎🏻 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elina123 Skrevet 23. mai 2020 #4620 Del Skrevet 23. mai 2020 Hørte akkurat gjennom siste podcastepisode. Venninnen er veldig bra på pod, løfter opp kvaliteten. Jeg er imidlertid veldig glad jeg ikke er i familie med Lene eller har hatt et forhold til henne #herfårmangegjennomgå 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå