Gå til innhold

Lene Orvik

Iriina

Anbefalte innlegg

3 timer siden, badesangen skrev:

Blogging som sådan, er vel et døende medium. Hun var vel heller aldri mye til skribent. Det er bildene, antrekkene, tingene, duppedittene, fjesene og statussymbolene folk er interesserte i, og de kan man like gjerne vise på IG. Derav yrkestittelen Influencer, og ikke blogger.

Hun influerer meg til hvordan ikke designe en leilighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest badesangen
8 minutter siden, O.G. said:

Hun influerer meg til hvordan ikke designe en leilighet.

Knegg.. Vet du, jeg hadde likt å se regnestykket over hvor mye interesse og inntekt den oppussinga førte til, kontra å ikke få solgt. Tror det går ut i null jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, badesangen skrev:

Knegg.. Vet du, jeg hadde likt å se regnestykket over hvor mye interesse og inntekt den oppussinga førte til, kontra å ikke få solgt. Tror det går ut i null jeg.

Nja, hun har fått sponset en del, så underskudd skal faktisk mye til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fatter ikke hva hun tenkte på når hun designet leil med soverom/bad/do løsningen i ett når hun skal selge igjen såpass kort tid etter kjøp. Og en mer upraktisk, kjedelig og upersonlig leilighet skal man lete lenge etter... Som hun har sagt tidligere så passer feks ikke familiebilder inn i "stilen". Denne leiligheten er kun interessant for single rike folk. Ingen vil da gå på do osv i samme rom som den andre halvdelen sover🙄 Men det viktigste er tydeligvis at det tar seg bra ut på insta. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tulleruska
1 time siden, Cselena skrev:

Fatter ikke hva hun tenkte på når hun designet leil med soverom/bad/do løsningen i ett når hun skal selge igjen såpass kort tid etter kjøp. Og en mer upraktisk, kjedelig og upersonlig leilighet skal man lete lenge etter... Som hun har sagt tidligere så passer feks ikke familiebilder inn i "stilen". Denne leiligheten er kun interessant for single rike folk. Ingen vil da gå på do osv i samme rom som den andre halvdelen sover🙄 Men det viktigste er tydeligvis at det tar seg bra ut på insta. 

Doen er på et rom for seg. Det rommet ser derimot så lite ut at man ikke kommer inn om man ikke er størrelse xs, så perfekt skreddersydd for Lene der altså! 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke hun pusset opp for å selge? Jeg fikk inntrykk av at dette var en rimelig impulsiv ide som kom i vår.. 

Hun kunne kanskje heller kjøpt en sliten leilighet for 2,5-3 mill og pusset opp for salg ? Hun burde vel ha nok egenkapital til det. Et slikt prosjekt kunne fått litt fart på bloggen og inntekter også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jammen ikke rart hun ikke får solgt den leiligheten. Åpnet bad og soverommet liksom. Hvem vil bo sånn?🤷‍♀️ Tenk når du sover og partner tar seg en dusj på morgenen? Nei huff. Og fatter ikke hvorfor toalettetet er svart? Det gjør jo at rommet ser mye mindre ut. Også det lange speilet over kjøkkenbenken 

Tydelig hun har kun tenkt på at det må være fancy og Instagramvennlig🤦‍♀️ Hele leiligheten er så upraktisk 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, smalls skrev:

Det er jammen ikke rart hun ikke får solgt den leiligheten. Åpnet bad og soverommet liksom. Hvem vil bo sånn?🤷‍♀️ Tenk når du sover og partner tar seg en dusj på morgenen? Nei huff. Og fatter ikke hvorfor toalettetet er svart? Det gjør jo at rommet ser mye mindre ut. Også det lange speilet over kjøkkenbenken 

Tydelig hun har kun tenkt på at det må være fancy og Instagramvennlig🤦‍♀️ Hele leiligheten er så upraktisk 

Og de fleste liker jo varmt baderom og kjølig soverom. Det er jo umulig å få til med denne løsningen her.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Mädchen skrev:

Og de fleste liker jo varmt baderom og kjølig soverom. Det er jo umulig å få til med denne løsningen her.

Ja ikke sant? Fatter ikke hva hun har tenkt og ingen vil bo sånn

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badesangen

Flopp er vel for tidlig å si.

Det må uansett være ubehagelig å gå offentlig ut med store planer, slik hun måtte. Særlig når man må vente og utsette. Når alt er så er usikkert. Sårbart. Hun hadde vel ikke noe valg heller, det hadde uansett blitt oppdaget at "drømmehjemmet" hennes var lagt for salg. Hun er pent nødt til å presentere det som en positiv nyhet. Forresten dere, jeg bare slenger ut drømmeleiligheten min, den jeg har bodd i knapt et år, til salgs jeg! Nå med prisavslag. Så gøy, weee!

Man kan ikke ha kortene tett til brystet når man er Influencer, og livet er en del av brandet ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leiligheten hadde passet for en luxus storbyferie når jeg var rundt 30 år. Kult og sexy da med felles soverom og bad.

I hverdagen. Funker sikkert bra når man er helt alene. Samboer. Nei. Man legger seg og dusjer på forskjellig tid.

Hatt sex og skal dusje og vaske meg mens kjæresten eller ons ligger i sengen og studerer meg? Nei.

Venninne på overnatting i stua etter bytur. Jeg vil sove lengre, hun vil dusje og ta en kaffekopp alene på kjøkkenet og sjekke sosiale medier før jeg våkner. Kjipt at hun da må dusje fysisk inne på mitt soverom.

Virker upraktisk med den løsningen i hverdagen. Jeg ville anbefalt henne å sette opp vegg med tanke på salg.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noen som blir inspirert av hennes stil når det gjelder klær og make-up?

Det er flott å ha sin egen stil uavhengig av trender, men hennes stil er litt sånn der... harry? Hun hadde vært så mye vakrere med en mer nedtonet stil, og basert på mer nøkkelplagg. Stilen hennes nå lyser litt Nelly uten at jeg vet hvor hun kjøper klærne sine. Litt sånn som med innredningen hennes - typisk døgnflue-stil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 timer siden, Malika skrev:

Er det noen som blir inspirert av hennes stil når det gjelder klær og make-up?

Nei, hun er ikke god på å sette sammen antrekk eller å sminke seg. 

11 timer siden, Malika skrev:

Det er flott å ha sin egen stil uavhengig av trender, men hennes stil er litt sånn der... harry? Hun hadde vært så mye vakrere med en mer nedtonet stil, og basert på mer nøkkelplagg. Stilen hennes nå lyser litt Nelly uten at jeg vet hvor hun kjøper klærne sine. Litt sånn som med innredningen hennes - typisk døgnflue-stil. 

Dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake i New York, og nå skal hun visstnok utvikle "et podkast-konsept, helt ufiltrert". Tror det er lurt at hun prøver noe nytt. Jeg er i hvert fall ulidelig lei av de såkalte "personlige" innleggene hennes hvor hun kommer med vage statements om personlig vekst, pushe seg ut av komfortsonen, ikke bruke tid på folk som stjeler energien, og self-love.

Om hun faktisk kommer til å levere noe som er genuint og ekte, gjenstår jo å se. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hun har da ingenting å komme med i en eventuell podcast? Hjelper ikke at hun gjør stemmen sin så søt, så søøøøt når hun snakker heller. Nei takk, neste. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, hippyskippy skrev:

Men hun har da ingenting å komme med i en eventuell podcast? Hjelper ikke at hun gjør stemmen sin så søt, så søøøøt når hun snakker heller. Nei takk, neste. 

Samme lurer jeg på. Hva har hun å komme med i en podcast? 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...