Gjest Bjørnsdatter Skrevet 10. august 2004 #1 Del Skrevet 10. august 2004 Jeg må vel flytte Bjørnehiet inn hit siden jeg fikk to blå i går! Hvordan regnes ukene/dagene? Er det fra første dag i siste mens, eller fra antatt befrukning? Hvis det er førstnevnte, så er jeg 7+4 i dag... Føles helt merkelig. Har litt menslignende murringer i magen, veldig! ømme pupper og generelt lite tiltakslyst. Dessuten har alle bh'ene mine blitt for små... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 10. august 2004 #2 Del Skrevet 10. august 2004 Får gratulere deg her også siden du har laget ny dagbok! Gratulerer! :hoppe: Svangerskapet regnes fra første dag i siste menstruasjon. Hvis du ikke har 28 dagers syklus, men vet sikkert når befruktning har skjedd så er den dagen 2+0. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 10. august 2004 #3 Del Skrevet 10. august 2004 Hei. Gratulerer med graviditeten og dagboken. Du regner ut terminen fra første dag i siste mens. Håper det går bra med deg og den lille spiren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 10. august 2004 #4 Del Skrevet 10. august 2004 Aha! For jeg har ca 32-33 dagers syklus. Da er jeg 6+3! Takk for hjelpen og gratulasjonen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redhead Skrevet 10. august 2004 #5 Del Skrevet 10. august 2004 Gratulerer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 10. august 2004 #6 Del Skrevet 10. august 2004 Gratulerer deg her også jeg. Blir spennende å følge med. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 10. august 2004 #7 Del Skrevet 10. august 2004 Gratulerer med baby i magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 10. august 2004 #8 Del Skrevet 10. august 2004 Må nesten gratulere deg her også! Gratulerer med spire i magen! :D Er bjørnefar glad nå? :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 10. august 2004 #9 Del Skrevet 10. august 2004 Gratulerer så mye, og lykke til med svangerskapet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 10. august 2004 #10 Del Skrevet 10. august 2004 Som dagbokskriver og Gratulerer så mye med den lille spiren!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havsulen Skrevet 10. august 2004 #11 Del Skrevet 10. august 2004 En god ting kan ikke sies for ofte: gratulerer!!! Nå er det tid for å kose seg og ta vare på seg selv! Vannvittig fascinerende måneder du har foran deg! Håper de blir slik du ønsker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 10. august 2004 #12 Del Skrevet 10. august 2004 Ååh, så koselig!!!!! Gratulerer så mye, jeg gleder meg til å følge med på deg! Klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 10. august 2004 #13 Del Skrevet 10. august 2004 Gratulerer med spire i magen! Og tusen takk for blå vibber i dagboka mi!! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rannva Skrevet 10. august 2004 #14 Del Skrevet 10. august 2004 Gratulerer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 10. august 2004 #15 Del Skrevet 10. august 2004 Gratulerer med den lille i magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 10. august 2004 #16 Del Skrevet 10. august 2004 Bjørnemannen felte noen modige tårer i går da han fikk boka "Pappa for første gang" av meg i går etter jobben - og så fikk jeg den største Bjørneklemmen jeg har fått på lenge Så jeg tror han var glad, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 11. august 2004 #17 Del Skrevet 11. august 2004 Gratulerer så masse med spiren!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 11. august 2004 #18 Del Skrevet 11. august 2004 Gratulerer så mye!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 11. august 2004 #19 Del Skrevet 11. august 2004 Tusen takk! Legen tar fortsatt ikke telefonen... :evil: Når skal man egentlig ha den første kontrollen? Er det 12 uker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
edea Skrevet 11. august 2004 #20 Del Skrevet 11. august 2004 Hei: Ville bare si gratulerer, jeg. :blomst_opp: Har ikke sett dagboken din før... Kan desverre ikke svare på når den første kontrollen skal være, har ikke kommet så langt selv... :-? Men tror vel de fleste bruker å ha en vanlig legetime ganske med en gang, for å få igang et opplegg og at det måles hcg hos legen også. :klø: Håper du får en fantastisk tid fremover med det lille frøet i magen! Klem fra edea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå