Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva hadde all denne diskusjonen med at hun skal ut å reise igjen i morgen?!?Og er det ikke sykt om hun betaler for venninner,for å få dratt på en tur vekk, for sitt eget formål, som er å reise mest mulig.Så da gjør hun hva som helst for å få med noen..:frkk:

Hvorfor pusse opp og styre med nok en ny leilighet, når hun er mer på reisefot enn hun er i leiligheten sin?Samme hvor mye hun skryter på bloggen om at hun er sååå glad i den nye leiligheten, og trives supert der bla bla..

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor ble det av spørsmålsrunden?

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Skorpion89 skrev:

Hvor ble det av spørsmålsrunden?

Alt som ikke dreier seg om sponsede innlegg og reising, blir vel nedprioritert...have mercy

• Liker 2
Skrevet
På 25.11.2017 den 9.31, jentefranorge skrev:

Folk her tar lene for alt, uansett hva hun gjør - så klager folk her inne... 

Hun går med for mye sminke, korte kjørt, hun flyr Norwegian, badet hennes er stygt, hun ødelegger nye leiligheter med å pusse dem opp som hun vil, dere liker ikke stedene hun drar på ferie, dere liker ikke at hun er for mye ute, det er galt at hun har gitt hunden videre, hun kler seg tacky, hun er show Off, skriver for lite blogginnlegg, osv osv

Det er lenes liv, la hun leve, spise, drikke og kle seg som hun vil. Lene er slik hun er, vi kan ikke endre henne? Eller klage på hvordan hun er, hva og hvordan hun bruker penger?

Samtlige her klager, men de leser bloggen og følger henne på Snapchat og Instagram? 

Jeg er enig med merking av innlegg og slike ting, det er saklig - men resten her er jo bare trist. 

Word. Jeg synes mye faktisk virker som misunnelse nå.. Æsj

• Liker 4
Skrevet
5 timer siden, blabla2226 skrev:

Word. Jeg synes mye faktisk virker som misunnelse nå.. Æsj

Misunnelig på alle reisene,ja. Ikke ellers. Men pga litt sosial angst her for tida, så får man ikke kommet seg så mange plasser :/ Satser på at det kommer seg snart! 
Ved å være en offentlig person, må man tåle både negativ og konstruktiv kritikk. Det betyr ikke alltid misunnelse. 

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, Ice_83 said:

Misunnelig på alle reisene,ja. Ikke ellers. Men pga litt sosial angst her for tida, så får man ikke kommet seg så mange plasser :/ Satser på at det kommer seg snart! 
Ved å være en offentlig person, må man tåle både negativ og konstruktiv kritikk. Det betyr ikke alltid misunnelse. 

Det er IKKE konstruktiv kritikk å kommnetere andres folk valg av feriesteder, sminke og klesbruk, eller hvordan man velger interiøret hjemme. Og enda verre, hvilket flyselskap hun velger å fly med. For det er dette som har vært samtalene her hovedsakelig i det siste! 

• Liker 8
Skrevet
11 minutter siden, jentefranorge skrev:

Det er IKKE konstruktiv kritikk å kommnetere andres folk valg av feriesteder, sminke og klesbruk, eller hvordan man velger interiøret hjemme. Og enda verre, hvilket flyselskap hun velger å fly med. For det er dette som har vært samtalene her hovedsakelig i det siste! 

Å kommentere sponsede reisemål og flyselskap er selvfølgelig innafor. Det er kritikk av reklame, ikke av Midsund-Lene. 

• Liker 15
Skrevet
26 minutter siden, jentefranorge skrev:

Folk har jo forskjellig smak, så da må folk få lov å kommentere hva man liker, og ikke liker etc. Er du en av bestevenninnene hennes eller?

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, Ice_83 said:

Folk har jo forskjellig smak, så da må folk få lov å kommentere hva man liker, og ikke liker etc. Er du en av bestevenninnene hennes eller?

Javell, så du går rundt til kollegaer og fremmede mennesker på gaten og forteller dem hva du liker og ikke ved sminken og klessstilen dems? Fordi du har forksjellig smak? 

Det er faktisk feil å diskutere sminke, kler og selvvalgte reisemål til et annet menneske.... nemlig av den grunnen du skriver: vi har forksjellig smak og vi har ingen rettigheter å dømme andres sminke m interiør eller kler. Alle kan være uenige, ig det er mye jeg ikke liker av klær og ting lene har, men det er hennes valg. 

Jeg er ikke venn med lene nei, tragisk at folk kommnetere så mye urelevant dritt og når noen reagerer så er de venner med henne. Hadde noen skrevet slikt om deg, hadde jeg også reagert :-) 

• Liker 3
Gjest Sirkustjukk
Skrevet

Hvordan kan det være "selvvalgt" når den siste reisen var i samarbeid med Norwegian?

Skrevet
1 minutt siden, Sirkustjukk said:

Hvordan kan det være "selvvalgt" når den siste reisen var i samarbeid med Norwegian?

Men hva har det med saken å gjøre? Skal vi kritisere reisemål fordi de er sponset? :o 

og nå siktet ikke jeg spesifikt til LA men tidligere reiser, som hun betalte selv. 

Skrevet
1 hour ago, jentefranorge said:

Det er faktisk feil å diskutere sminke, kler og selvvalgte reisemål til et annet menneske...

Det er jeg helt uenig i. 

• Liker 1
Skrevet
58 minutter siden, Oz- skrev:

Det er jeg helt uenig i. 

Ho er en offentlig person, så det må man bare tolerere!! Folk har meninger uansett hva,hvem osv. 

• Liker 2
Skrevet
7 minutter siden, Ice_83 skrev:

Ho er en offentlig person, så det må man bare tolerere!! Folk har meninger uansett hva,hvem osv. 

Hun er en offentlig person, men å spekulere i om hun betaler venninner for at noen blir med henne på tur, kaller jeg mobbing. Det syns jeg ikke hun skal tolerere. 

Det betyr heller ikke at hun er mindre glad i leiligheten sin, bare fordi hun reiser mye. 

Er det ikke bare å slutte å følge henne, hvis livsstilen hennes provoserer? 

For ordens skyld, så er jeg ikke venninne med Lene. Jeg har ikke noe med henne å gjøre annet enn at vi er på hils de gangene vi er på Eger samtidig. Man må ikke være venninner bare fordi jeg forsvarer henne her inne. 

• Liker 5
Skrevet
21 minutter siden, bonsaijenta skrev:

Hun er en offentlig person, men å spekulere i om hun betaler venninner for at noen blir med henne på tur, kaller jeg mobbing. Det syns jeg ikke hun skal tolerere. 

Det betyr heller ikke at hun er mindre glad i leiligheten sin, bare fordi hun reiser mye. 

For ordens skyld, så er jeg ikke venninne med Lene. Jeg har ikke noe med henne å gjøre annet enn at vi er på hils de gangene vi er på Eger samtidig. Man må ikke være venninner bare fordi jeg forsvarer henne her inne. 

Det var ikke ment som mobbing, bare stusset på det, og det kunne framstå slik. Fordi hun ikke har noen å reise med/folk ikke har råd å reise såå mye som hun gjør/ønsker, og siden hun har mye penger, så betaler hun for folk for å få med noen på turene hun "crave" hele tiden....

Skrevet
4 minutter siden, Sirkustjukk skrev:

Reisen til Paris er også sponset;

https://instagram.com/p/BcIDhHKAKt8/

Så da får hun det sponset men betaler for venninna? Jaja..For det sto at hun skulle spandere på venninna som hadde bursdag

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Ice_83 skrev:

Det var ikke ment som mobbing, bare stusset på det, og det kunne framstå slik. Fordi hun ikke har noen å reise med/folk ikke har råd å reise såå mye som hun gjør/ønsker, og siden hun har mye penger, så betaler hun for folk for å få med noen på turene hun "crave" hele tiden....

Står det noen steder at hun betaler for folk? Hva så om hun gjør det? Betyr det ikke bare at hun er generøs? Jeg syns det er en fin egenskap :)

Det er en del av hennes jobb å reise mye. Det er faktisk mange som reiser mye i jobben sin. 

• Liker 2
Skrevet

Å diskutere ting som angår jobben til Lene, nemlig influencer, er innafor. Mannen i gata har ikke jobb som influencer. Bare sånn at det er sagt!

• Liker 5
Gjest Priyanka
Skrevet (endret)
4 hours ago, bonsaijenta said:

Hvis du ikke evner å forstå forskjellen på å diskutere livsstilen til noen som har som jobb å blogge om livsstilsrelaterte temaer og den vanlige mannen i gata, sier det mest om deg. 

Når man år etter år velger å publisere x antall bilder og tekster hvor man fronter seg selv og livet man deler, er det baksiden av medaljen. Hun er en offentlig person. 

At folk lurer på hvordan normale mennesker har råd til å delta på reisene hennes skjønner jeg godt. I min forrige jobb tjente jeg godt over gjennomsnittet, og jeg kunne legge opp til en fleksibel arbeidstid, men jeg kunne aldri reist så mye som de gjør. At folk lurer på hvordan det er mulig, skjønner jeg. Ønsker hun og disse damene å unngå spekulasjoner, får hun droppe å vise dem frem på bloggen da. 

Endret av Priyanka

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...