Showmustgoon Skrevet 17. mars 2019 #3441 Del Skrevet 17. mars 2019 3 timer siden, Ice_83 skrev: Jeg får opp notifications på Epost hver gang det blir svart i denne tråden. Og jeg bryr meg MIDT DER SOLEN ALDRI SKINNER om denne dama her. Og lurte på hvordan man kan melde seg av så man slipper å følge med? At dere gidder å kommentere, dere må jo bry dere om henne siden dere kommenterer hver minste detalj hun gjør. Møkklei av å få eposter fra denne tråden!! Hva gjør du her inne da? Du fortsetter å kommentere etter at du har erklært at du ikke bryr deg? Hadebra!! 🤗 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 21. mars 2019 #3442 Del Skrevet 21. mars 2019 Jeg er veldig spent på det nye prosjektet hennes. Og blir veldig overrasket om den leiligheten går til takst. Den er jo så lite praktisk og oppdelingen av stue og kjøkken, ble too much. Hadde det vært meg, så hadde jeg droppet glassveggen. Selv har jeg drevet kjøp og salg av eiendom i mange år, men jeg kjøper billige kjøkken og materialer, eller gratis på Finn. Bygger heller flere soverom enn mindre. Pluss at man ikke lenger kan tjene stort på kjøp og salg i Oslo. Da må man heller kjøpe hus med stor nok tomt til å dele den og bygge. Dristig valg. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 21. mars 2019 #3443 Del Skrevet 21. mars 2019 Det med å ha bad og soverom i ett tror jeg trekker ned. Det samme med det übersmale toalettet. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninnn Skrevet 21. mars 2019 #3444 Del Skrevet 21. mars 2019 Den er jo hypertrendy, så sånn sett smart å selge nå. Jeg er også spent på hvordan salget går. Det virker dristig og crazy, men kanskje det blir jackpot. Kanskje en russisk oligark er på utkikk etter en bopel til dama si i Oslo? Jeg heier på Lene her, ass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Varmeba Skrevet 22. mars 2019 #3445 Del Skrevet 22. mars 2019 Jeg tror også hun kan gjøre det greit. Jeg er ikke fan av Lene bloggmessig, og ikke hadde jeg valgt slikt hun har gjort i den nåværende leiligheten heller (eller den forrige, for den saks skyld) - men hun har litt guts og jeg syns hun har klart å gjøre det som sikkert var en veldig liten, ordinær leilighet med 2 soverom til en spesiell 1-roms med en veldig tidsriktig og bekostet stil. Av og til selger det bedre. Hun begrenser seg til et lite marked, men til gjengjeld et marked der folk mest sannsynlig har råd til å betale mye for lite. Det er en dyr bachelor/bachelorette pad. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 22. mars 2019 #3446 Del Skrevet 22. mars 2019 Jeg vet at slike glassvegger er veldig moderne, men leiligheten vår alt for liten til å bli delt opp slik. Stua ble liksom... enda mindre enn den var opprinnelig. Hadde vært ekstremt mye bedre uten en vegg midt i rommet. Å ha badet på soverommet hadde jeg heller ikke villet ha, all den tid du da får to toaletter og sinnsykt likte oppbevaring på soverommet. Ett større bad og en hel vegg man kunne hatt oppbevaring på på soverommet hadde trukket opp. Ett skap i en slik leilighet, ingen steder å sette opp mer skapplass uten å ødelegge "flyten" i leiligheten... nei takk! Skulle jeg kjøpt leilighet hadde jeg ikke kjøpt denne. Men jeg er nok mer praktisk enn hypermoderne, så jeg er åpenbart ikke målgruppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninnn Skrevet 23. mars 2019 #3447 Del Skrevet 23. mars 2019 Er man så trendy2019 at man kjøper denne leiligheten, så er man uansett minimalist og har ikke behov for mer skapplass 🤓 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mimko Skrevet 23. mars 2019 #3448 Del Skrevet 23. mars 2019 8 timer siden, Varmeba skrev: Jeg tror også hun kan gjøre det greit. Jeg er ikke fan av Lene bloggmessig, og ikke hadde jeg valgt slikt hun har gjort i den nåværende leiligheten heller (eller den forrige, for den saks skyld) - men hun har litt guts og jeg syns hun har klart å gjøre det som sikkert var en veldig liten, ordinær leilighet med 2 soverom til en spesiell 1-roms med en veldig tidsriktig og bekostet stil. Av og til selger det bedre. Hun begrenser seg til et lite marked, men til gjengjeld et marked der folk mest sannsynlig har råd til å betale mye for lite. Det er en dyr bachelor/bachelorette pad. Leiligheten er utrolig nok ikke så veldig liten. Den er på 73 kvm, men romløsningen er så dårlig at den virker som 50 kvm. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 23. mars 2019 #3449 Del Skrevet 23. mars 2019 Jeg så videoen der hun forklarer sin drøm om å tjene penger på å kjøpe og selge leiligheter. Jeg har sans for alle som følger drømmene sine og som er villige til å jobbe hardt for å nå dem. Der LO mister meg er at hun samtidig skal oppfylle drømmen om å bo i utlandet hvilket skisseres at skal skje mai/juni. Altså hva? Det høres ikke ut som en person som ønsker å gå all inn, men mer en person som er uvillig til å forsake noe. Hvordan skal hun kunne følge opp en evt opppussing av nytt objekt, eller skal hun vente til hun har bodd i utlandet før hun går i gang? Ideen er god på noen punkter blandt annet at hun får sponset endel interiørelementer. På den annen side har hun jo stort sett leid inn håndverkere og det vil jo koste mye som vil redusere fortjenesten ved salg. Jeg får ikke dette til å stemme med denne fremstillingen av henne selv som handlekraftig forretningskvinne med ambisjoner. Det virker tvert i mot som hun gjør endel valg utelukkende med fokus på egen velvære. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elina123 Skrevet 23. mars 2019 #3450 Del Skrevet 23. mars 2019 Jeg falt helt av i videoen der hun skulle forklare drømmen. Alt for mange ord og for ullent... Det blir sikkert fint for Lene å bo i utlandet noen måneder. Har gjort det selv og det var deilig men dyrt 😃 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Showmustgoon Skrevet 23. mars 2019 #3451 Del Skrevet 23. mars 2019 Jeg gleder meg over at Lene endelig tar tak og prøver bli den #girlboss dama ho snakker om å være. Livet er mer enn bare dyre vesker, pupper og SOME.. håper hun kan gjøre noe kult med pengene hun tjener på salg av leiligheten(e)! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 23. mars 2019 #3452 Del Skrevet 23. mars 2019 (endret) På 17.3.2019 den 12.34, curi skrev: Hun skal selge leiligheten. https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=142678952 Videoen kort fortalt: Følge drømmen sin og kjøpe, pusse opp og selge leiligheter. Lene satser på et veldig smalt marked her. Minimalt med skapplass både på kjøkken og soverom, og løsninger som har gitt leiligheten både dårlig planløsning og følelsen av å være mindre enn det den er. Samtidig så har den flere påkostede elementer som megler skryter av. Jeg kjenner igjen både smijernsvegger og kakkelovn fra Caroline Berg Eriksen sitt hus, så jeg skjønner jo at de har samme sponsorer. Kjekt når man kan få slike dyre løsninger gratis, for så å selge med stor gevinst. Da skulle vel de aller fleste av oss ha klart å tjene gode penger på å pusse opp og selge. ... Og igjen; en forbausende upraktisk leilighet. Her snakker vi altså speil i stedet for kjøkkenskap. Og meget sært å ha bad på soverommet. Det er nok en gimmick som kan funke på et designhotell, men som en hverdagsløsning så virker det upraktisk og særs ukonvensjonelt. Denne leiligheten er perfekt for en jetsetter eller en ungkar som jobber døgnet rundt (typ Pareto) for å håve inn cash. Kan ikke helt se for meg hvem andre som er interesserte i å punge ut 8 millioner for å bo så glorete og ubekvemt. Endret 23. mars 2019 av Ultiva 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 23. mars 2019 #3453 Del Skrevet 23. mars 2019 Nå går det i skinnende lakkbokser og skum i ansiktet (reklame for kosmetikk).. Var det dette hun ville satse på fremover, i tillegg til (eventuelt) salg av leiligheten? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 26. mars 2019 #3454 Del Skrevet 26. mars 2019 (endret) Lene viser frem sine bikinier på bloggen. Ikke noe galt i seg selv, men hva er greia med å vise fram så og si hele rumpa på et av bildene? Må hun spille på s** for at bloggen og businessen skal overleve? Synes hun har forandret seg så mye siden hun kom med motetips i starten av bloggingen sin.. Endret 26. mars 2019 av Jordbærogfløte 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninnn Skrevet 26. mars 2019 #3455 Del Skrevet 26. mars 2019 Også viktig å poengtere at man bruker str S når man sizer opp til rumpa 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gresshoppa Skrevet 26. mars 2019 #3456 Del Skrevet 26. mars 2019 11 minutter siden, Ninnn skrev: Også viktig å poengtere at man bruker str S når man sizer opp til rumpa 🙄 Holdt liksom ikke med å bare skrive at man bør gå opp en størrelse i over- og underdel🤦🏼♀️ 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elina123 Skrevet 26. mars 2019 #3457 Del Skrevet 26. mars 2019 Det samme rumpebildet hadde hun på Instagram. Mange som kommenterte at hun er hot, det er nok det hun er ute etter... Synes forresten at munnen hennes har forandret seg veldig, det mangler amorbue på overleppen. Injeksjoner? Tatovert lipliner? Ikke helt min smak.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninnn Skrevet 26. mars 2019 #3458 Del Skrevet 26. mars 2019 Lene har aldri ikke vært hot, men imaget har snudd veldig fra søt og kokett nabojente, til glamorøs og oppdolla playboycenterfold. Det er forsåvidt standard oppskrift når man vokser opp i rampelyset (heh, pun). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Geneve Skrevet 26. mars 2019 #3459 Del Skrevet 26. mars 2019 På 23.3.2019 den 21.43, Ultiva skrev: Lene satser på et veldig smalt marked her. Minimalt med skapplass både på kjøkken og soverom, og løsninger som har gitt leiligheten både dårlig planløsning og følelsen av å være mindre enn det den er. Samtidig så har den flere påkostede elementer som megler skryter av. Jeg kjenner igjen både smijernsvegger og kakkelovn fra Caroline Berg Eriksen sitt hus, så jeg skjønner jo at de har samme sponsorer. Kjekt når man kan få slike dyre løsninger gratis, for så å selge med stor gevinst. Da skulle vel de aller fleste av oss ha klart å tjene gode penger på å pusse opp og selge. ... Og igjen; en forbausende upraktisk leilighet. Her snakker vi altså speil i stedet for kjøkkenskap. Og meget sært å ha bad på soverommet. Det er nok en gimmick som kan funke på et designhotell, men som en hverdagsløsning så virker det upraktisk og særs ukonvensjonelt. Denne leiligheten er perfekt for en jetsetter eller en ungkar som jobber døgnet rundt (typ Pareto) for å håve inn cash. Kan ikke helt se for meg hvem andre som er interesserte i å punge ut 8 millioner for å bo så glorete og ubekvemt. Ja, også; har ikke hun vaskemaskin? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nobile Skrevet 26. mars 2019 #3460 Del Skrevet 26. mars 2019 3 timer siden, Geneve skrev: Ja, også; har ikke hun vaskemaskin? Jo, på kjøkkenet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå