Gå til innhold

Noen andre der ute som takker nei til vaksiner for sine barn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Å linke til WHO - World Health Organization, vel vel...

Tør du google?

"world health organization propaganda"

eller

"world health organization exposed"

Ikke gjør det om du fortsatt ønsker at det skal være en kjærlig mor for syke, i ditt hode.

For det vil gi deg artikler som disse:

http://truthsector.net/2014/09/02/the-ebola-fraud-2014-further-analyzed-and-completely-exposed/

This report is an update and followup for: Mainstream Media (BBC) Unknowingly Exposes UN/WHO Ebola Fear Mongering Propaganda Campaign

Earlier I documented how the World Health Organization was exposed by the BBC of all players for producing/fabricating FAKE ebola-related death figures for Gueckedou in Nzerekore, Guinea. Gueckedou is allegedly near or even in the epicenter of this years ebola outbreak but has miraculously remained free of Ebola so far, according to the BBC and its correspondent Alhassan Sillah. You may think that this is just a one-time and honest mistake that has occurred at the BBC headquarters but

http://www.rense.com/general87/scam.htm

Dangerous, Deadly H1N1 Vaccine Scam

WHO Issues H1N1 Swine Flu Propaganda

Reports BigPharma Is Testing 'Mock' Viruses In Vaccines

By Dr. Leonard Horowitz 9-6-9

The World Health Organization (WHO) is spreading propaganda like the flu to convince people new, genetically engineered, live "mock" influenza viruses in vaccines are safe.

http://www.thesleuthjournal.com/what-is-the-world-health-organization/

The WHO is very corrupt the global mother of USAs AMA. You see, big pharma, FDA, CDC, USDA, DHS (Department of Human Services) are becoming entwined and somewhat merged, causing a complete breakdown of our medical, health and human services systems.

WHO is the organization behind the curtain (or one of such) that pushes flouridation around the world as a means of eugenics. Since the organization is so large and has public support around the world, they have been very successful.

http://anticorruptionsociety.com/ebola-scare/

Another pandemic scam is being orchestrated by the corrupt CDC, the World Health Organization and big pharma . . .via the mainstream propaganda machine!

Lista er langt som et vondt år.....

Anonymous poster hash: b2003...3af

Uff...Er du klin gal? Skummelt at det er flere med deg.

Det som er skumlere å tenke på er at dine fire barn ikke kommer til å vaksinere sine barn pga hjernevasking fra deg. Og videre vil ikke dine barnebarn vaksinere dine oldebarn pga hjernevask i flere generasjoner. Fryktelig skremmende utvikling!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har seks års høgere utdanning, og nettopp derfor har jeg vært veldig nøye på vaksinene. Har også oppdatert min egen tetanus/difteri-vaksine da jeg måtte det ifm en tidligere stilling.



Anonymous poster hash: 655ac...469
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettstedet Sott har også denne artikkelen With the thousands of mainstream media articles blaming the non-vaccinated for disease outbreaks, this article will provide a necessary counterbalance by showing the vaccinated can (and do) infect the non-vaccinated... A groundbreaking study published in 2013 in the journal Vaccine titled, "Comparison of virus shedding after lived attenuated and ​pentavalent reassortant rotavirus vaccine," referenced the fact that rotavirus vaccines contain live viruses capable of causing infection, shedding and even transmission to non-vaccinated subjects: http://www.sott.net/article/292415-How-vaccinated-kids-infect-the-non-vaccinated Anonymous poster hash: b2003...3af

I innlegg 224 har jeg bruk litt tid på å gi deg et ordentlig tilsvar, hvor jeg forklarer hvorfor jeg mener hverken nettsted eller den første artikkelen du linket til er særlig troverdig, og dermed viste hvordan jeg bedriver kildekritikk her. Vil du ikke svare på det innlegget og forklare hvorfor du er uenig med meg og hvorfor du synes dette er troverdig? Så lenge du bare overser invitasjon til en faktisk debatt, men bare poster link på link uten å ville ha dialog og kommer med tomme one-linere som liksom idioterklærer alle andre, får du ihvertfall meg til å tenke at du ikke har argumenter, at du ikke bedriver særlig kildekritikk selv og at du egentlig ikke vil eller kan diskutere dette, fordi du innerst inne vet at logikken din ikke henger sammen.

Anonymous poster hash: c16ff...059

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvert år dør 1.5 millioner barn som kunne vært unngått med vaksiner. Det er til å gråte av at noen med viten og vilje utsetter egne og andres barn for dette. Daglig dør 400 barn av meslinger!!

http://www.aftenposten.no/meninger/debatt/Foreldre-i-Norge-og-USA-velger-bort-de-samme-vaksinene-som-hjelpearbeidere-risikerer-livet-for-a-gi-barn-i-krig-7889645.html

Barnet ditt eller andre barn kan DØ av dine totalt idiotiske valg!! Hvordan klarer dere å se dere selv i speilet uten å gremmes!

Endret av Japp
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å linke til WHO - World Health Organization, vel vel... Tør du google?"world health organization propaganda"eller"world health organization exposed" Ikke gjør det om du fortsatt ønsker at det skal være en kjærlig mor for syke, i ditt hode. For det vil gi deg artikler som disse:http://truthsector.net/2014/09/02/the-ebola-fraud-2014-further-analyzed-and-completely-exposed/This report is an update and followup for: “Mainstream Media (BBC) Unknowingly Exposes UN/WHO Ebola Fear Mongering Propaganda Campaign“Earlier I documented how the World Health Organization was exposed by the BBC – of all players – for producing/fabricating FAKE ebola-related death figures for Gueckedou in Nzerekore, Guinea. Gueckedou is allegedly near or even in the epicenter of this year’s ebola outbreak but has “miraculously remained free of Ebola so far,” according to the BBC and its correspondent Alhassan Sillah. You may think that this is just a one-time and honest mistake that has occurred at the BBC headquarters buthttp://www.rense.com/general87/scam.htmDangerous, Deadly H1N1 Vaccine ScamWHO Issues H1N1 Swine Flu PropagandaReports BigPharma Is Testing 'Mock' Viruses In VaccinesBy Dr. Leonard Horowitz 9-6-9The World Health Organization (WHO) is spreading propaganda like the flu to convince people new, genetically engineered, live "mock" influenza viruses in vaccines are safe.http://www.thesleuthjournal.com/what-is-the-world-health-organization/The WHO is very corrupt – the global mother of USA’s AMA. You see, big pharma, FDA, CDC, USDA, DHS (Department of Human Services) are becoming entwined and somewhat merged, causing a complete breakdown of our medical, health and human services systems.WHO is the organization behind the curtain (or one of such) that pushes flouridation around the world as a means of eugenics. Since the organization is so large and has public support around the world, they have been very successful.http://anticorruptionsociety.com/ebola-scare/Another pandemic scam is being orchestrated by the corrupt CDC, the World Health Organization and big pharma . . .via the mainstream propaganda machine!Lista er langt som et vondt år..... Anonymous poster hash: b2003...3af

Jeg kan faktisk Ikke forstå hvordan du kan ta dette seriøst. WHO bedriver eugenikk? Det er planer om å bedrive folkemord på muslimer via vaksiner? Kan du ikke i det minste forsøke å forklare logikken din?

Anonymous poster hash: c16ff...059

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20. Most adults aren't up to date on boosters.

A favorite anti-vaccine argument of mine is "how can herd immunity be real if most adults aren't up to date on their boosters and so aren't immune to anything?"

Looking at the Adult Immunization Schedule, historically, there haven't been many boosters that adults have had to routinely get besides a tetanus shot. And although tetanus is an infectious disease, it is not contagious, so herd immunity doesn't have anything to do with it.

Most adults are immune to most vaccine-preventable diseases because they were either vaccinated or had the disease when they were children. They don't need to get boosters of the MMR, chicken pox vaccine, or polio vaccine, etc.

Adults should get a Tdap vaccine to protect them against pertussis, but that is a relatively new recommendation, so it isn't surprising that many adults haven't had it yet.

It is also important to remember that herd immunity is not a one-size-fits-all concept. You can have a breakdown in herd immunity for pertussis, for example, while herd immunity still protects everyone from polio. That's because the necessary vaccination rates to maintain herd immunity is different for each disease.

Les gjerne hele artikkelen!http://pediatrics.about.com/od/immunizations/tp/Anti-Vaccine-Myths-and-Misinformation.01.htm

Regner med av mange av de roper høyest her inne ikke er revaksinert mot f,eks polio. Det er en av vaksinene som bare gir beskyttelse en begrenset periode, og derfor bør tas regelmessig, minst hvert tiende år. Anonymous poster hash: db325...d58

Har limt inn svaret mitt til deg igjen her jeg, så du slipper å lete så veldig. Men her se du om revaksinering av voksne.

Jeg selv er forøvrig revaksinert/frivillig vaksinert mot gulfeber, HepB, polio, influensa, meningokokk, Tdap, tyfus, HepA og kolera, da jeg har jobbet i noen av de delene av verden som ikke er like heldige som oss....

Skulle forøvrig likt å se vaksinemotstanderne sette seg ned og se i øynene foreldre fra feks Angola og forklare hvorfor man lar være å vaksinert barna sine.

Det er lett å være tøff i trynet når man sitter her oppe og er godt beskyttet av oss andre som faktisk tar ansvar.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Marsvinet

Vi har foreløpig ikke tatt noen vaksiner, men vi vurderer altså å ta polio og stivkrampe etter hun har fylt to år. Grunnen til at vi har sagt nei er mangfoldig, men det handler først og fremst om en omfattende skepsis til vaksineprogrammet, og på troen om at hun er sunnest uten vaksiner. Disse holdningene stammer fra mengder med uavhengig, og dermed ikke like tilgjengelig forskning.

Anonymous poster hash: adab6...030

Sunnest? Si det til alle millionene som har dødd av disse sykdommene oppigjennom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg roper høyt i denne tråden om hvor idiotisk det er å ikke vaksinere barna sine. Ja, jeg er revaksinert og vel så det!

Anonymous poster hash: b15fa...f70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff...Er du klin gal? Skummelt at det er flere med deg.

Det som er skumlere å tenke på er at dine fire barn ikke kommer til å vaksinere sine barn pga hjernevasking fra deg. Og videre vil ikke dine barnebarn vaksinere dine oldebarn pga hjernevask i flere generasjoner. Fryktelig skremmende utvikling!

Ikke bekymre deg for det. Pga manglende vaksineringer så overlever de ikke mange generasjonene ;)

Anonymous poster hash: 60609...6f2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ligger litt sannhet i at farmasøytindustri tjener gode penger på vaksiner. Tenk deg at de lager vanligvis legemidler på en type sykdom, eller ei gruppe. Det utgjør noen prosent av alle pasienter mens den øvrige befolkninger tar ikke dette legemidlet. jo flere av de syke som bruker dette legemidlet, jo bedre, mer penger tjener de. Men det er likevel en liten andel av alle mennesker. Og det er likevell store penger å tjene, spesielt om det er snakk om legemidler for høy blodtrykk som må brukes hver dag, resten av livet. Når det gjelder vaksiner, er det omvendt og det er masse masse penger. Vi vaksinerer hele befolkningen, alle barn, friske. Det er masse penger og de som produserer vaksiner er kjempeheldige.

Når det er sagt, er jeg generelt for vaksiner. Jeg tror helsearbeidere må innarbeide bedre rutiner for å fange opp de som ikke skal vaksineres og vaksinere de som tåler det. Jeg er den som hadde reaksjon på vaksinen da jeg var baby.



Anonymous poster hash: eaede...8f3
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og de må bli bedre til å velge vaksiner, ikke la seg påvirke av farmasiindustri, velge de vaksiner som absolutt må tas og luke ut de som representerer sykdommer som ikke er så farlig. Feks, synes jeg at rubeole hos barn er ikke så farlig og kan sløyfes. (om de fleste barna går gjennom rubeole i barnealderen, slik som vannkopper, da blir det ikke noe problem med graviditet)



Anonymous poster hash: eaede...8f3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ligger litt sannhet i at farmasøytindustri tjener gode penger på vaksiner. Tenk deg at de lager vanligvis legemidler på en type sykdom, eller ei gruppe. Det utgjør noen prosent av alle pasienter mens den øvrige befolkninger tar ikke dette legemidlet. jo flere av de syke som bruker dette legemidlet, jo bedre, mer penger tjener de. Men det er likevel en liten andel av alle mennesker. Og det er likevell store penger å tjene, spesielt om det er snakk om legemidler for høy blodtrykk som må brukes hver dag, resten av livet. Når det gjelder vaksiner, er det omvendt og det er masse masse penger. Vi vaksinerer hele befolkningen, alle barn, friske. Det er masse penger og de som produserer vaksiner er kjempeheldige.Når det er sagt, er jeg generelt for vaksiner. Jeg tror helsearbeidere må innarbeide bedre rutiner for å fange opp de som ikke skal vaksineres og vaksinere de som tåler det. Jeg er den som hadde reaksjon på vaksinen da jeg var baby. Anonymous poster hash: eaede...8f3

Man kan kjøpe veldig mange vaksiner for det det koster å behandle ett eneste syldomstilfelle. Det er mye mer lønnsomt for "big pharma" når folk blir syke:

post-75522-0-16518900-1423559413_thumb.j

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les denne: http://www.iflscience.com/health-and-medicine/dear-parents-you-are-being-lied

Og lær deg hva en vaksine faktisk er, hvorfor det er nødvendig med flokkimmunitet og hvilken skade det kan gjøre at ditt barn ikke er vaksinert når det kommer i kontakt med andre som av ulike årsaker ikke kan vaksineres.

Vaksiner er godt utprøvd, de er trygge og de er absolutt nødvendig for å holde populasjonen frisk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med tanke på denne skremmende utviklingen har jeg nå tenkt til å starte utdanning som møbelsnekker.

Er dere klar over hvor mye en kiste koster?

Det kommer til å bli et kjempestort marked for barnekister!!

Anonymous poster hash: a6fbf...1f1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser på meg selv som en skeptiker, og vet så inderlig vel at legemiddelindustrien er stor og mektig. Men jeg vet også at det stilles ekstremt strenge krav til forskning og til godkjenning av legemidler. Av og til blir det oppdaget juks og feilinformasjon, men heldigvis blir dette stort sett slått kraftig ned på og det får store konsekvenser.

Jeg vet at 99,9% av forskere er dyktige, skikkelige mennesker som har engasjerer seg i kunnskap og vitenskap til det beste for mennesker. Jeg vet også at 99,9% av leger er flinke oppegående mennesker som faktisk ønsker å gjøre en redelig jobb til det beste for hver pasient.

Jeg vet også at ekstreme vaksinemotstandere har mange andre ekstreme meninger og tror på syke, syke konspirasjonsteorier. Jeg vet også at enkelte av disse menneskene lider av schisofreni, vrangforestillinger og er paranoide.

Jeg har i mange år av ren nysgjerrighet fulgt med på mange nettsteder og blogger med disse menneskene. Og ved siden av å tro at arbeiderpatiet står i ledtog med jødene for å ta over verden med sitt satanistiske menneskesyn, og at helsevesenet smitter flest mulig med kreft for å tjene mere penger og at myndighetene i hemmelighet fyller fly med farlige stoff som lager kondenstripene på himmelen, kunne holdt på i evigheter... blir mange av disse menneskene enten tvangsinnlagt på psykriatis, eller de blir så paranoide og psykotiske at de faktisk blir stengt ute av "sine egne". Og det skal myye til før dette skjer.

Det er slike folk som hele tiden sprer syke ideer og oppdiktet forskning (pseudovitenskap) om vaksiner rundt på nettet, til noen til slutt faktisk tror at "det må da være noe i det?" Det er slike mennesker DU velger å tro på, fordi du bare vil det beste for dine barn.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et satans verk dere vaksinemotstandere er!!! Jeg kjenner jeg blir så utrolig sint og skuffa over at folk ikke tenker lenger enn sin egen nesetipp for tiden. Hva skjer med folk?!

Å ikke vaksinere barna sine er helt på grensa til barnemishandling og dere skulle mistet foreldreretten på flekken!!!

Total mangel på vett!!

Anonymous poster hash: 62014...004

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Man kan kjøpe veldig mange vaksiner for det det koster å behandle ett eneste syldomstilfelle. Det er mye mer lønnsomt for "big pharma" når folk blir syke:

De som lager vaksiner,lager ikke nødvendigvis antivirale midler også. Antivirale midler er ikke så effektive heller. En gir ikke noe mot vannkopper. og når det kommer på komplikasjoner komplikasjoner,da er det andre typer helsetjenester som gjelder. Det er barn som får komplikasjoner på vaksine også,og når du ser på hvor mange barn som tar en enkelt vaksine,er det mange også som får bivirkninger. Det er noe som man velger å risikere med vilje for å få en helhetlig effekt for alle. Men det skjer altså,uansett hvor liten risiko det er. Den immunologiske effekten kan vi ikke vite om til det skjer dessverre. Og de barna som reagerte,de får konsekvensene. Jeg skulle ønske bare at helsemyndiheter rettet litt mer fokus på å spørre litt mer om familiehistorie før de setter vaksine. Min familie er full av autoimmune sykdommer men ingen ingen spurte om det da jeg tok barna for å vaksinere. Jeg snakket på mitt eget initiativ for å informere. Og da trakk de fleste seg unna og sa at jeg skulle vente med å vaksinere barna likevel. De fikk de fleste vaksiner frem til 4års alder. Feks. De fleste barna får titer som forhåpentligvis varer livet ut etter første mmr vaksin, rundt 95%. Det er på grunn av de resterende 5%, som av en eller annen grunn ikke reagerte på første at vi vaksinerer alle barna en gang til. Er det ikke bedre å måle først titer og så vaksinere bare de som ikke reagerte? Må vi vaksinere alle alle barna en gang til,er det for å fremme helse eller for å fylle budjett til Glaxo? Det finnes en grå sone som må avklarea. Det er slik at lillemannen våres reagerte dårlig på mmr vaksinen,enda vi tok den ved 3årsalder. Vi skal måle titer trolig og om han har den,første vaksine har beskyttende effekt og han skal ikke ha den andre.

Anonymous poster hash: eaede...8f3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les denne: http://www.iflscience.com/health-and-medicine/dear-parents-you-are-being-lied

Og lær deg hva en vaksine faktisk er, hvorfor det er nødvendig med flokkimmunitet og hvilken skade det kan gjøre at ditt barn ikke er vaksinert når det kommer i kontakt med andre som av ulike årsaker ikke kan vaksineres.

Vaksiner er godt utprøvd, de er trygge og de er absolutt nødvendig for å holde populasjonen frisk.

Og si meg da hvorfor jeg sluttet å puste,ble helt blå,ble kjørt med ambulanse etter den andre dtper vaksinen. Ja,de er utprøvde og de har sine bivirkninger. Det trenger ikke å være noen konspirasjonsteori,det stå faktisk i pakningsvedlegget. Vaksinemotstandere er ofte uinformerte,bruker kilder som ikke er forskningsrelatert osv men du har ikke en gang lest pakningsvedlegget og da er du helt lik dem,bare på den andre siden av regnbuen.

Anonymous poster hash: eaede...8f3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For alle som ikke skjønner hvorfor de bør vaksinere, her er kirkeboka fir Grønland 1867.

Anonymous poster hash: cbffe...a00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...