Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
3 hours ago, Showmustgoon said:

Men du sitter jo inne på andre tråder og kritiserer andre bloggere/personer? Hva er forskjellen her? 

Forskjellen er vell konstruktiv kritikk VS dette som blir skrevet i denne tråden. 

forøvrig så kritsierer jeg ikke andre for valg av flyselskap, hvor de reiser på ferie eller hvordan de ordlegger seg på bloggen sin

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
20 hours ago, jentefranorge said:

Forskjellen er vell konstruktiv kritikk VS dette som blir skrevet i denne tråden. 

forøvrig så kritsierer jeg ikke andre for valg av flyselskap, hvor de reiser på ferie eller hvordan de ordlegger seg på bloggen sin

Sorry, men jeg synes ikke du virker så mye mer konstruktiv, jeg. Du er ganske så krass når du omtaler bloggere du ikke liker (noe som er helt greit for meg), men da må du tåle at det finnes kritiske tråder om bloggere du liker også.

Endret av Bloggleseren
Slo inn knappenål med slegge.
  • Liker 9
Skrevet

Er jobben din virkelig så vanskelig, Lenemor? Eller er du faktisk så utspekulert og slu? Du bryter til stadighet regler i jobben din. 29. mars forteller du nyheten om at du har blitt Elle-blogger, på bloggen din. Innlegget er IKKE merket, til tross for at du legger ved, ikke mindre enn 3 bilder av den nye freshe, sponsede jakken din. Dette kommer nemlig frem i blogginnlegget den 1. april, hvor antrekket plutselig er sponset og merket.

Jeg er fullstendig klar over at du er fryktelig stolt over deg selv og dette legger du aldri skjul på, men det er kanskje påtide å grave frem LITT yrkesstolthet også, Lene?

Lenemor klarer heller ikke å overholde loven ang alkohol i reklameinnlegg. Ref. Instagram; 22. mars og 25. mars. Og for de som kommer å slenger med leppa, om at det er ikke sikkert det er vin i glasset hennes; Les dere opp på helsedirektoraret.no. Ja, du også Lene.

Mr. Svindlerjegern mister greit med kredibilitet når han henger med mennesker, som ikke overholder lover og regler, ass. Hadde vært spennende med en episode om hvor mye bloggere holder skjult, som ikke er lov å holde skjult. Baaaare litt dumt at han hører til UI, han også.

• Liker 34
Skrevet
På 1.4.2018 den 23.09, bonsaijenta skrev:

Jeg skjønner ikke at dette er noe å henge seg opp i. Hva så om ordet ikke finnes.  Det er slik språket utvikler seg. 

Å nave eller fremmedkriger fantes heller ikke før. 

For å svare en som hashtagget bestevenninne. Jeg kjenner ikke L.O. i det hele tatt. 

Ordet påske er et subjekt. Å bøye det i grammatisk ukorrekt form på en moteblogg, er ikke det samme som å danne et nytt begrep for et nytt fenomen innenfor ekstremisme. 

• Liker 4
Skrevet (endret)
1 time siden, blabla2226 skrev:

Ordet påske er et subjekt. Å bøye det i grammatisk ukorrekt form på en moteblogg, er ikke det samme som å danne et nytt begrep for et nytt fenomen innenfor ekstremisme. 

Substantiv, kanskje?

NAV er også et substantiv, men brukes nå også i uttrykket "å nave".

Ikke for å forsvare Lenemor, takler ikke dama lenger, men rett skal være rett!

Endret av Rubella
  • Liker 5
Skrevet

Er det et aldri så lite sponsorfrieri på gang på IG om dagen? Voldsomt til #tb til #Tulum fra både Lenemor og #kjell.. håper de får lønn for strevet! 😅

• Liker 5
Skrevet

Når det er dager siden siste innlegg, som bare var en throwback til varmen... og du klikker deg inn for å se "Serier du må se"... lite inspirerende blogg om dagen..

• Liker 3
Skrevet
14 minutter siden, galmamma skrev:

Når det er dager siden siste innlegg, som bare var en throwback til varmen... og du klikker deg inn for å se "Serier du må se"... lite inspirerende blogg om dagen..

Var det ikke slik i fjor også? Så kom reisesesongen hvor hun har fri fra blogging. Så tok hun seg opp på senhøsten, men så sklir det ut igjen?

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, tingi85 skrev:

Var det ikke slik i fjor også? Så kom reisesesongen hvor hun har fri fra blogging. Så tok hun seg opp på senhøsten, men så sklir det ut igjen?

ja da.. hun skulle virkelig skjerpe seg fremover.. 

• Liker 2
Skrevet

Hun skriver veldig umodent på bloggen. Sms-språk. Det holder ikke mål som toppblogger!!

• Liker 4
Skrevet
19 minutter siden, Ice_83 skrev:

Hun skriver veldig umodent på bloggen. Sms-språk. Det holder ikke mål som toppblogger!!

Siden hun ligger relativt høyt på listene og regnes som en toppblogger, så er det tydeligvis det språket folk vil ha. Det er i hvertfall bra nok for veldig mange. Hvis ikke hadde hun ikke hatt lesere. 

• Liker 2
Skrevet (endret)
5 timer siden, Veslefrikk skrev:

Siden hun ligger relativt høyt på listene og regnes som en toppblogger, så er det tydeligvis det språket folk vil ha. Det er i hvertfall bra nok for veldig mange. Hvis ikke hadde hun ikke hatt lesere. 

Endret av Ice_83
Skrevet
18 minutter siden, Ice_83 skrev:

Hun opptrer veldig 14ish-aktig. Hun burde lært seg å skrive bedre. Men, kanskje ikke rart språket ikke er bra, når man knapt har gått skole. Man lærer utrolig mye om skrivemåter, når man skriver oppgaver på universitet og høyskole. 

Hun har kanskje ikke den beste skrivemåten, men det har ikke du heller. Bare i det lille avsnittet du skrev her kan jeg spotte flere setninger du har brukt komma i, der komma ikke hører hjemme. 

• Liker 6
Skrevet
5 timer siden, Veslefrikk skrev:

Skrevet
4 timer siden, Martheegne skrev:

Hun har kanskje ikke den beste skrivemåten, men det har ikke du heller. Bare i det lille avsnittet du skrev her kan jeg spotte flere setninger du har brukt komma i, der komma ikke hører hjemme. 

Nå er det vel forskjell på å skrive på et forum og det å leve av å skrive.

• Liker 11
Skrevet (endret)
7 timer siden, Ice_83 skrev:

Det er ikke pent å trashtalke en person man ikke kjenner. 

Skulle ikke du slutte å stalke henne? 

Endret av bonsaijenta
Brudd på brukerdebatt.
  • Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, bonsaijenta skrev:

Jeg syns det er mer umodent å trashtalke en person man ikke kjenner. Nå har jeg fulgt i denne tråden en stund, og ser at du er en av de som kritiserer L.O. mest. 

Jeg mener også å huske at du skrev ifjor, at du har sluttet å følge henne. Likevel er du en av de første til å kritisere Lene hver gang hun oppdaterer bloggen eller SoMe. 

Hvorfor er det sånn at man må forsvare bloggeren ved å starte brukerdebatt?

• Liker 4
Skrevet
8 minutter siden, Skorpion89 skrev:

Hvorfor er det sånn at man må forsvare bloggeren ved å starte brukerdebatt?

Sånn. Fornøyd? 

Skrevet (endret)
5 minutter siden, bonsaijenta skrev:

Sånn. Fornøyd? 

Det er jo fortsatt brukerdebatt. Jeg forsvarer absolutt ikke denne brukeren, men rett skal være rett. Det er forumsregler. Synes du brukere går altfor langt i det de skriver, rapporter :D

Endret av Skorpion89
Skrevet
1 time siden, bonsaijenta skrev:

Det er ikke pent å trashtalke en person man ikke kjenner. 

Skulle ikke du slutte å stalke henne? 

Stalke henne? Har aldri stalket denne dama. En og annen gang er man inne på Instagrammen og bloggen hennes. Bloggen kanskje èn til max to ganger per 14 dager.
Det er vel flere enn meg som skriver MYE DRITT om LO her inne..Så det er ikke nødvendig å angripe meg spesielt.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...