Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er så spent på hvordan merkingen hennes blir etter at staten har innvilget penger til bloggpoliti. Håper ikke hun kaller bloggpolitiet for misunnelig når de prøver å ta henne for dårlig merking av reklame.....

• Liker 11
Videoannonse
Annonse
Skrevet
18 timer siden, Jordbærogfløte skrev:

Det er vel første gang at hun nevner offentlig at hun er sliten i følge instastoryen 😉. Godt at du er menneskelig, Lene!

Hva var hun sliten av? Å være på ferie?

• Liker 7
Skrevet
16 timer siden, blabla2226 skrev:

Jeg er så spent på hvordan merkingen hennes blir etter at staten har innvilget penger til bloggpoliti. Håper ikke hun kaller bloggpolitiet for misunnelig når de prøver å ta henne for dårlig merking av reklame.....

He, he, he.

Skrevet

Kjell Ola har nevnt i Instastoryen sin at datingen hans ble ødelagt av offentligheten. Og at han vil ha en dame som er ferdig med fyll og fanteri, og respekterer at han er pappa til en sønn. Hmm...

• Liker 6
Gjest BordetErSnudd
Skrevet (endret)
18 minutter siden, blabla2226 skrev:

Kjell Ola har nevnt i Instastoryen sin at datingen hans ble ødelagt av offentligheten. Og at han vil ha en dame som er ferdig med fyll og fanteri, og respekterer at han er pappa til en sønn. Hmm...

Offentligheten sin feil??? Haha, sorry mac men HVOR mye pes kan det være snakk om?? Det er ikke akkurat Justin Bieber og Selena Gomez vi snakker om her, med paparazzi i buskene og fans som sender frierbrev nonstop 😂 90 % av den norske befolkningen hadde ikke engang gjenkjent dem i Oslos gater.

Endret av BordetErSnudd
Skrevet
47 minutter siden, blabla2226 skrev:

Så han setter seg i offerrollen han også....

Skrevet (endret)
3 timer siden, blabla2226 skrev:

Hun der blir aldri ferdig med fyll og fanteri. Oppfører seg som en 18-åring!! Umodent. Han fortjener en mye bedre dame!! Vi er i 2018, det er normalt at folk har fått barn. 

Endret av Ice_83
  • Liker 7
Skrevet
7 timer siden, blabla2226 skrev:

Kjell Ola har nevnt i Instastoryen sin at datingen hans ble ødelagt av offentligheten.  

Såfall er det jo litt underlig at han stiller opp i et tv-program hvor han skal prøve å finne en partner - da burde han jo kanskje lete uten tv og instagram tilstede i prosessen. 

• Liker 18
Skrevet
18 timer siden, punkyB skrev:

Såfall er det jo litt underlig at han stiller opp i et tv-program hvor han skal prøve å finne en partner - da burde han jo kanskje lete uten tv og instagram tilstede i prosessen. 

Hahaha, DET er et ganske solid poeng! 

• Liker 5
Skrevet
På 11.10.2018 den 19.48, punkyB skrev:

Hektet på SoMe han der.

Skrevet

Like greit å bare legge ned bloggen kanskje?  Hun har tydeligvis ikke tid til den innimellom all reisingen og partylivet. 

• Liker 9
Skrevet

og nå skal "3 timer i skogen" prege bloggen resten av uka.. Jei!

• Liker 3
Skrevet

3 timer i skogen med øynene i mobilen.. hadde ikke engang tid til å spise vaffelen som hun dokumenterte så heftig i SoMe.....

• Liker 8
Skrevet

DER var Lenemor, eller Orviken, nominert til årets Gullbarbie. Anbefaler andre å gjøre det samme

• Liker 20
Skrevet

Så på snappen til Espen Hilton. Han mimrer med gamle bilder av bla CBE og Lene. SOM de har forandret seg disse damene! De er ikke til å kjenne igjen. I følge Espen ble han kjent med Lene i 2013 og viser bilde fra første møte. Der ser man hvordan hun egentlig hadde sett ut om hun ikke hadde tuklet så mye med ansiktet. Det gjør meg trist å se at en så fin jente har gjort så drastiske forandringer. Det samme gjelder forøvrig Caroline Berg Eriksen. 🙁

• Liker 8
Skrevet

Trist å se forandringen ja. Hun er pen nå også, ingen tvil om det, men synes hun var penere før. Nå blir det veldig (altfor) mye pupper, hud, lepper og trutmunn.

Synes for øvrig det siste bildet hun la ut på insta (med valpen) var veldig søtt og fint, med mer ekte, søtt smil og mer " vanlige" klær. Mye sminke fortsatt, men mye kosligere  og finere bilde enn de som vanligvis postes. Koselig 😊

• Liker 2
Skrevet
20 timer siden, snowbreeze skrev:

Trist å se forandringen ja. Hun er pen nå også, ingen tvil om det, men synes hun var penere før. Nå blir det veldig (altfor) mye pupper, hud, lepper og trutmunn.

Synes for øvrig det siste bildet hun la ut på insta (med valpen) var veldig søtt og fint, med mer ekte, søtt smil og mer " vanlige" klær. Mye sminke fortsatt, men mye kosligere  og finere bilde enn de som vanligvis postes. Koselig 😊

Jepp. Hun var en stor bloggfavoritt hos meg tidligere. Utseendefokuset har tatt fullstendig overhånd. Jeg sier ikke at hun er alene om det, men hun bidrar hvertfall ikke til at det blir noe mindre av det i samfunnet. Med over 100k følgere på Instagram forteller hun jo verden at man stort sett er verdt noe hvis man viser kropp og fikser på utseendet. Eller har et enormt forbruk. Det spiller liten rolle at hun har gode venninner, eller at det kommer et og annet innlegg som sier "tør å være deg selv". For det første handler det å være seg selv om hvilket forhold man har til seg selv som menneske, og da hjelper det lite å flekke av deg bh'en på hvert bilde du tar. For det andre så er du bare ikke et godt forbilde hvis du har gode verdier, men kun forfekter et fokus på materiell velstand, bruk og kast, og vier bittelitt spalteplass til en tekst om "ditt dype indre". For det tredje har hun et elendig språk. Tusen kommafeil og fyller inn ord som drar ned kvaliteten på hele teksten; "YES", "hehehehehe", "knis", "fnis", også videre.

Jeg vil presisere at jeg ikke tenker at Lene er noe dårlig menneske. Hun har helt åpenbart en flust av gode verdier og egenskaper. Men det er den verdenen hun viser gjennom SoMe, og det fokuser hun representerer, som jeg er sterkt i mot. Det er en brikke av det store bildet som er med på å bryte ned unge kvinner og menns, totale selvbilde. Det virker ikke som at det er noe som helst vi er fornøyde med lengre. ALT kan - og skal, fikses. Og jeg er så lei nå. Jeg er også så sjukt lei av at ingen kan ta selvkritikk. At ALT skal pakkes inn i "sjalusi". Regner med at jeg stemples som sjalu av flere akkurat nå, og det får så være. Men jeg klarer ikke å sitte stille og se på denne utviklingen. Det var stort fokus på 90-tallet og tidlig 2000-tallet også, men i dette begynner å bli så sjukt at jeg ikke klarer å sette godt nok ord på det. 

• Liker 18
  • 2 uker senere...
Skrevet

Hvorfor tror hun det er kult med klovn og rødvinsglass??? 

• Liker 3
Skrevet

Hva er greia med å holde i ballonger på fest ? 

• Liker 4
Skrevet

Ang. bildene på bloggen i øverste innlegg..   Tror hun det selger klær ved å se sprengkåt ut?

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...