Gå til innhold

Bind: Seba

Gjest incognita

Anbefalte innlegg

Gjest incognita

Jeg fant dem heller ikke og da drog jeg til og med bortover til Coopen for å se om det var der jeg såg dem, jeg har tatt feil, det er first price bindet jeg selv har brukt, det er i hvit/rosa pakning. Beklager og ha nørt under håpet på de som ønsket seg Saba, ikke meningen

Ikke noe å beklage! Takk for at du tok deg bryet med å sjekke. :klem:

Endret av incognita
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke noe å beklage! Takk for at du tok deg bryet med å sjekke. :klem:

Men det er så rart for jeg mener bestemt jeg såg pakningen nylig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

Men det er så rart for jeg mener bestemt jeg såg pakningen nylig...

hm hm.... du får holde øynene åpne når du er på shopping fremover da. :shoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen av dere som husker det bindet som het "Seba" "Saba"? De var så myke og gode. Jeg synes alt av bind nå om dagen kjennes ut som man har en papp-plate mellom beina.. og for hver gang de er merket med "nå enda bedre!" (les:billigere å produsere) blir de litt stivere og mere plastikkaktig.

Noen som vet om det finnes noe lignende seba saba, altså noe som er mykt og godt?

Edit: husket feil navn

Huff husker de. Var forferdelige. Gode og myke ja men de loet jo. Fullt av bomull i trusa etterpå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

Huff husker de. Var forferdelige. Gode og myke ja men de loet jo. Fullt av bomull i trusa etterpå

Jeg skulle gitt alt for å ha trusa full av bomull igjen, for å si det slik.

Endret av incognita
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle gitt alt for å ha trusa full av bomull igjen, for å si det slik.

Sy noen selv? :ler: Nettingstrømper og bomull? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha jeg er ingen syerske, akkurat. :fnise:

Du klipper av føttene, stapper inn bomull, syr igjen :ler:

Så kan du bare vaske de til neste gang vettu ;)

(Uff. Kunne jeg aldri gjort :ler:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

Du klipper av føttene, stapper inn bomull, syr igjen :ler:

Så kan du bare vaske de til neste gang vettu ;)

(Uff. Kunne jeg aldri gjort :ler:)

:sjokkert:

.............. æsj. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Spar Dampsaga hadde heller ikke. De sjekket til og med om det var mulig å få tak i, noe det ikke var.

Da har jeg gjort det jeg kunne, incognita :o)

Anonymous poster hash: c452c...238
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

Spar Dampsaga hadde heller ikke. De sjekket til og med om det var mulig å få tak i, noe det ikke var.

Da har jeg gjort det jeg kunne, incognita :o)

1000 takk du snille anonyme!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, nå blir jeg litt trist her. Jeg har vært sååå spent og håpet på at Incognita skulle få seg Saba! :(

Anonymous poster hash: f6b1b...a42
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest incognita

Nei, nå blir jeg litt trist her. Jeg har vært sååå spent og håpet på at Incognita skulle få seg Saba! :(

Anonymous poster hash: f6b1b...a42

Awwww.. så god du er! :klem:

Jeg må visst bare innse at det ikke kommer til å skje........... :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

1000 takk du snille anonyme!! :klemmer:

Værsego!

Forresten, samboeren min har fått med seg dette, og da vi gikk forbi hygienehylla på butikken idag, sa han "Du må se etter det merket! Har de det her?" i fullt alvor :)

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

Værsego!

Forresten, samboeren min har fått med seg dette, og da vi gikk forbi hygienehylla på butikken idag, sa han "Du må se etter det merket! Har de det her?" i fullt alvor :)

awwww..... så koselig!! :fnise: Gi ham en klem fra meg! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Fluttershy

Hehe, jeg har faktsik sett i bindhyllene i alle butikker jeg har vert innom i det siste etter å ha lest denne tråden. Har desverre ikke funnet de du vil ha.

Jeg husker også godt at disse var i skapet til mamma for ørten år siden. Brukte dem som bleier til dukkene mine :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

Hehe, jeg har faktsik sett i bindhyllene i alle butikker jeg har vert innom i det siste etter å ha lest denne tråden. Har desverre ikke funnet de du vil ha.

Jeg husker også godt at disse var i skapet til mamma for ørten år siden. Brukte dem som bleier til dukkene mine :lol:

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ok, etter myyyyye googling.... Det jeg finner ut, er at SCA Mølnlycke, som kjøpte opp Saba (eller noe i den duren), produserer faktisk for hele verden omtrent! Og de har faktisk en produktlinje som heter Saba! Men, logoen er veldig lik på Libresse sin logo, og på nettsidene ser det ut som det er mye av det samme. Forhandles i Mexico, så jeg forsto ikke mye av hva som sto der, men bildene så jeg jo. Ser ut som Libresse bare har forskjellige navn i de forskjellige landene, for logoene er like, unntatt akkurat bokstavene (som skrives med samme font).

Så da vet jeg ikke, Incognita? Jeg har sett på butikkene her, jeg har prøvd ut Europris-sortementet, sendt e-post til flere Spar-butikker, og googlet. Oj, føler jeg har blitt litt vel engasjert.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

Ok, etter myyyyye googling.... Det jeg finner ut, er at SCA Mølnlycke, som kjøpte opp Saba (eller noe i den duren), produserer faktisk for hele verden omtrent! Og de har faktisk en produktlinje som heter Saba! Men, logoen er veldig lik på Libresse sin logo, og på nettsidene ser det ut som det er mye av det samme. Forhandles i Mexico, så jeg forsto ikke mye av hva som sto der, men bildene så jeg jo. Ser ut som Libresse bare har forskjellige navn i de forskjellige landene, for logoene er like, unntatt akkurat bokstavene (som skrives med samme font).

Så da vet jeg ikke, Incognita? Jeg har sett på butikkene her, jeg har prøvd ut Europris-sortementet, sendt e-post til flere Spar-butikker, og googlet. Oj, føler jeg har blitt litt vel engasjert.....

Det med Mexico fant jeg ut også faktisk. Takk for at du engasjerer deg!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...