Gå til innhold

Bind: Seba

Gjest incognita

Anbefalte innlegg

Hehehe, du har satt oss alle i sving, Incognita!

Jeg har også googlet og funnet ut at de ikke produseres lenger.

Har kikket ekstra etter i bindhyllene i alle butikker jeg har vært innom i det siste :fnise:

Men ingen Saba Self Sit. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest incognita

Hehehe, du har satt oss alle i sving, Incognita!

Jeg har også googlet og funnet ut at de ikke produseres lenger.

Har kikket ekstra etter i bindhyllene i alle butikker jeg har vært innom i det siste :fnise:

Men ingen Saba Self Sit. :(

Hehe jeg vet. Dere er så snille og gode alle sammen! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lite nytt

11 sider for Saba?
Damn

Man skal lese mye før øynene faller ut!

Må ut selv for å kjøpe bind snart, skal se etter Saba her i nord :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

11 sider for Saba?

Damn

Man skal lese mye før øynene faller ut!

Må ut selv for å kjøpe bind snart, skal se etter Saba her i nord :)

hiihi ja, det er galskap. :fnise: takk takk! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Hehe, galskap ja, mildt sagt! 11 sider om sababind liksom. :P Som en annen lenger oppe skrev brukte jeg dem om bleier til babydukkene mine da jeg var liten. Da jeg fikk mensen brukte jeg dem noen ganger om jeg var tom for libresse invisible (tror jeg de het) og mamma ikke hadde kjøpt nye og jeg hatet sabaene. Tykke og ekle og loet som fy. :P Følte at jeg hadde bleie på og gikk skikkelig rart. :P Men myke var de jo, men det var det eneste positive og. :P Gikk over til tamponger da jeg var kanskje 19 eller noe.

TS: jeg mener bestemt jeg så dem nordpå i sommer i en butikk på en øy langt uti havet. Jeg skal dit til sommeren igjen også og har de fremdeles skal jeg kjøpe med til deg! :) Han har mye gamle varer som ikke finnes lenger andre steder. Det er bare 50 fastboende der og mest pensjonister, så er jo ikke bind han selger mest av. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest incognita

Hehe, galskap ja, mildt sagt! 11 sider om sababind liksom. :P Som en annen lenger oppe skrev brukte jeg dem om bleier til babydukkene mine da jeg var liten. Da jeg fikk mensen brukte jeg dem noen ganger om jeg var tom for libresse invisible (tror jeg de het) og mamma ikke hadde kjøpt nye og jeg hatet sabaene. Tykke og ekle og loet som fy. :P Følte at jeg hadde bleie på og gikk skikkelig rart. :P Men myke var de jo, men det var det eneste positive og. :P Gikk over til tamponger da jeg var kanskje 19 eller noe.

TS: jeg mener bestemt jeg så dem nordpå i sommer i en butikk på en øy langt uti havet. Jeg skal dit til sommeren igjen også og har de fremdeles skal jeg kjøpe med til deg! :) Han har mye gamle varer som ikke finnes lenger andre steder. Det er bare 50 fastboende der og mest pensjonister, så er jo ikke bind han selger mest av. :)

Så utrolig snill du er! :klem: Jeg tror kanskje eneste håpet er noe slikt som det du beskriver ja, et øde sted hvor de ikke har solgt ut alt. Krysser fingrene!

Og ja, litt fiffig at denne tråden har blitt så lang. Tydelig at mange husker disse nostalgiske bindene fra "gamledager". :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Utrolig artig egentlig.

Til og med jeg tok meg selv i å titte en ekstra gang i hyllene på den lokale butikken. :fnise:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nosoul

Haha. Utrolig artig egentlig.

Til og med jeg tok meg selv i å titte en ekstra gang i hyllene på den lokale butikken. :fnise:

:5: Det er mannen sin det!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:5: Det er mannen sin det!

Haha ja kanskje det. :rodmer:

Det verste er at jeg tenkte med meg selv, at hvis de hadde hatt i hyllene, hadde jeg sannsynligvis kjøpt hele lageret og fått det sendt på et eller annet vis. :fnise:

Tør ikke tenke på hva det hadde gjort med hvordan damene i kassa hadde sett på meg etterpå. :rodme:

Hadde nok måttet vise dem denne tråden tenker jeg. :lur:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 måneder senere...

Fant du?

Anonymous poster hash: 812ed...2bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Usj, mamma hadde disse.. Brukte de kun når jeg var tom for bind selv.

Husker jeg på kveldene lå skrevs og dro bomull ut av både #1 og #2. Forstår virkelig ikke fasinasjonen for disse bindene..

Anonymous poster hash: 6879c...bf2

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha ja kanskje det. :rodmer:

Det verste er at jeg tenkte med meg selv, at hvis de hadde hatt i hyllene, hadde jeg sannsynligvis kjøpt hele lageret og fått det sendt på et eller annet vis. :fnise:

Tør ikke tenke på hva det hadde gjort med hvordan damene i kassa hadde sett på meg etterpå. :rodme:

Hadde nok måttet vise dem denne tråden tenker jeg. :lur:

De hadde nok forstått at det var til en spesiell dame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker dem med skrekk. Jeg er allergisk mot den nettingen som var over, et mareritt hver måned helt til jeg ble voksen og kjøpte egne bind. (Jeg har hatt utslett mange steder, men det var desidert det verste.)

Sist jeg var hos gynekolog var det sånne bind hun hadde tilgjengelig, så antar de fortsatt finnes.

Anonymous poster hash: 33c8c...206
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte på denne tråden da jeg ryddet på hytta i helgen. I et gammelt skatoll har vi ekstra klær og ekstra toalettsaker og blant disse fant jeg en åpnet pakke Sebabind - hvor gammel den pakken er aner jeg ikke. Men jeg husker med gru tilbake til da jeg først fikk mensen og mamma insisterte på å kjøpe inn Seba til meg- det var som å gå med en loete dunpute mellom bena.. Klikk Libresse klubben ble redningen for meg. :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenkte på denne tråden da jeg ryddet på hytta i helgen. I et gammelt skatoll har vi ekstra klær og ekstra toalettsaker og blant disse fant jeg en åpnet pakke Sebabind - hvor gammel den pakken er aner jeg ikke. Men jeg husker med gru tilbake til da jeg først fikk mensen og mamma insisterte på å kjøpe inn Seba til meg- det var som å gå med en loete dunpute mellom bena.. Klikk Libresse klubben ble redningen for meg. :)

Høres kjent ut :fnise: Min mor insiterte også på å kjøpe disse loete dunputene og jeg aksepterte det stilltiende,siden jeg var for sjenert til å kjøpe bind selv.Etter noen år kom heldigvis de tynne Always bindene med vinger men måtte lite meg igjennom noen år med Seba først..

Anonymous poster hash: 6a48f...d65

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres kjent ut :fnise: Min mor insiterte også på å kjøpe disse loete dunputene og jeg aksepterte det stilltiende,siden jeg var for sjenert til å kjøpe bind selv.Etter noen år kom heldigvis de tynne Always bindene med vinger men måtte lite meg igjennom noen år med Seba først..

lide meg igjennom,skulle det stå;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...