PippiLa Skrevet 11. mars 2018 #2401 Del Skrevet 11. mars 2018 Skjønner ikke denne hakkingen? Synes Lene virker som ei super jente!:) Man skal unne, ikke misunne. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tbag Skrevet 11. mars 2018 #2402 Del Skrevet 11. mars 2018 26 minutter siden, PippiLa skrev: Skjønner ikke denne hakkingen? Synes Lene virker som ei super jente!:) Man skal unne, ikke misunne. Lol. Du kan ikke ha satt deg inn i ting. Lite misunnelse å sikte her. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jentekvinne Skrevet 11. mars 2018 #2403 Del Skrevet 11. mars 2018 2 timer siden, PippiLa skrev: Skjønner ikke denne hakkingen? Synes Lene virker som ei super jente!:) Man skal unne, ikke misunne. Velkommen til Kvinneguiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ice_83 Skrevet 11. mars 2018 #2404 Del Skrevet 11. mars 2018 26 minutter siden, jentekvinne skrev: Velkommen til Kvinneguiden. Hvorfor leser du og deltar i tråden, om du syns alt hun gjør er fantastisk? Du forsvarer henne i alt folk sier. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jentefranorge Skrevet 11. mars 2018 #2405 Del Skrevet 11. mars 2018 (endret) 13 minutter siden, Ice_83 said: Hvorfor leser du og deltar i tråden, om du syns alt hun gjør er fantastisk? Du forsvarer henne i alt folk sier. Mener du at kun folk som misliker lene skal få kommnetere og lese denne tråden? Er trådene på KF kun ment for folk som misliker? Endret 11. mars 2018 av jentefranorge 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jentefranorge Skrevet 11. mars 2018 #2406 Del Skrevet 11. mars 2018 (endret) Ser ut som lene har det fanstastisk på ferie med en kjekkas. Her sitter folk i kalde Norge og klager på idiotiske ting. det er veldig vanskelig å lese de siste innleggene her, uten å tenke missunelse. Det er mye konstruktivt og bra her, men noe er rett og slett tragisk. Folk som forsvarer lene, bes ikke lese tråden... jeg vil heller si mottsat; irriterer du deg over en blogg, så unngå følge dem, kikke inn på dere Instagram/blogg og unngå å skrive om dem på forum. Hvorfor følge dem på snapchat, Instagram etc, når dere ikke liker innholdet? For meg er det fullstendig uforståelig. Jeg unngår bloggere jeg ikke liker. Endret 11. mars 2018 av jentefranorge 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ice_83 Skrevet 11. mars 2018 #2407 Del Skrevet 11. mars 2018 7 minutter siden, jentefranorge skrev: Ser ut som lene har det fanstastisk på ferie med en kjekkas. Her sitter folk i kalde Norge og klager på idiotiske ting. det er veldig vanskelig å lese de siste innleggene her, uten å tenke missunelse. Det er mye konstruktivt og bra her, men noe er rett og slett tragisk. Folk som forsvarer lene, bes ikke lese tråden... jeg vil heller si mottsat; irriterer du deg over en blogg, så unngå følge dem, kikke inn på dere Instagram/blogg og unngå å skrive om dem på forum. Hvorfor følge dem på snapchat, Instagram etc, når dere ikke liker innholdet? For meg er det fullstendig uforståelig. Jeg unngår bloggere jeg ikke liker. Det betyr ikke alltid at man er bitter selv eller er misunnelig, fordi man kommer med kritikk. Noe er faktisk konstruktiv kritikk. At folk poserer som modeller, når de ikke ligner modeller i det hele tatt, blir for dumt. At man har på seg minimini skjørt og støvletter opp til låra,topper der puppene nesten detter ut, når du er passert 30, er ganske bak mål. Særlig når du skal være et forbilde for unge lesere. At folk misliker det hun gjør innen interiør, må være lov. Og bruk- og kastmentalitet hun har vært kjent for i flere år. Ting hun bør ta til seg, og kanskje prøve å forandre på? Det med annonsemerking kan jeg ikke noe om, så uttaler meg ikke om det. Når man sier man skal være offline, men ikke klarer det, eller vil gjør det, er det å si en ting ,og gjøre noe annet. Fikk en privat melding her inne i går, om jeg hadde det bra, og om jeg var veldig bitter og hatefull mot LO. Det går ikke på hat, men på meninger om folk, og det må være lov. Ikke alle kan være enige med alle, og det betyr ikke at man er misunnelig eller hater noen. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maimay Skrevet 11. mars 2018 #2408 Del Skrevet 11. mars 2018 Ikke et vinglass å se på bildene som postes på I G. Når Lene er på ferie pleier jo ikke de vinglasseene å være " skjult" Nå er det tydeligvis andre " regler" som gjelder. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1409 Skrevet 12. mars 2018 #2409 Del Skrevet 12. mars 2018 16 timer siden, jentefranorge skrev: Ser ut som lene har det fanstastisk på ferie med en kjekkas. Her sitter folk i kalde Norge og klager på idiotiske ting. det er veldig vanskelig å lese de siste innleggene her, uten å tenke missunelse. Det er mye konstruktivt og bra her, men noe er rett og slett tragisk. Folk som forsvarer lene, bes ikke lese tråden... jeg vil heller si mottsat; irriterer du deg over en blogg, så unngå følge dem, kikke inn på dere Instagram/blogg og unngå å skrive om dem på forum. Hvorfor følge dem på snapchat, Instagram etc, når dere ikke liker innholdet? For meg er det fullstendig uforståelig. Jeg unngår bloggere jeg ikke liker. 👏 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 12. mars 2018 #2410 Del Skrevet 12. mars 2018 Bjuder på i undertøyet ser jeg... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jentefranorge Skrevet 12. mars 2018 #2411 Del Skrevet 12. mars 2018 1 hour ago, Moongirl said: Bjuder på i undertøyet ser jeg... Og får godt betalt for det, My muse betaler bra. så har du jenter som legger ut undertøy bilder frivillig for sine 800 følgere. Lene får betalt for det. Hadde jeg også gjort :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Femilie Skrevet 12. mars 2018 #2412 Del Skrevet 12. mars 2018 1 time siden, jentefranorge skrev: Og får godt betalt for det, My muse betaler bra. så har du jenter som legger ut undertøy bilder frivillig for sine 800 følgere. Lene får betalt for det. Hadde jeg også gjort :D Penger > alt 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleKlump Skrevet 12. mars 2018 #2413 Del Skrevet 12. mars 2018 Fint å skrive at man ikke liker push-up når man har silikon 🤦🏼♀️ Ser han Kleiven er dårlig på å merke instapostene sine med reklame 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jentefranorge Skrevet 13. mars 2018 #2414 Del Skrevet 13. mars 2018 (endret) Skal dere ikke kommentere at lene drikker drinker på ferie med kleiven 😂 Endret 13. mars 2018 av jentefranorge 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Showmustgoon Skrevet 13. mars 2018 #2415 Del Skrevet 13. mars 2018 Tydelig at Lenemor er en ivrig leser her inne.. hei Lene!! 😉 jeg lurer på en ting.. hva er greia med å kommentere hverandres sine instaposter når man kan si det direkte til hverandre i stede? Er ikke direkte kommunikasjon å foretrekke? Eller er det noe jeg har gått glipp av? Ellers virker det som dere koser dere i Tulum, både på ferie og på Insta.. dere er gode på å selge inn god stemning iallefall!! 😊 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jentefranorge Skrevet 13. mars 2018 #2416 Del Skrevet 13. mars 2018 53 minutter siden, Showmustgoon said: Tydelig at Lenemor er en ivrig leser her inne.. hei Lene!! 😉 jeg lurer på en ting.. hva er greia med å kommentere hverandres sine instaposter når man kan si det direkte til hverandre i stede? Er ikke direkte kommunikasjon å foretrekke? Eller er det noe jeg har gått glipp av? Ellers virker det som dere koser dere i Tulum, både på ferie og på Insta.. dere er gode på å selge inn god stemning iallefall!! 😊 Influencere er opptatt av kommentarer jo flere kommenterer, jo bedre ser det ut for potensielle sponsoravtaler. Er nok derfor de kommneterer hos hverandre. Mange influencer venninner gjør det samme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Showmustgoon Skrevet 13. mars 2018 #2417 Del Skrevet 13. mars 2018 Men gjelder denne regelen også når man er kjærester på ferie sammen? Blir ikke det forferdelig travelt å skulle holde på med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Femilie Skrevet 13. mars 2018 #2418 Del Skrevet 13. mars 2018 Lenes kommentarer sørger som regel for at #kjellolakleiven går fra 2 til 3 kommentarer. Tviler på at det gir noe særlig utslag hos annonsører. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ice_83 Skrevet 13. mars 2018 #2419 Del Skrevet 13. mars 2018 (endret) På 13.3.2018 den 11.26, Showmustgoon skrev: Endret 15. mars 2018 av Ice_83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
galmamma Skrevet 14. mars 2018 #2420 Del Skrevet 14. mars 2018 På 12.03.2018 den 18.53, LilleKlump skrev: Fint å skrive at man ikke liker push-up når man har silikon 🤦🏼♀️ Ser han Kleiven er dårlig på å merke instapostene sine med reklame så utrolig teit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå